SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Schoorsteen moet roken ouwe dibbes.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Coco het volgende:
Een aantal users hebben hard gewerkt voor hun kankergeld hier.
Ik mag hopen dat de bonus dit jaar wel fatsoenlijk uitgekeerd wordt. Vorig jaar hoogste beoordeling, maar kreeg minder dan de jaren ervoorquote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen eindejaarsuitkering, eind januari nog extra bonus ā 2,5 maandsalars
Genoteerdquote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Zorro het volgende:
Ik moet het even kwijt:
IK WORD STAPELGESTOORD VAN DIE TELE2 BONKIEBONKTERRORRECLAME![]()
![]()
Ik vind gelul over geld en salaris nooit zo boeiend.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Coco het volgende:
Die van jou moet zo voor 3 stoken.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schoorsteen moet roken ouwe dibbes.
Ik mag over anderhalve week eindelijk mijn vrije dag verzetten.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Coco het volgende:
Mensen ieder jaar beoordelen dat is zo'n walgelijke act niet te geleuevequote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de bonus dit jaar wel fatsoenlijk uitgekeerd wordt. Vorig jaar hoogste beoordeling, maar kreeg minder dan de jaren ervoorKutcerona.
Dat moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind gelul over geld en salaris nooit zo boeiend.
Stukje kinderbijslag GENOTquote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Die van jou moet zo voor 3 stoken.
Koekoek.
In Belgie krijg je maandelijks hetzelfde bedrag als wat wij hier krijgen per kwartaal en aanvullend daarop voor iedere inwoner eenmalig 2000-2500 euro voor een babykamer (niet alle gemeentes). BELGIE GODEN.quote:
Hier hebben we fatsoenlijke wegen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Belgie krijg je maandelijks hetzelfde bedrag als wat wij hier krijgen per kwartaal en aanvullend daarop voor iedere inwoner eenmalig 2000-2500 euro voor een babykamer (niet alle gemeentes). BELGIE GODEN.
Dit is erg herkenbaar helaas.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de bonus dit jaar wel fatsoenlijk uitgekeerd wordt. Vorig jaar hoogste beoordeling, maar kreeg minder dan de jaren ervoorKutcerona.
Ik zet mijn volledige focus op Dirk.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Het is tot nu toe echt een ontzettend teleurstellende middagsessie.
In Belgie ook, althans merendeel. Kinderopvang kost daar 0,0quote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier hebben we fatsoenlijke wegen.
Hopelijk stelt Dranklock v Kleren niet teleur.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Het is tot nu toe echt een ontzettend teleurstellende middagsessie.
Tellen is ook een vak apartquote:Op woensdag 22 december 2021 15:33 schreef Machielovic het volgende:
Niels net, "oh humphries wat doe je? Oh hij heeft nog een pijl"
Dit kan niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Belgie ook, althans merendeel. Kinderopvang kost daar 0,0
Had Stokstaartje Kenny dan wel kans gemaakt?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef wimderon het volgende:
Had Rowby dit de vorige ronde niet kunnen doen?
Waarom praat jij zoveel over België?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom ze de kinderen daar in de kelder stoppenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Whitlock aan de Whiskeyquote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk stelt Dranklock v Kleren niet teleur.
Zodra je de grens overkomt zie je het meteen, maar dit terzijde.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens letterlijk. Het valt allemaal wel mee.
Doen ze in Drenthe ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af waarom ze de kinderen daar in de kelder stoppen
Belgiegenotquote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom praat jij zoveel over België?
Dan had ik een punt voor de NOSTRADAMUS en andere voorspelspellen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had Stokstaartje Kenny dan wel kans gemaakt?
Kom er wekelijks, maar dat terzijde ouwe reus.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodra je de grens overkomt zie je het meteen, maar dit terzijde.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodra je de grens overkomt zie je het meteen, maar dit terzijde.
Oh ja, je moet er wekelijks komen om het te zien.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom er wekelijks, maar dat terzijde ouwe reus.
Kom maar kijken ouwe reus. Valt echt mee. Rondom Antwerpen is het wel dramatisch.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Poepie beflikkert ons.
Poepzor ontkent wel meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
Poepzor ontkent dat Belgische wegen kut zijn.
Doen we verder niets mee.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan had ik een punt voor de NOSTRADAMUS en andere voorspelspellen.
Ben wel blij dat ze opvang hier stuk goedkoper gaan maken. Goede timing van het nieuwe kabinet.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij heel Belgie door voor mijn werk pikkebaas. Het valt wel mee. Het is niet overal zo slecht zeg maar. Als je echt slechte wegen wilt moet je eens naar Hongarije rijden koekoekquote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, je moet er wekelijks komen om het te zien.
'Route dégradée' is het meest gebruikte verkeersbord in Walloniëquote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom maar kijken ouwe reus. Valt echt mee. Rondom Antwerpen is het wel dramatisch.
Hoe laat is het dwergpoepen ingeroosterd maat?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom maar kijken ouwe reus. Valt echt mee. Rondom Antwerpen is het wel dramatisch.
Ja iedereen is gek behalve jij.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij heel Belgie door voor mijn werk pikkebaas. Het valt wel mee. Het is niet overal zo slecht zeg maar. Als je echt slechte wegen wilt moet je eens naar Hongarije rijden koekoek
Ze houden je een snoepje voor genot. Kinderhand snel gevuld allen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze opvang hier stuk goedkoper gaan maken. Goede timing van het nieuwe kabinet.
In Belgie noemen ze slechte wegen ook wel beslissingspunten in Belangrijke wielerwedstrijdenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
Poepzor ontkent dat Belgische wegen kut zijn.
Doen we verder niets mee.
Sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze opvang hier stuk goedkoper gaan maken. Goede timing van het nieuwe kabinet.
Poep is ook niet helemaal goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent gewoon niet goed als je Belgische wegen goed durft te noemen
Correctquote:Op woensdag 22 december 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Poep is ook niet helemaal goed.
Wat is goed. Ze zijn oke. Nederland heeft het beste wegennet ter wereld dus daarmee kun je het sowieso niet vergelijken. Maar dat er overal gaten in de wegen zitten dat is allang niet meer zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent gewoon niet goed als je Belgische wegen goed durft te noemen
John Henderson?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Humphries is wel een van de weinige spelers die beter is geworden nadat hij is afgevallen
Extra uitzendingen genotquote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef Kopiko het volgende:
Bean is aan zijn warming up begonnen.
Jizzy met die walgelijke stijl. Weg ermee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jizzy tegen Loek over een week, smikkelen.
Dvdquote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt de gehele DVD collectie van Bean vanmiddag.
Genotquote:
Het is gewoon walgelijk slecht. Je trilt uit je stoel als je grens over komtquote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is goed. Ze zijn oke. Nederland heeft het beste wegennet ter wereld dus daarmee kun je het sowieso niet vergelijken. Maar dat er overal gaten in de wegen zitten dat is allang niet meer zo.
Leuk dat ze laten zien hoe Huybrechts zijn vrouw ontmoet heeft, maar na een paar keer is het wel genoegquote:
Rij naar Hongarije en je bent heel blij met de wegen in Belgie.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk slecht. Je trilt uit je stoel als je grens over komt
Valt vies tegen. Ik word gewoon beflikkerd.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verdien niet zoveel als @:caland
500 pondjes is wel heel lullig jaquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel medelijden met RJR die 500 pond tekort gaat komen voor een tourkaart
Rug in de week? 5 meiers per dag? Welke bedragen hebben we het over ouwe reus.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Ik word gewoon beflikkerd.
Die verdient hem toch wel zo terugquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel medelijden met RJR die 500 pond tekort gaat komen voor een tourkaart
Mensen onder de 50 met een schoonmaker neem ik totaal niet serieus.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verdien niet zoveel als @:caland
Hij komt 1 John Henderson tekort genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
500 pondjes is wel heel lullig ja
Belgian Hitchhiker Broken Road Pickupquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaan we kijken? Interracial? Femdom? Roept u maar.
Ik mag het niet vergelijken met Nederland maar jij wel met Hongarije?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rij naar Hongarije en je bent heel blij met de wegen in Belgie.Europees gezien is Belgie niet eens de slechtste, bij lange na niet zelfs.
Stukje oostblokquote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rij naar Hongarije en je bent heel blij met de wegen in Belgie.Europees gezien is Belgie niet eens de slechtste, bij lange na niet zelfs.
Waarom niet? Tijd is geld.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen onder de 50 met een schoonmaker neem ik totaal niet serieus.
Laat gaan joh, hopelijk moet dat mens zo werpen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het niet vergelijken met Nederland maar jij wel met Hongarije?
Vergelijk het met alle landen wat jij wil. Bij lange na niet zo slecht als je denkt.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het niet vergelijken met Nederland maar jij wel met Hongarije?
Binnenkort ook door de milf van Poepz0rquote:Op woensdag 22 december 2021 15:46 schreef BB-King het volgende:
Cliché-termen worden eruit geperst door Karin.
Het lullige is dat die gozer sowieso geen tourkaart heeft, hij heeft al zijn geld bij elkaar gespeeld zonder. Zelfs als hij zijn tourkaart wint op Qschool verliest hij dus al zijn geld op de OoM.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die verdient hem toch wel zo terug
Lang niet genoeg. Ze gaan in de CAO zelfs tijdelijk op een nullijn zitten qua loonsverhoging.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rug in de week? 5 meiers per dag? Welke bedragen hebben we het over ouwe reus.
Alsof RTL dat heeftquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DvdStam je uit 1890 ouwe reus?
Blu-ray en 4K goden
Dat is wel belachelijk. Inflatie dan moet je er juist wat bij krijgen me dunkt.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang niet genoeg. Ze gaan in de CAO zelfs tijdelijk op een nullijn zitten qua loonsverhoging.
INFLATIED.
Was echt genieten daar. Hoofdweg was prima, één keer rechts en een gat van een halve meter. GENOT.quote:
Ergens anders wordt er zo ook iets uitgeperst, darts kindjequote:Op woensdag 22 december 2021 15:46 schreef BB-King het volgende:
Cliché-termen worden eruit geperst door Karin.
Al besproken.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:48 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ergens anders wordt er zo ook iets uitgeperst, darts kindje
Bij lange na niet de slechtste. Dat was mijn punt. Natuurlijk mokerslecht in vergelijking met ons dat dan weer wel. Antwerpen is nog steeds DRAMATISCH. Richting Merksem bijv is het gewoon prima.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zie je, bij onderste 20 van Europa. Enig niet-ontwikkeld land in West-Europa
Vaderpoepie is het gewoon vergeten denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:48 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ergens anders wordt er zo ook iets uitgeperst, darts kindje
Ja, gelukkig wel net een nieuwe functie waarbij ik een schaal omhoog ging. Maar voor zo'n bedrijf lijkt het me vrij belachelijk. Het is dan ook een CAO voor 6 maanden geworden waar wel wat leuke bonusjes nog bijzaten.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is wel belachelijk. Inflatie dan moet je er juist wat bij krijgen me dunkt.
Macedonie, Hongarije is ook mokertje slechtquote:Op woensdag 22 december 2021 15:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Was echt genieten daar. Hoofdweg was prima, één keer rechts en een gat van een halve meter. GENOT.
Het is goed met oe.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij lange na niet de slechtste. Dat was mijn punt. Natuurlijk mokerslecht in vergelijking met ons dat dan weer wel. Antwerpen is nog steeds DRAMATISCH. Richting Merksem bijv is het gewoon prima.
Weet je wie ook heel lang doorging over een bepaald onderwerp?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vinden jullie van die types die veel te lang doorgaan over een bepaald onderwerp ook altijd zo irritant?
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vinden jullie van die types die veel te lang doorgaan over een bepaald onderwerp ook altijd zo irritant?
Ja ik begrijp dan ook niet dat ze het hier nog steeds over darten hebbenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vergelijkbaar met Polen en Italië dat zegt genoeg lijkt mequote:
KOEKOEKquote:Op woensdag 22 december 2021 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dan ook niet dat ze het hier nog steeds over darten hebben
We kunnen de rest wel schriftelijk af doen inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2021 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dan ook niet dat ze het hier nog steeds over darten hebben
Fidel Castro?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook heel lang doorging over een bepaald onderwerp?
Ja, ik ging bijvoorbeeld precies lang genoeg door over de bingokaart dat Gurney daar wat mee ging doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Bepaal jij toch nietquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
Zijn we darts aan het kijken of hoe zit het?
Mag allebei ook?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaan we kijken? Interracial? Femdom? Roept u maar.
Ga schaatsen gek.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
Er is niet zoveel aan tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee meer aan het lezen over wegenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
begin is al aardigquote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk een enorme comeback van Rowby-Sjon
Vanavond is genot, maar dan zit ik in het ziekenhuis is de verwachtingquote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is niet zoveel aan tot nu toe.
Die pakken we nog wel een keer.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coco is mokertje agressief vandaag.
Erg mooi.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vanavond is genot, maar dan zit ik in het ziekenhuis is de verwachtingAltijd tegen mij.
Vamos a la Q-Schoolquote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Chippiegang het volgende:
Vamos a la Casa is nu toepasselijker voor Rowby-John
96 deelnemers pure EBOLAquote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef Chippiegang het volgende:
Zo dat is al 3-0, wel beetje eenzijdig allemaal
@Dr_Flash gaat over lijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maxi-mus is bang zijn eerste plek te verliezen in de postcount GENOT.
Heeft die schele er nou nog steeds geen einde aan gemaakt?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie hier ook een app en een spreadsheet voor?
Ik herken dit wel. Al 29 jaar niet meer ongesteld geweest.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mute had ik al gedaan.quote:
Vrouwen die zeuren over menstruatie.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die schele er nou nog steeds geen einde aan gemaakt?
Een Airbnb onderschijten kan ze ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Was ze een Duitse scat film aan het opnemen allen?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Airbnb onderschijten kan ze ook.
Zou wel heel bijzonder zijn. Heb al een halve avond overgeslagen en tijdens de Beansessies ben ik er ook nooitquote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maxi-mus is bang zijn eerste plek te verliezen in de postcount GENOT.
Daarnaast lig jij toch op tijd in bed.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel heel bijzonder zijn. Heb al een halve avond overgeslagen en tijdens de Beansessies ben ik er ook nooit
En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert. Feyenoord wordt géén kampioen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Vrouwen die zeuren over menstruatie.
Feyenoord wordt geen kampioen.
Ik ook niet en ik heb al 2 hele dagen overgeslagen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel heel bijzonder zijn. Heb al een halve avond overgeslagen en tijdens de Beansessies ben ik er ook nooit
Feyenoordquote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert. Feyenoord wordt géén kampioen.
Wie niet. We hebben toch een land te redden. Stukje prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb al 2 hele dagen overgeslagen.
Ook dat nog, meestal. In elk geval meteen na de laatste pijl. En vaak eerder inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarnaast lig jij toch op tijd in bed.
Daar valt dus wel enige regelmaat in te bespeuren.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Al 29 jaar niet meer ongesteld geweest.
was heel spannondquote:Op woensdag 22 december 2021 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Moest even tekeer gaan tegen docent. Laatste legs gemist.
Inderdaad, net als 'nooit consequent is ook consequent'quote:Op woensdag 22 december 2021 16:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar valt dus wel enige regelmaat in te bespeuren.
Klonk als een headshotquote:Op woensdag 22 december 2021 16:02 schreef Chippiegang het volgende:
Daar viel even wat om in het interview
Weer een camera minder?quote:Op woensdag 22 december 2021 16:02 schreef Chippiegang het volgende:
Net als Durrantquote:Op woensdag 22 december 2021 16:02 schreef Chippiegang het volgende:
Silvia pist de rode loper onder.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya heeft zichzelf om het leven gebracht. Kaarten voor AFAS, morgen in de verkoop @:Zipportal
Kampioenskandidaat Joe Kalen moet nog!quote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is niet zoveel aan tot nu toe.
Victoria Reinier.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:05 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is die vrouw in de studio ook alweer?
Heeft het kutje van Halsema opgevreten. Koertgod.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:07 schreef Doevelaer het volgende:
Stukje dementie voor Koert, weer een jaartje ouder natuurlijk
@Jimboquote:Op woensdag 22 december 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jimbo is gewoon een lieve jongen. Gaat nooit wat bereiken.
Nog steeds minder kut dan Sweet Caroline allenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:08 schreef Doevelaer het volgende:
ROCKSTAR
en dan met Oasis opkomen. Het past nog steeds niet.
quote:Op woensdag 22 december 2021 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Dodelijk slachtoffer van schietpartij in Amstelveen is bekende van politie
https://www.nu.nl/binnenl(...)nde-van-politie.html
Erg mooi. Scheelt weer een IC-bed.
Die aardappel in haar keel komt trouwens ook door Koert.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft het kutje van Halsema opgevreten. Koertgod.
@GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 22 december 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds minder kut dan Sweet Caroline allen
Nu ongetwijfeld woede over trage boosteraanpakquote:Zij die wel geboosterd zijn, moeten een negatieve PCR-uitslag overleggen, maar kunnen dan gaan en staan waar ze willen. Dat heeft de Oostenrijkse regering bekendgemaakt.
Rijen tot vrijdag bij de testlocaties. Booster niet meer relevant allenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu ongetwijfeld woede over trage boosteraanpak@:maxi-mus
Wordt een vroegertje deze middag.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:09 schreef franklop het volgende:
3-0 , 9-1 in legs.
U las het hier voor het eerst.
Een negatieve testuitslag is alleen genoeg daar als je al geboosterd bentquote:Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rijen tot vrijdag bij de testlocaties. Booster niet meer relevant allen
Booster is een beetje traag, beetje zoals het hele nederlandse COR beleidquote:Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rijen tot vrijdag bij de testlocaties. Booster niet meer relevant allen
Nou, hij hep zijn lekje al te pakken.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:09 schreef franklop het volgende:
3-0 , 9-1 in legs.
U las het hier voor het eerst.
ja maar vrijdag kom je er sowieso niet meer in toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 16:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een negatieve testuitslag is alleen genoeg daar als je al geboosterd bent
Wie zegt dat Cullen gaat winnen dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, hij hep zijn lekje al te pakken.
Koos en bondscoach Karinquote:Op woensdag 22 december 2021 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zegt dat Cullen gaat winnen dan?
... en FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 16:12 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Booster is een beetje traag, beetje zoals het hele nederlandse COR beleid
https://c.tenor.com/Gbxrq9qwOVcAAAAd/relaxing-bath.gifquote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef Kopiko het volgende:
Cullen zorgt wel voor sfeer. WARM BAD!
Jij zegt 3-0, dan had je 0-3 moeten zeggen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Indekgenot mislukt.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zegt 3-0, dan had je 0-3 moeten zeggen.
Ikquote:Op woensdag 22 december 2021 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
of van welke competitiequote:Op woensdag 22 december 2021 16:14 schreef Szura het volgende:
Cullen wordt kampioen
Hij weet alleen nog niet welk jaar
Doe je ze de groetjes van ons?quote:Op woensdag 22 december 2021 16:15 schreef Chippiegang het volgende:
Ga maar even naar kantoor rijden, nachtdienstgenot
Beetje vroeg om te beginnen met nachtdienstquote:Op woensdag 22 december 2021 16:15 schreef Chippiegang het volgende:
Ga maar even naar kantoor rijden, nachtdienstgenot
@Chippiegang woont dik 4 uur rijden van zijn werk af.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje vroeg om te beginnen met nachtdienst
Misschien moet hij naar Kortrijk o.i.d. he en die wegen zijn een hel heb ik vernomen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje vroeg om te beginnen met nachtdienst
Williams is capabel genoeg om hem te slopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
Cullen op het WK blijft een leuke rubriek.
Maat van mij is net voor de kerst teruggekomen uit Oostenrijk. Moet over een week weer terug daarheen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu ongetwijfeld woede over trage boosteraanpak@:maxi-mus
Wade is toch geen gekke halve finalist op zich? Als die er ook nog uit gaat, geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt een halve finalist uit, hmhm.
kan ie vergeten allenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Maat van mij is net voor de kerst teruggekomen uit Oostenrijk. Moet over een week weer terug daarheen.
GENOT.
Wade/Kleergod/Hempel/Kingquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
(maar zal geen leuke halve finale worden gok ik zo)
Ja dit is niet best. Hopen dat die Hempel het volhoudt en geen eendagsvlieg blijkt, dan heb je daar nog iets aan.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |