Welke mensen overschatten een club die al 8x op rij verloren heeft (lol).quote:Op woensdag 22 december 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen overschat Willem 2. Al heb ik ook een Xje geloof ik.
'13'quote:Op woensdag 22 december 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had nooit gezien dat Cullen een tatoeage achter zijn oor heeft.
Ik ben vanaf nu nog meer voor Williams.
Mensen die dat niet volgen en alleen kijken naar de stand.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke mensen overschatten een club die al 8x op rij verloren heeft (lol).
Als het draait is het een heel naar team om tegen te spelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke mensen overschatten een club die al 8x op rij verloren heeft (lol).
Leugens, maar dat zou jij weten als je eens naar iets anders zat te staren dan 14 jarige paardenmeisjesquote:Op woensdag 22 december 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jimbo is gewoon een lieve jongen. Gaat nooit wat bereiken.
quote:
Onoirbaar inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had nooit gezien dat Cullen een tatoeage achter zijn oor heeft.
Ik ben vanaf nu nog meer voor Williams.
Multifunctioneel apparaat, die airfryer van @Dr_Flashquote:Op woensdag 22 december 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
even de was uit de droger halen, momentje
Rijkelijk vroeg wellichtquote:Op woensdag 22 december 2021 16:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Cullen voelt de druk van de Prumjur liek
Inderdaad, zelfs bij 2-2 1-1 flikt hij datquote:Op woensdag 22 december 2021 16:52 schreef wimderon het volgende:
We zitten in de absolute slotfase van de wedstrijd en Niels begint eens rustig over het program van vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |