Je kunt puur zijn wat je wilt. Toch volgen er tribunalen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.
Geduld loont. Ik ga NU kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Het was een kwestie van tijd, maar toch beet in vbl.
dat wordt wel vvegtuhhquote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder kan Huybrechts-Price zomaar een heerlijk potje worden.
Uw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt puur zijn wat je wilt. Toch volgen er tribunalen.
Echt zo'n type Belg die een kelder heeft.quote:
Ik ben hier ook voor Huybrechts. Beaton is al jarenlang veldvulling, die het ook helemaal prima lijkt te vinden dat hij veldvulling is.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus vindt het anders zijn van @:wimderon wel leuk en neemt ook zijn rol aan
En dan toch mij een beetje afzeiken omdat ik Gurney aanmoedig.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mensen die niet achter de massa aanlopen hou ik sowieso wel van ja maar alles wat ik hier over zeg meen ik ook oprecht, ik ga geen act ophangen. Ik ben puur.
Walgelijke kutspeler vind ik dat. Al was het ALLEEN MAAR omdat hij die gelijkmaker in blessuretijd tegen Atletico scoorde in de EC1 finale ooit. Vuile klootzak.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:46 schreef Szura het volgende:
Sergio Ramos:
46’ invallen
81’ geel pakken
85’ tweede geel pakken
Alleen zegt dan iedereen ja tegen Stiefquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Man bijt hond vraagt zich af: is dit een terecht gelijkspel?
Hahaha dat denk ik niet Jobquote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet voor Beaton. Dat is zo'n gozer die in de kroeg opschept dat het prima is dat je 21 bent want 'zijn dochter is maar iets ouder' en of je dan met m mee naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |