Alle vrouwen zijn...quote:
Daarom heeft Murp ook een dames ding, kan je lekker zieken om niksquote:
Hoi Karel.quote:
Dat is zoiets als sex zonder voorspel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik straks maar gewoon gelijk aan het hoofdgerecht ga beginnen
Man man man, ik zit uit te buiken terwijl we wachten op het dessertquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ben nog niet eens begonnen aan het voorgerecht
word m'n voorgerecht gewoon het nagerecht. kan prima johquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is zoiets als sex zonder voorspel.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, ik zit uit te buiken terwijl we wachten op het dessert
Heb daarnet Pozza spinazie en feta gegeten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ben nog niet eens begonnen aan het voorgerecht
Hallo SolidasRockquote:
Worst?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb gewoon snack gehaald voor vanavond, echte kerstavond
Je mag mij alles noemen hoor. Hoe ik erop reageer verschilt, of vlakke hand of ik doe lief terug.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo SolidasRock
Ik noem je lekker geen eikeltje
Dat is dus wel een risico haha.. wil liever geen vlakke handquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je mag mij alles noemen hoor. Hoe ik erop reageer verschilt, of vlakke hand of ik doe lief terug.
Wie nooit risicos neemt heeft nooit echt geleefd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dus wel een risico haha.. wil liever geen vlakke hand
Pizza XXL of toch iets anders?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hoofdgerecht ligt in de oven. ik herhaal het hoofdgerecht ligt in de oven
pozza deluxo kerst editiequote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pizza XXL of toch iets anders?
extra kaas zoals altijdquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zit daar zoal op? Of kan ik beter vragen: wat zit daar niet op?
Wel de kaas in de vorm van een engeltje belegd?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
extra kaas zoals altijd![]()
elke dag kerst![]()
nee joh gewoon erop gepleurt natuurlijk omnomnomnomquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel de kaas in de vorm van een engeltje belegd?
nice!quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
Maandag ga ik dan toch eindelijk iPhone 13 Pro Max krijgen. Heb hoesje en screenprotector al 2 maanden of zo.
Je stelt mij diep teleur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee joh gewoon erop gepleurt natuurlijk omnomnomnom
Dat is wel een feitquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie nooit risicos neemt heeft nooit echt geleefd.
Kipfilet met patat gemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wat voor lekkers heb jij vandaag badeendje?
ook pozza?
En appelmoesquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kipfilet met patat gemaakt.
oeh wat hearlikquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kipfilet met patat gemaakt.
Dat nou weer net niet.quote:
Ik zal morgen halen.quote:
Topperquote:
Ik had het alleen maar als er kinderen bleven eten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Topper![]()
Ik eet het altijd als ik aardappelen eet soms bij patat
Die zijn er vaak ook dol opquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het alleen maar als er kinderen bleven eten.
Idd, altijd patat, frikandel en appelmoes voor ze.quote:
Hier net zo. Als ze op zaterdag hier waren lekker frietjes etcquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, altijd patat, frikandel en appelmoes voor ze.
Tenzij ze meerdere dagen bleven dan waren de overige dagen wel gewoon avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |