Ach, het is ook wel een beetje een luxeprobleem hoor hahaquote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, ik klaag niet. We hebben een soort van compromis dat ze een avond per week mijn aandacht wil. Dat werkt prima, maar blijkbaar is dat vanavond.
Ik zou nog een huisdier nemen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, ik klaag niet. We hebben een soort van compromis dat ze een avond per week mijn aandacht wil. Dat werkt prima, maar blijkbaar is dat vanavond.
Kan gewoon tijdens het darten toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Elke dag een Nouri doorspoelen. @Calandquote:Op woensdag 22 december 2021 20:04 schreef BB-King het volgende:
Durrant is een drukker volgens Jan.
Op de WC sowieso.
Mag zo op een tegeltjequote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Niets is zo veranderlijk als een darter.
De vraag is niet of hij met een aubergine het podium opkomt maar met hoeveel.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vermoed een luidruchtige opkomst van Duivenbode
Dat lijkt me niet op voorhand onmogelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirk antwoordt steeds alsof hij de vragen van Arjan niet helemaal begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |