SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Zeker, dat is bij Dirk meestal nog beter dan de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik zet mij goed in de zetel voor het interview
Ik pak er even wat te eten bij.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dat is bij Dirk meestal nog beter dan de wedstrijd.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We moeten nog twee potjes mannen.
Sponsored by Smithsquote:Op woensdag 22 december 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Middagsessie post-kerst.
Ross Smith v Dirk Van Duijvenbode
Michael Smith v William O'Connor
Florian Hempel v Raymond Smith
Whitlock v Kleren wordt diep in de nacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We moeten nog twee potjes mannen.
... van wie?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:28 schreef svann het volgende:
Hopen dat dit een eenmalig hoogtepunt was.
Hebben wij een glimp gezien van de ongekende potentie van Koltsov?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:29 schreef wimderon het volgende:
88 om 86 gemiddeld met een hoop rommel op de dubbels.
Dan is het alleen leuk als uiteindelijk de speler waar jouw sympathie ligt wint. Erg leuk dus.
De ladderzatte Whitlock is dan al urenlang aan het ingooien en raakt geen pepernoot meerquote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whitlock v Kleren wordt diep in de nacht.
Dat hebben we er voor over.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whitlock v Kleren wordt diep in de nacht.
Fijn. Ik vind het wel prima zo, namelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je geen man wil zijn is dat prima joh
Die is zn ex van 16 weer ff aan t appen met een pic van de vlecht in zn schaamhaarquote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De ladderzatte Whitlock is dan al urenlang aan het ingooien en raakt geen pepernoot meer
Even gekeken. Ik hoopte namelijk al dat het over Vitesse en Yats ging.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
Trolletje geplaatst in het vbl livetopic.
doe dat nou niet. Straks komen ze weer hier alles volschijtenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
Leuke poging, volgende keer de KNVB even in verwerkenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
Terecht feedback. Neem ik mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke poging, volgende keer de KNVB even in verwerken
Zjak zei ook dat dit het eerste jaar was dat hij Koltsov niet hypet en gelijk gooit hij goed. Daarna gooide Koltsov helemaal niets meerquote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben wij een glimp gezien van de ongekende potentie van Koltsov?
Ongetwijfeld terecht.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
Klokje rond drinken genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haal je dat, terwijl je vanmiddag al aan de drank zat?
Pratende kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Sander Lantinga is vleesgeworden scheurbuik
Als yats hier mee zou posten, zou hij dan ook over de partijdige caller gaan klagen?quote:
Kirk Bevins errorgenotquote:Op woensdag 22 december 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als yats hier mee zou posten, zou hij dan ook over de partijdige caller gaan klagen?
Radio he.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Radio 538 is geen lekkerewijvenzender
Dirk is gewoon oprecht.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
Dacht dat daar nu iemand anders mee opkwam?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waar is Hi Ho Silver Lining eigenlijk?
Nou dat lijkt me zwaar overdrevenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga helemaal stuk om Dirk.
Ha ol silver linin!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:38 schreef Szura het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijk nr voor hamster
Djeemie Joegs?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat daar nu iemand anders mee opkwam?
Ja, heb 'em voorbij horen komen dit WKquote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat daar nu iemand anders mee opkwam?
@Momoquote:Op woensdag 22 december 2021 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Bronzed Adonis. Piemel uut de broek.
En de Bronzed Adonis zal eeuwig een God blijven.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:40 schreef Kopiko het volgende:
Hamster is er toch weer in geslaagd iets dikker te worden.
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je echt voor die walgelijke Huybrechts?
Al een tijdje wel tochquote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Palletsorteerder Ronnie definitief van de tour?
Hij is echt naar he?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.
Dat mag.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Kim naast het podium eigenlijk best wel sympathiek. En op het podium hou ik meer van het vuurwerk dan van de doodsaaie Stief.quote:
Ik ben ook voor Huybrechts makker. Ik kreeg net doorgestuurd dat dartsclubs in België moeten sluiten na het verlies van Dimitri gisteren (mogelijk ook wegens Corona), dus ik gun de Zuiderburen iets.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus vindt het anders zijn van @:wimderon wel leuk en neemt ook zijn rol aan
Speelde nog wel op de west-europese qualifierquote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Palletsorteerder Ronnie definitief van de tour?
Je kunt puur zijn wat je wilt. Toch volgen er tribunalen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.
Geduld loont. Ik ga NU kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Het was een kwestie van tijd, maar toch beet in vbl.
dat wordt wel vvegtuhhquote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder kan Huybrechts-Price zomaar een heerlijk potje worden.
Uw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt puur zijn wat je wilt. Toch volgen er tribunalen.
Echt zo'n type Belg die een kelder heeft.quote:
Ik ben hier ook voor Huybrechts. Beaton is al jarenlang veldvulling, die het ook helemaal prima lijkt te vinden dat hij veldvulling is.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus vindt het anders zijn van @:wimderon wel leuk en neemt ook zijn rol aan
En dan toch mij een beetje afzeiken omdat ik Gurney aanmoedig.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.
Walgelijke kutspeler vind ik dat. Al was het ALLEEN MAAR omdat hij die gelijkmaker in blessuretijd tegen Atletico scoorde in de EC1 finale ooit. Vuile klootzak.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:46 schreef Szura het volgende:
Sergio Ramos:
46’ invallen
81’ geel pakken
85’ tweede geel pakken
Alleen zegt dan iedereen ja tegen Stiefquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Man bijt hond vraagt zich af: is dit een terecht gelijkspel?
Hahaha dat denk ik niet Jobquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan toch mij een beetje afzeiken omdat ik Gurney aanmoedig.
Dit maakt mij WOEST.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
xG van 2.10 maarquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
YATSED.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Het was een kwestie van tijd, maar toch beet in vbl.
Beaton moet heel erg uitkijken dat ie niet uit de top-32 flikkert, dan kan het snel gaan. Zie klotedwergje Webster bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben hier ook voor Huybrechts. Beaton is al jarenlang veldvulling, die het ook helemaal prima lijkt te vinden dat hij veldvulling is.
I certainly will not, sir.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen zegt dan iedereen ja tegen Stief
Die jongen is net zo vermakelijk als dat hij vermoeiend kan zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx ik heb gekeken en dit was wel een ouderwetse yatseflats.
Ik hoorde hem anders heel blij zingen toen hij won laatstquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.
Hij had vandaag een twitterpoll voor een volgend liedje.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoorde hem anders heel blij zingen toen hij won laatst
Maar dat zoog wel enigszins mijn levensvreugde weg en deed mij denken aan Bilal toen Feyenoord kampioen werd.
St Mirren had toch allemaal corona enzo ook nog?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo vermoeiend.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen vervalt yats alweer in de @#$!#%#!#@$%!#@
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Hij houdt het altijd wel netjes. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aanquote:
Wat bijzonder!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das één van de enige Vitesse supporters in Nederland en hij post hier!
Dat doe ik (buiten DRT) altijd met poepie.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aan
Is dit diezelfde rijschool waar @de_boswachter fan van is?quote:
Dat kan ik mij vrij goed voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik (buiten DRT) altijd met poepie.
Typ dan gewoon kanker of zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ja, middenvelders achterin.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
St Mirren had toch allemaal corona enzo ook nog?
Waarom zou je yats blocken?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aan
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.
Ik vervang in mijn hoofd al zijn #%%#$tjes door ‘kanker’, dat maakt zijn posts leuker om te lezen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
ik wel: @Taglianoquote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb (nog) geen enkele user geblockt.
En Vitesse speelt niet eens?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Die partij tegen Taylor op de GSODquote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
De beste Beaton hebben we 11-12 jaar geleden gezien, of zo.
delfoeShreyasquote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
Dat is al even geleden, ja.quote:
Jammer van buitendamquote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delfoeShreyas
delfoeBuitendam
delfoexzaz
delfoeZa
delfoescrupuleus
delfoeKluun1985
Op dit moment
Goede keuzes.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delfoeShreyas
delfoeBuitendam
delfoexzaz
delfoeZa
delfoescrupuleus
delfoeKluun1985
Op dit moment
Klaas blokkeren is een heel goed plan kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit diezelfde rijschool waar @:de_boswachter fan van is?
Je bedoelt @klaasweetalles?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas blokkeren is een heel goed plan kan ik je vertellen.
Verder heb ik Pistolero en Kingroland eraf, daar mis je ook niet veel aan.
Zwansen?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
delfoeZwansen
delfoeNober
delfoePoepz0r
Sow.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delfoeShreyas
delfoeBuitendam
delfoexzaz
delfoeZa
delfoescrupuleus
delfoeKluun1985
Op dit moment
Yats heeft tot 15 januari om zich op te laden voor FEY-VIT. Tot die tijd hoef ik geen post van hem te lezen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet wat op een donkere woensdagavond
Za is verbannen dus als je ruimte nodig hebtquote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delfoeShreyas
delfoeBuitendam
delfoexzaz
delfoeZa
delfoescrupuleus
delfoeKluun1985
Op dit moment
In het Hunted topic ging ik happen op xzaz, dom dom dom.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delfoeShreyas
delfoeBuitendam
delfoexzaz
delfoeZa
delfoescrupuleus
delfoeKluun1985
Op dit moment
Vermoeiend vlaggetjesfiguur in WLR.quote:
Ik ben heel snel op mijn pik getrapt!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sow.
Ik had alleen Niek- en Flopland op de blocklist toen de sympathieke Wuppie mij een abo gaf.
Leuk en aardig, maar we hebben een topicrecord te verbreken.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:56 schreef Kopiko het volgende:
Kijkcijfers gisteren:
(tijdstip / kijkdichth / marktaand / gemiddeld / totaal)
13:24 0,5 / 7,8 / 74.000 / 347.000
19:54 1,7 / 5,9 / 282.000 / 1.468.000
BARNEY ARMYquote:Op woensdag 22 december 2021 22:56 schreef Kopiko het volgende:
Kijkcijfers gisteren:
Posts over eten en drinken zijn sowieso goedquote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef fetX het volgende:
Goed, het is zover. Ik ga de speculaas erbij pakken.
Hier heb ik wel begrip voor.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
delfoeZwansen
delfoeNober
delfoePoepz0r
Eat that, NENT!!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:56 schreef Kopiko het volgende:
Kijkcijfers gisteren:
Newsworld (noin) is COR gekkie.quote:
Doodzieke statistiek dit wel hoor (in positieve zin uiteraard). Maar het zal altijd een voetballer blijven waar het eerst op wordt gezeken.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Heel Ajaxtwitter staat weer vol met gejank op Haller, leuke rubriek.
Nikonlover.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Newsworld is COR gekkie.
Starhopper toch wel?
Die had eerst een andere naam.
Geen ikweethetookniet? Stukje La Liga.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
delfoeZwansen
delfoeNober
delfoePoepz0r
Grootste deel van mijn posts komt pas in de laatste week, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar we hebben een topicrecord te verbreken.
Ik ben Ajax Twitter ook wel moe, ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Heel Ajaxtwitter staat weer vol met gejank op Haller, leuke rubriek.
Ik word moe van het GeEn EcHte Ajaxspits.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Doodzieke statistiek dit wel hoor (in positieve zin uiteraard). Maar het zal altijd een voetballer blijven waar het eerst op wordt gezeken.
Ja die.quote:
Ah.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Newsworld is COR gekkie.
Starhopper toch wel?
Die had eerst een andere naam.
Geen nattekrant?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als je mods mocht blokkeren wie zou dat dan wezen en waarom zou dat @:onlogisch zijn?
Dat zijn altijd van die kulkreten.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word moe van het GeEn EcHte Ajaxspits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |