Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je echt voor die walgelijke Huybrechts?
Al een tijdje wel tochquote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Palletsorteerder Ronnie definitief van de tour?
Hij is echt naar he?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.
Dat mag.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Kim naast het podium eigenlijk best wel sympathiek. En op het podium hou ik meer van het vuurwerk dan van de doodsaaie Stief.quote:
Ik ben ook voor Huybrechts makker. Ik kreeg net doorgestuurd dat dartsclubs in België moeten sluiten na het verlies van Dimitri gisteren (mogelijk ook wegens Corona), dus ik gun de Zuiderburen iets.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus vindt het anders zijn van @:wimderon wel leuk en neemt ook zijn rol aan
Speelde nog wel op de west-europese qualifierquote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Palletsorteerder Ronnie definitief van de tour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |