SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Makkelijk eerste
Wie heeft jouw voorkeur?quote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt een halve finalist uit, hmhm.
De enige goede optie hier is om voor het vlaggetje te juichenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt een halve finalist uit, hmhm.
Volgende sets allemaal voor Cullenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Jim, dat was leuk he, 1-0 voor staan
Erg jammer, zo duurt de pot wel erg lang.quote:
Niels de Ruijter in een notendop.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:39 schreef Kopiko het volgende:
EINDELIJK een (enigszins) spannende partij deze middag, gaan de heren zitten na- en voorbeschouwen
Ik ook al weken dramatisch.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:41 schreef MC-M het volgende:
Maar ik presteer heel erg matig in de eredivisietoto dus zet er maar geen geld op @:t3htommay
Waarom hebben zo weinig mensen NEC op winst bij Willem Deux?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 16:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wij zijn gelukkig in de liefde, maat.
Iedereen overschat Willem 2. Al heb ik ook een Xje geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom hebben zo weinig mensen NEC op winst bij Willem Deux?
en weerquote:Op woensdag 22 december 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en quiffy smijt de boel weer op de grond
NEC is in uitwedstrijden prima, Willem II draait er geen kut van. NEC met zijn 3-5-2/3-4-3 de boel opwachten en hoppakee.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen overschat Willem 2. Al heb ik ook een Xje geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Welke mensen overschatten een club die al 8x op rij verloren heeft (lol).quote:Op woensdag 22 december 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen overschat Willem 2. Al heb ik ook een Xje geloof ik.
'13'quote:Op woensdag 22 december 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had nooit gezien dat Cullen een tatoeage achter zijn oor heeft.
Ik ben vanaf nu nog meer voor Williams.
Mensen die dat niet volgen en alleen kijken naar de stand.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke mensen overschatten een club die al 8x op rij verloren heeft (lol).
Als het draait is het een heel naar team om tegen te spelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke mensen overschatten een club die al 8x op rij verloren heeft (lol).
Leugens, maar dat zou jij weten als je eens naar iets anders zat te staren dan 14 jarige paardenmeisjesquote:Op woensdag 22 december 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jimbo is gewoon een lieve jongen. Gaat nooit wat bereiken.
quote:
Onoirbaar inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had nooit gezien dat Cullen een tatoeage achter zijn oor heeft.
Ik ben vanaf nu nog meer voor Williams.
Multifunctioneel apparaat, die airfryer van @Dr_Flashquote:Op woensdag 22 december 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
even de was uit de droger halen, momentje
Rijkelijk vroeg wellichtquote:Op woensdag 22 december 2021 16:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Cullen voelt de druk van de Prumjur liek
Inderdaad, zelfs bij 2-2 1-1 flikt hij datquote:Op woensdag 22 december 2021 16:52 schreef wimderon het volgende:
We zitten in de absolute slotfase van de wedstrijd en Niels begint eens rustig over het program van vanavond.
Ik vind het heel leuk dat ze hem erkennen, maar we krijgen hem wel zo cadeau ja.quote:
Dat valt best mee, niet zo zeuren.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk dat ze hem erkennen, maar we krijgen hem wel zo cadeau ja.
Nou poeh poeh één vakje van de tigquote:Op woensdag 22 december 2021 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk dat ze hem erkennen, maar we krijgen hem wel zo cadeau ja.
Precies dit ja. Maar goed, nieuwe Bingo voor na kerstquote:Op woensdag 22 december 2021 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wade als halve finalist is niks mis mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dit is niet best. Hopen dat die Hempel het volhoudt en geen eendagsvlieg blijkt, dan heb je daar nog iets aan.
Doet mij een beetje denken aan dat kwart waar Aspinall door kwam een paar jaar terug.
Kleergod talentgenot.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:00 schreef Nober het volgende:
Kleermaker dus wel zeker van de laatste 16.
Derde vakje nu volgens mij, maar gelukkig wel op momenten dat ze ook wel van toepassing waren (zoals typisch Wade). Dan is het allemaal wel prima ja (en sowieso leuk dat ze hem noemen).quote:Op woensdag 22 december 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt best mee, niet zo zeuren.
https://twitter.com/GuillemBalague/status/1473663689693839363quote:Op woensdag 22 december 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt best mee, niet zo zeuren.
Ik word hier zo moe van.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/GuillemBalague/status/1473663689693839363
Kan deze club gewoon niet dood?
Wade is niet eens top 8 waardig joh voor een WK. Scorend veel te zwak.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wade als halve finalist is niks mis mee.
Altijd maar weer sluiproutes zoeken. Ipv dat ze de club nou es serieus kapot laten gaanquote:Op woensdag 22 december 2021 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/GuillemBalague/status/1473663689693839363
Kan deze club gewoon niet dood?
ACh het is ook niet normaal meer hoor, dat ze toch weer een speler willen kopen, terwijl ze al miljarden in de schuld staan, veel succes in de Europa Leaguequote:Op woensdag 22 december 2021 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Altijd maar weer sluiproutes zoeken. Ipv dat ze de club nou es serieus kapot laten gaan
( lol ) @Szuraquote:Op woensdag 22 december 2021 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wade is niet eens top 8 waardig joh voor een WK. Scorend veel te zwak.
Ben je al vader?quote:
Denk dat ze anderhalve aflevering moeten uitzenden vanwege de tijd tot 6 uur.quote:
Rustig ouwe reus, zometeen een nieuwequote:Op woensdag 22 december 2021 17:14 schreef Chippiegang het volgende:
BEFLIKKERING! zelfde aflevering, als gister
Haha dan is het goed!quote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rustig ouwe reus, zometeen een nieuwe
Zoiets had ik ook alquote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef BB-King het volgende:
Hey deze Bean heb ik nog nooit gezien.
En vanwege anderhalve meter.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk dat ze anderhalve aflevering moeten uitzenden vanwege de tijd tot 6 uur.
Had jij er een helder licht in gezien dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:17 schreef BB-King het volgende:
Ik snap niet dat Bean 2 dagen op rij in hetzelfde restaurant gaat eten en weer die rauwe gehaktbal besteld.
Tarrelsquote:Op woensdag 22 december 2021 17:19 schreef BB-King het volgende:
Stukje rauw gehaktbal in de broek bij de violist blijft hilarisch.
quote:Op woensdag 22 december 2021 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Queen - Tear your (queen) mother down
WOW die is snel online gezetquote:
Ik zit ademloos te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bean op de fancy fair!
Zijn we er nog bij allemaal?
Maar natuurlijk!!quote:Op woensdag 22 december 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bean op de fancy fair!
Zijn we er nog bij allemaal?
12 9-dartersquote:Op woensdag 22 december 2021 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Hey lieverds
Veel mentions
Wat heb ik gemist
Als je de middagsessie zou moeten samenvatten: cola zonder prik.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Hey lieverds
Veel mentions
Wat heb ik gemist
Ik kijk vanavond wel. Morgenmiddag opnieuw geen tijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:36 schreef fetX het volgende:
Nog geen 9-darter @:lonaa
Tijd zat, schuif rond 9 pas weer aan.
De uitslagen deden me dit vermoedenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je de middagsessie zou moeten samenvatten: cola zonder prik.
Dan heb ik niks gemist.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja het had wel wat van een gesmolten calippo iddquote:Op woensdag 22 december 2021 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Borland en RJR vielen tegen, Durrant was zo slecht als verwacht, dus dat gaf drie potjes van niks. Cullen-Williams was wel een leuk potje.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Hey lieverds
Veel mentions
Wat heb ik gemist
Top top. Laat die 9-darter maar wachten!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:42 schreef fetX het volgende:
Geen zorgen vrienden. Ik sluit aan rond 20:30.
Mijn hoofd heeft hier een gifje bijquote:Op woensdag 22 december 2021 19:51 schreef The_Undertone het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Hamsterface Kim die 'de eer van de Belgen weer moet hooghouden'
Mr brightsidegenotquote:Op woensdag 22 december 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
Zin in de opkomst van de Asp, als ze die missen word ik razend.
Dat kan toch prima? Niks mis met een wijntje bij het dartsenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
M’n vriendin wil vanavond plots ‘gezellig doen’ en wijn drinken met mij
Oh ja jij zat vorig jaar ook zo onder de plak soms.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
Zoveel kutreclames terwijl een tientje van Kukident honderd keer zo nuttig kon zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Dat geslis van Marcel bij het inademen
Ze leert het nooit, helaasquote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja jij zat vorig jaar ook zo onder de plak soms.
Wijn drinken met darten kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
Pics van je vriendin.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar zij vindt dartsen kijken niet zo gezellig. Ik zal het alsnog voorstellen in het kader van een compromisquote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan toch prima? Niks mis met een wijntje bij het dartsen
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Nog even snel een quizje jongens?
[ afbeelding ]
Slim, slim.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar zij vindt dartsen kijken niet zo gezellig. Ik zal het alsnog voorstellen in het kader van een compromis
Wat een onbegrijpelijke taal allemaalquote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
Mja, Dan krijg ik om m’n oren dat ze er morgen niet is dus dat ik dan kan kijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan toch vrijdag prima? En de rest van het weekend.
Jan zijn stemvocalen hebben darteritus.quote:
Waar zijn die meelezers als je ze nodig hebt hequote:
Oh man wat kan ik slecht tegen dat argument. "Je hoeft toch niet nu de Tour te kijken? Je kijkt de hele week al."quote:Op woensdag 22 december 2021 19:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mja, Dan krijg ik om m’n oren dat ze er morgen niet is dus dat ik dan kan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man wat kan ik slecht tegen dat argument. "Je hoeft toch niet nu de Tour te kijken? Je kijkt de hele week al."
Ja, het is nog niet voorbij he.Ah, ik klaag niet. We hebben een soort van compromis dat ze een avond per week mijn aandacht wil. Dat werkt prima, maar blijkbaar is dat vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tien minuten met de vingers tussen de deur zo ook geen probleem zijn, als alternatief.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
Nog tien minuten Marcel lijkt me een mooi moment om even te stofzuigen nog.
Ach, het is ook wel een beetje een luxeprobleem hoor hahaquote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, ik klaag niet. We hebben een soort van compromis dat ze een avond per week mijn aandacht wil. Dat werkt prima, maar blijkbaar is dat vanavond.
Ik zou nog een huisdier nemen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, ik klaag niet. We hebben een soort van compromis dat ze een avond per week mijn aandacht wil. Dat werkt prima, maar blijkbaar is dat vanavond.
Kan gewoon tijdens het darten toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Elke dag een Nouri doorspoelen. @Calandquote:Op woensdag 22 december 2021 20:04 schreef BB-King het volgende:
Durrant is een drukker volgens Jan.
Op de WC sowieso.
Mag zo op een tegeltjequote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Niets is zo veranderlijk als een darter.
De vraag is niet of hij met een aubergine het podium opkomt maar met hoeveel.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vermoed een luidruchtige opkomst van Duivenbode
Dat lijkt me niet op voorhand onmogelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirk antwoordt steeds alsof hij de vragen van Arjan niet helemaal begrijpt
Spoort gewoon nietquote:Op woensdag 22 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Wat deed die Koltsov eigenlijk voor `rare` capriolen?
Arabier flikflakquote:Op woensdag 22 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zich verschrikkelijk aanstellen en krijsen als een kind.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:08 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Aah dat is wel irritantquote:Op woensdag 22 december 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zich verschrikkelijk aanstellen en krijsen als een kind.
Ik had hem ouder geschat dan 24.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |