Die was ook leuk.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef suzi1 het volgende:
ik had onder de vleugel van sbe als tt
Nice, thanks alvast, U2quote:Op donderdag 23 december 2021 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
jongens ik wult jullie vast een fijne kerst wensen en een gelukkig nieuwjaar
voor het geval dat
Wrom?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:31 schreef suzi1 het volgende:
en dat het dan maar snel eind april is!
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:50 schreef suzi1 het volgende:
en roestig blijven doen, de kerst kan niet zonder jou hier
lekker flixe soesjequote:Op donderdag 23 december 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
de muziek is te leuk, maar ga flixzoek doen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
voor het geval dat
Er zijn genoeg leuke kerstliedjes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie het al, jij vermaakt je prima
Check hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke kerstliedjes.
Ik mot mijn hoofd een beetje leeg maken dus geen herrie aan mijn kop.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit nog naar de biem biem muziek te luisteren
Leuke kerstliedjes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Check hier
puzziepie in 40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic! #2 Santa lalala
Dan zal ik daar morgen even de boel vol volspammen.quote:
vandaag is nog net voor Kerstquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik daar morgen even de boel vol volspammen.
Ja maar bed roept.quote:
Zolang ik hem mar niet achterna loop. Ik ga slapen, trusten.quote:
spring er op en gaan danquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ik hem mar niet achterna loop. Ik ga slapen, trusten.
hier ook kut geslapen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
1 kerstpoesje voor jullie!
Zwaar kut geslapen, even kijken hoe laat we vertrekken.
Jaaaaaquote:
jeehquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaaa
We hebben een clubje opgericht
Voor mensen die kut hebben geslapen
Je hoort erbij
Het is fijn dat ik ergens bij mag horenquote:
FREE SCHAKELVIV!!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
voor het geval dat
Hoezo dat? Ben je nog niet goed wakker?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hela, kan dat wat minder zeg? Tsjonge jonge...
Oh zou ook een keer nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijkbaar, was gisteravond 1 of ander gedoetje in DTS met Paul.
Whattttttttquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijkbaar, was gisteravond 1 of ander gedoetje in DTS met Paul.
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
Even zonder grapjes
Schakel een vakantie????
Hij denkt vakantie te krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
Even zonder grapjes
Schakel een vakantie????
Ik dacht alquote:
Why?????quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij denkt vakantie te krijgen.
Paul was irritant en Schakel zette tig tr's blijkbaar. ben even terug aan t lezenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht al
Anders moest ik even boeswoostworden
Heb je linkje in dm?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul was irritant en Schakel zette tig note's blijkbaar. ben even terug aan t lezen
Schakel kan notes zetten? WTF?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul was irritant en Schakel zette tig note's blijkbaar. ben even terug aan t lezen
Kep de nieuwe dweil gekregen, gloedjenieuw waarvan de doos aan buitenzijde zwaar beschadigd was (vandaar de vrij lage prijs) maar erin zat 1 base mopje + 2 extra mopjes.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Leek wel een kleuterschool
Oh nou als het materiaal maar niet beschadigd isquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kep de nieuwe dweil gekregen, gloedjenieuw waarvan de doos aan buitenzijde zwaar beschadigd was (vandaar de vrij lage prijs) maar erin zat 1 base mopje + 2 extra mopjes.
Nou zeg dat wel..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
En wie was de grootste kleuter? Retorische vraag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Lastige vraag welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Thnx MrsL
Verstandig idd, er op reageren heeft toch geen zin..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ben hoofdschuddend weggegaan bij de pc.
Je weet wat retorische vraag is? Een vraag die geen antwoord hoeft.quote:
Weet ik welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet wat retorische vraag is? Een vraag die geen antwoord hoeft.
DTS lijkt tegenwoordig een grote kleuterschoolquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ockje Tellegen heeft daar een andere mening over.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS lijkt tegenwoordig een grote kleuterschool
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wie was de grootste kleuter? Retorische vraag.
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zat een tikfout in je bericht, heb hem ff verbeterd. Geen dank
Hey Maantjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |