St Mirren had toch allemaal corona enzo ook nog?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Man bijt hond vraagt zich af: is dit een terecht gelijkspel?
Zoooo vermoeiend.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen vervalt yats alweer in de @#$!#%#!#@$%!#@
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
Hij houdt het altijd wel netjes. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aanquote:
Wat bijzonder!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das één van de enige Vitesse supporters in Nederland en hij post hier!
Dat doe ik (buiten DRT) altijd met poepie.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aan
Is dit diezelfde rijschool waar @de_boswachter fan van is?quote:
Dat kan ik mij vrij goed voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik (buiten DRT) altijd met poepie.
Typ dan gewoon kanker of zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ja, middenvelders achterin.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
St Mirren had toch allemaal corona enzo ook nog?
Waarom zou je yats blocken?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aan
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |