Dan had ik een punt voor de NOSTRADAMUS en andere voorspelspellen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had Stokstaartje Kenny dan wel kans gemaakt?
Kom er wekelijks, maar dat terzijde ouwe reus.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodra je de grens overkomt zie je het meteen, maar dit terzijde.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodra je de grens overkomt zie je het meteen, maar dit terzijde.
Oh ja, je moet er wekelijks komen om het te zien.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom er wekelijks, maar dat terzijde ouwe reus.
Kom maar kijken ouwe reus. Valt echt mee. Rondom Antwerpen is het wel dramatisch.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Poepie beflikkert ons.
Poepzor ontkent wel meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
Poepzor ontkent dat Belgische wegen kut zijn.
Doen we verder niets mee.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan had ik een punt voor de NOSTRADAMUS en andere voorspelspellen.
Ben wel blij dat ze opvang hier stuk goedkoper gaan maken. Goede timing van het nieuwe kabinet.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Belgie ook, althans merendeel. Kinderopvang kost daar 0,0
Ik rij heel Belgie door voor mijn werk pikkebaas. Het valt wel mee. Het is niet overal zo slecht zeg maar. Als je echt slechte wegen wilt moet je eens naar Hongarije rijden koekoekquote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, je moet er wekelijks komen om het te zien.
'Route dégradée' is het meest gebruikte verkeersbord in Walloniëquote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom maar kijken ouwe reus. Valt echt mee. Rondom Antwerpen is het wel dramatisch.
Hoe laat is het dwergpoepen ingeroosterd maat?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom maar kijken ouwe reus. Valt echt mee. Rondom Antwerpen is het wel dramatisch.
Ja iedereen is gek behalve jij.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij heel Belgie door voor mijn werk pikkebaas. Het valt wel mee. Het is niet overal zo slecht zeg maar. Als je echt slechte wegen wilt moet je eens naar Hongarije rijden koekoek
Ze houden je een snoepje voor genot. Kinderhand snel gevuld allen.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze opvang hier stuk goedkoper gaan maken. Goede timing van het nieuwe kabinet.
In Belgie noemen ze slechte wegen ook wel beslissingspunten in Belangrijke wielerwedstrijdenquote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
Poepzor ontkent dat Belgische wegen kut zijn.
Doen we verder niets mee.
Sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze opvang hier stuk goedkoper gaan maken. Goede timing van het nieuwe kabinet.
Poep is ook niet helemaal goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent gewoon niet goed als je Belgische wegen goed durft te noemen
Correctquote:Op woensdag 22 december 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Poep is ook niet helemaal goed.
Wat is goed. Ze zijn oke. Nederland heeft het beste wegennet ter wereld dus daarmee kun je het sowieso niet vergelijken. Maar dat er overal gaten in de wegen zitten dat is allang niet meer zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent gewoon niet goed als je Belgische wegen goed durft te noemen
John Henderson?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Humphries is wel een van de weinige spelers die beter is geworden nadat hij is afgevallen
Extra uitzendingen genotquote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef Kopiko het volgende:
Bean is aan zijn warming up begonnen.
Jizzy met die walgelijke stijl. Weg ermee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jizzy tegen Loek over een week, smikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |