Er is niet zoveel aan tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
Zijn we darts aan het kijken of hoe zit het?
Ik welquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee meer aan het lezen over wegenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef MC-M het volgende:
begin is al aardigquote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk een enorme comeback van Rowby-Sjon
Vanavond is genot, maar dan zit ik in het ziekenhuis is de verwachtingquote:Op woensdag 22 december 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is niet zoveel aan tot nu toe.
Die pakken we nog wel een keer.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coco is mokertje agressief vandaag.
Erg mooi.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vanavond is genot, maar dan zit ik in het ziekenhuis is de verwachtingAltijd tegen mij.
Vamos a la Q-Schoolquote:Op woensdag 22 december 2021 15:53 schreef Chippiegang het volgende:
Vamos a la Casa is nu toepasselijker voor Rowby-John
96 deelnemers pure EBOLAquote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef Chippiegang het volgende:
Zo dat is al 3-0, wel beetje eenzijdig allemaal
@Dr_Flash gaat over lijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maxi-mus is bang zijn eerste plek te verliezen in de postcount GENOT.
Heeft die schele er nou nog steeds geen einde aan gemaakt?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie hier ook een app en een spreadsheet voor?
Ik herken dit wel. Al 29 jaar niet meer ongesteld geweest.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mute had ik al gedaan.quote:
Vrouwen die zeuren over menstruatie.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die schele er nou nog steeds geen einde aan gemaakt?
Een Airbnb onderschijten kan ze ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Was ze een Duitse scat film aan het opnemen allen?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Airbnb onderschijten kan ze ook.
Zou wel heel bijzonder zijn. Heb al een halve avond overgeslagen en tijdens de Beansessies ben ik er ook nooitquote:Op woensdag 22 december 2021 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maxi-mus is bang zijn eerste plek te verliezen in de postcount GENOT.
Daarnaast lig jij toch op tijd in bed.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel heel bijzonder zijn. Heb al een halve avond overgeslagen en tijdens de Beansessies ben ik er ook nooit
En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert. Feyenoord wordt géén kampioen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Vrouwen die zeuren over menstruatie.
Feyenoord wordt geen kampioen.
Ik ook niet en ik heb al 2 hele dagen overgeslagen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel heel bijzonder zijn. Heb al een halve avond overgeslagen en tijdens de Beansessies ben ik er ook nooit
Feyenoordquote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert. Feyenoord wordt géén kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |