Kep de nieuwe dweil gekregen, gloedjenieuw waarvan de doos aan buitenzijde zwaar beschadigd was (vandaar de vrij lage prijs) maar erin zat 1 base mopje + 2 extra mopjes.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Leek wel een kleuterschool
Oh nou als het materiaal maar niet beschadigd isquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kep de nieuwe dweil gekregen, gloedjenieuw waarvan de doos aan buitenzijde zwaar beschadigd was (vandaar de vrij lage prijs) maar erin zat 1 base mopje + 2 extra mopjes.
Nou zeg dat wel..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
En wie was de grootste kleuter? Retorische vraag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Lastige vraag welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Verstandig idd, er op reageren heeft toch geen zin..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ben hoofdschuddend weggegaan bij de pc.
Je weet wat retorische vraag is? Een vraag die geen antwoord hoeft.quote:
Weet ik welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet wat retorische vraag is? Een vraag die geen antwoord hoeft.
DTS lijkt tegenwoordig een grote kleuterschoolquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ockje Tellegen heeft daar een andere mening over.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS lijkt tegenwoordig een grote kleuterschool
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wie was de grootste kleuter? Retorische vraag.
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zat een tikfout in je bericht, heb hem ff verbeterd. Geen dank
Hey Maantjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |