Waar zijn die meelezers als je ze nodig hebt hequote:
Oh man wat kan ik slecht tegen dat argument. "Je hoeft toch niet nu de Tour te kijken? Je kijkt de hele week al."quote:Op woensdag 22 december 2021 19:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mja, Dan krijg ik om m’n oren dat ze er morgen niet is dus dat ik dan kan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man wat kan ik slecht tegen dat argument. "Je hoeft toch niet nu de Tour te kijken? Je kijkt de hele week al."
Ja, het is nog niet voorbij he.Ah, ik klaag niet. We hebben een soort van compromis dat ze een avond per week mijn aandacht wil. Dat werkt prima, maar blijkbaar is dat vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tien minuten met de vingers tussen de deur zo ook geen probleem zijn, als alternatief.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
Nog tien minuten Marcel lijkt me een mooi moment om even te stofzuigen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |