quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet heel erg, maar komt misschien nog als ik eindelijk bij familie ben.
Moet alleen nog wel goede 3 uur in de trein zitten
Tsja, soms begeef ik me tussen het gepeupelte om te zien wat er onder mijn onderdanen speeltquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]met het gepeupel in de trein!
hmmmquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms begeef ik me tussen het gepeupelte om te zien wat er onder mijn onderdanen speelt
Ik heb ook de konijnlijke garde mee als beveiligingquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
verstandig
wel muis mee als bewaking?
Deze manquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook de konijnlijke garde mee als beveiliging![]()
De aanvoerder van mijn konijnlijke gardequote:
wat een knapperd!!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aanvoerder van mijn konijnlijke garde![]()
[ afbeelding ]
Zoiets hing ook op mijn werk, of een hond in een uniform. Dat zijn nou dingen die personeel meenemen naar hun werk omdat ze hem niet thuis willen ophangenquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aanvoerder van mijn konijnlijke garde![]()
[ afbeelding ]
Of omdat ze het niet thuis mogen ophangen van hun vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoiets hing ook op mijn werk, of een hond in een uniform. Dat zijn nou dingen die personeel meenemen naar hun werk omdat ze hem niet thuis willen ophangen
Dat kan ik me haast niet voorstellen bij jouquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:58 schreef Schakeltopia het volgende:
naja anders eet ik wel wat anders
Ik geef ze groot gelijk. Al kreeg ik hem kado, dan hang ik hem wel op in de berging of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of omdat ze het niet thuis mogen ophangen van hun vrouw
#lievertedikindekistdanweereenpozzagemistquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen bij jou![]()
Denk dat jouw eetschama ongeveer dit is.
Ontbijt: Pozza M
Tussendoortje: mini Pozza
Avondmaaltijd: Pozza XXL
Snachts snacken op de bank: chips met pozza smaak
Met de achterkant naar voren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Al kreeg ik hem kado, dan hang ik hem wel op in de berging of zo.
Ik heb wel een foto hiervan aan de muur hangen in mijn mancavequote:Op vrijdag 24 december 2021 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Al kreeg ik hem kado, dan hang ik hem wel op in de berging of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto hiervan aan de muur hangen in mijn mancave
Ik zit sinds half jaartje in de F1 wereld. Maar deze afbeelding herken ik niet en de luchtinlaat is wel extreem hoog vergeleken met nu. Van wanneer is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de wagen waarmee Niki Lauda in 1975 zijn eerste van 3 wereld titels paktequote:Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zit sinds half jaartje in de F1 wereld. Maar deze afbeelding herken ik niet en de luchtinlaat is wel extreem hoog vergeleken met nu. Van wanneer is dit?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto hiervan aan de muur hangen in mijn mancave
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
CUL / Beste manier om koude pizza in de oven op te warmen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
#lievertedikindekistdanweereenpozzagemist
man man man!quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Beste manier om koude pizza in de oven op te warmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |