Dacht dat daar nu iemand anders mee opkwam?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waar is Hi Ho Silver Lining eigenlijk?
Nou dat lijkt me zwaar overdrevenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga helemaal stuk om Dirk.
Ha ol silver linin!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:38 schreef Szura het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijk nr voor hamster
Djeemie Joegs?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat daar nu iemand anders mee opkwam?
Ja, heb 'em voorbij horen komen dit WKquote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat daar nu iemand anders mee opkwam?
@Momoquote:Op woensdag 22 december 2021 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Bronzed Adonis. Piemel uut de broek.
En de Bronzed Adonis zal eeuwig een God blijven.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:40 schreef Kopiko het volgende:
Hamster is er toch weer in geslaagd iets dikker te worden.
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je echt voor die walgelijke Huybrechts?
Al een tijdje wel tochquote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Palletsorteerder Ronnie definitief van de tour?
Hij is echt naar he?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.
Dat mag.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net iets meer met Kim dan met veldvulling Stief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Kim naast het podium eigenlijk best wel sympathiek. En op het podium hou ik meer van het vuurwerk dan van de doodsaaie Stief.quote:
Ik ben ook voor Huybrechts makker. Ik kreeg net doorgestuurd dat dartsclubs in België moeten sluiten na het verlies van Dimitri gisteren (mogelijk ook wegens Corona), dus ik gun de Zuiderburen iets.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus vindt het anders zijn van @:wimderon wel leuk en neemt ook zijn rol aan
Speelde nog wel op de west-europese qualifierquote:Op woensdag 22 december 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Palletsorteerder Ronnie definitief van de tour?
Je kunt puur zijn wat je wilt. Toch volgen er tribunalen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.
Geduld loont. Ik ga NU kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Het was een kwestie van tijd, maar toch beet in vbl.
dat wordt wel vvegtuhhquote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder kan Huybrechts-Price zomaar een heerlijk potje worden.
Uw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt puur zijn wat je wilt. Toch volgen er tribunalen.
Echt zo'n type Belg die een kelder heeft.quote:
Ik ben hier ook voor Huybrechts. Beaton is al jarenlang veldvulling, die het ook helemaal prima lijkt te vinden dat hij veldvulling is.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus vindt het anders zijn van @:wimderon wel leuk en neemt ook zijn rol aan
En dan toch mij een beetje afzeiken omdat ik Gurney aanmoedig.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.
Walgelijke kutspeler vind ik dat. Al was het ALLEEN MAAR omdat hij die gelijkmaker in blessuretijd tegen Atletico scoorde in de EC1 finale ooit. Vuile klootzak.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:46 schreef Szura het volgende:
Sergio Ramos:
46’ invallen
81’ geel pakken
85’ tweede geel pakken
Alleen zegt dan iedereen ja tegen Stiefquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Man bijt hond vraagt zich af: is dit een terecht gelijkspel?
Hahaha dat denk ik niet Jobquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan toch mij een beetje afzeiken omdat ik Gurney aanmoedig.
Dit maakt mij WOEST.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
xG van 2.10 maarquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Man bijt hond vraagt zich af: is dit een terecht gelijkspel?
YATSED.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Het was een kwestie van tijd, maar toch beet in vbl.
Beaton moet heel erg uitkijken dat ie niet uit de top-32 flikkert, dan kan het snel gaan. Zie klotedwergje Webster bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben hier ook voor Huybrechts. Beaton is al jarenlang veldvulling, die het ook helemaal prima lijkt te vinden dat hij veldvulling is.
I certainly will not, sir.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen zegt dan iedereen ja tegen Stief
Die jongen is net zo vermakelijk als dat hij vermoeiend kan zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx ik heb gekeken en dit was wel een ouderwetse yatseflats.
Ik hoorde hem anders heel blij zingen toen hij won laatstquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.
Hij had vandaag een twitterpoll voor een volgend liedje.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoorde hem anders heel blij zingen toen hij won laatst
Maar dat zoog wel enigszins mijn levensvreugde weg en deed mij denken aan Bilal toen Feyenoord kampioen werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |