Waarom niet alle 3?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:47 schreef Karzai het volgende:
twijfel nog tussen haring, of kaas en worst
Daarom ook gewoon alle drie meenemen en vandaag eentje eten, morgen een ander en overmorgen de laatstequote:
ik eet de haringen morgen ik heb ook al kabeljauw voor avondetenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon alle drie meenemen en vandaag eentje eten, morgen een ander en overmorgen de laatste
Het is hier iig wel gezellig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:00 schreef Karzai het volgende:
Viva zitten vast een paar lekkere wijven hier
Kijk, dit begint ergens op te lijkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet de haringen morgen ik heb ook al kabeljauw voor avondeten
lekekre zeker!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:00 schreef Karzai het volgende:
Viva zitten vast een paar lekkere wijven hier
Vergeet niet je auto reply te veranderen in:quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg van werk, ik stap zo in de auto naar huis
behalve dat ik geen vakantie heb en er maandag gewoon weer benquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet je auto reply te veranderen in:
"Beste tyfusmongool,
Ik heb vakantie dus je kan de vinkentering krijgen met je kut probleem. Los het zelf maar op luie flikker!
Met vriendelijke groet
Koen66"
Vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
yes, wordt weer een lekker plankje, jij ook of drink je niet?
En coronavrijquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hier iig wel gezellig.
Enjoy!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Merry Christmas everybody! kom gerust langs er is genoeg!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tof van jequote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Merry Christmas everybody! kom gerust langs er is genoeg!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Achja, lekker rustig betaald uitbrakken op kantoor kan ook fijn zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve dat ik geen vakantie heb en er maandag gewoon weer ben
Matige feestdagenplanning dit jaar, het zou verboden moeten zijn
jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:15 schreef Karzai het volgende:
maak er een mooie tijd van met familie en vrienden
Ik heb de pest aan sneeuw. Mag aan jouw kant van Nederland vallen. En een sneeuwvrije kerst ben ik ondertussen toch al gewendquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag, regent het bij jullie ook? Zo'n miezerig regentje, bah. Maar goed, toch maar proberen om het in huis wat gezellig te maken.
Morgen gaat het vriezen, en misschien zelfs een beetje sneeuw. Zou wel heel fijn zijn als er wat sneeuw valt. Dat hoort zó bij de Kerst.
![]()
![]()
Ik had de deur open laten staan en hij keek naar binnen.quote:
Van mij mag je hem vaker open laten staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de deur open laten staan en hij keek naar binnen.
Dan blijf ik voor de zekerheid wel bij de deur zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van mij mag je hem vaker open laten staan.
Zo'n toastje kan je ook zien als een koude knapperige mini pozzaquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
voorgerecht toastje sellerie & eiersalade
hoofdgerecht pozza
ho ho hooo
Lekker, lekker lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
voorgerecht toastje sellerie & eiersalade
hoofdgerecht pozza
ho ho hooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |