Hij houdt het altijd wel netjes. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen vervalt yats alweer in de @#$!#%#!#@$%!#@

Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aanquote:

Wat bijzonder!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das één van de enige Vitesse supporters in Nederland en hij post hier!

Dat doe ik (buiten DRT) altijd met poepie.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aan

Is dit diezelfde rijschool waar @de_boswachter fan van is?quote:

Dat kan ik mij vrij goed voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik (buiten DRT) altijd met poepie.

Typ dan gewoon kanker of zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:

Ja, middenvelders achterin.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
St Mirren had toch allemaal corona enzo ook nog?

Waarom zou je yats blocken?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach als ik er zin in heb zet ik het abofilter even uit en daarna gaat ie gewoon weer aan

quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een depressieve zak die alle levensvreugde uit zijn omgeving zuigt.

Ik vervang in mijn hoofd al zijn #%%#$tjes door ‘kanker’, dat maakt zijn posts leuker om te lezen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:

ik wel: @Taglianoquote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb (nog) geen enkele user geblockt.

En Vitesse speelt niet eens?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:

Die partij tegen Taylor op de GSODquote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
De beste Beaton hebben we 11-12 jaar geleden gezien, of zo.

delfoeShreyasquote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb (nog) geen enkele user geblockt.

Dat is al even geleden, ja.quote:

Jammer van buitendamquote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delfoeShreyas
delfoeBuitendam
delfoexzaz
delfoeZa
delfoescrupuleus
delfoeKluun1985
Op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |