Jizzy met die walgelijke stijl. Weg ermee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jizzy tegen Loek over een week, smikkelen.
Dvdquote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt de gehele DVD collectie van Bean vanmiddag.
Genotquote:
Het is gewoon walgelijk slecht. Je trilt uit je stoel als je grens over komtquote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is goed. Ze zijn oke. Nederland heeft het beste wegennet ter wereld dus daarmee kun je het sowieso niet vergelijken. Maar dat er overal gaten in de wegen zitten dat is allang niet meer zo.
Leuk dat ze laten zien hoe Huybrechts zijn vrouw ontmoet heeft, maar na een paar keer is het wel genoegquote:
Rij naar Hongarije en je bent heel blij met de wegen in Belgie.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk slecht. Je trilt uit je stoel als je grens over komt
Valt vies tegen. Ik word gewoon beflikkerd.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verdien niet zoveel als @:caland
500 pondjes is wel heel lullig jaquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel medelijden met RJR die 500 pond tekort gaat komen voor een tourkaart
Rug in de week? 5 meiers per dag? Welke bedragen hebben we het over ouwe reus.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Ik word gewoon beflikkerd.
Die verdient hem toch wel zo terugquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel medelijden met RJR die 500 pond tekort gaat komen voor een tourkaart
Mensen onder de 50 met een schoonmaker neem ik totaal niet serieus.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verdien niet zoveel als @:caland
Hij komt 1 John Henderson tekort genot.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
500 pondjes is wel heel lullig ja
Belgian Hitchhiker Broken Road Pickupquote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaan we kijken? Interracial? Femdom? Roept u maar.
Ik mag het niet vergelijken met Nederland maar jij wel met Hongarije?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rij naar Hongarije en je bent heel blij met de wegen in Belgie.Europees gezien is Belgie niet eens de slechtste, bij lange na niet zelfs.
Stukje oostblokquote:Op woensdag 22 december 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rij naar Hongarije en je bent heel blij met de wegen in Belgie.Europees gezien is Belgie niet eens de slechtste, bij lange na niet zelfs.
Waarom niet? Tijd is geld.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen onder de 50 met een schoonmaker neem ik totaal niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |