Beetje vroeg om te beginnen met nachtdienstquote:Op woensdag 22 december 2021 16:15 schreef Chippiegang het volgende:
Ga maar even naar kantoor rijden, nachtdienstgenot
@Chippiegang woont dik 4 uur rijden van zijn werk af.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje vroeg om te beginnen met nachtdienst
Misschien moet hij naar Kortrijk o.i.d. he en die wegen zijn een hel heb ik vernomen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje vroeg om te beginnen met nachtdienst
Williams is capabel genoeg om hem te slopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
Cullen op het WK blijft een leuke rubriek.
Maat van mij is net voor de kerst teruggekomen uit Oostenrijk. Moet over een week weer terug daarheen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu ongetwijfeld woede over trage boosteraanpak@:maxi-mus
Wade is toch geen gekke halve finalist op zich? Als die er ook nog uit gaat, geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hier komt een halve finalist uit, hmhm.
kan ie vergeten allenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Maat van mij is net voor de kerst teruggekomen uit Oostenrijk. Moet over een week weer terug daarheen.
GENOT.
Wade/Kleergod/Hempel/Kingquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
(maar zal geen leuke halve finale worden gok ik zo)
Ja dit is niet best. Hopen dat die Hempel het volhoudt en geen eendagsvlieg blijkt, dan heb je daar nog iets aan.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |