Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef Cyan9 het volgende:
Met de humor zit het deze avond sowieso wel goed in de SC, ik vermaak me prima.
Ik vond Pose echt leuk, geweldige serie!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef Fascination het volgende:
Listen to this episode from Marsha's Plate: Black Trans Podcast on Spotify. Marsha's Plate review the new show POSE on FX. Set in the 1980s, Pose is a dance musical that explores the juxtaposition of several segments of life and society in New York: the ball culture world, the rise of the luxury Trump-era universe and the downtown social and literary scene. Diamond Stylz and Brandon Cintorino discuss the show and explores their thoughts and experience around it https://www.patreon.com/MarshasPlate https://cash.me/$DiamondStylz https://www.paypal.me/DiamondStylz https://www.facebook.com/MarshasPlate/ https://www.Instagram.com/MarshasPlate/ https://www.twitter.com/MarshasPlate/
Ben deze podcast aan het luister over Pose (Netflix-serie). Erg interessant. Goede inzichten. Presentatoren zijn bekend in/met de scène.
Of ze doen 5 dingen in het budget van 3.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is precies waarom we linkse mensen niet moeten vertrouwen met het overheidsbudget
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik zou jou nooit uitsluitenOp z'n hoogst af en toe negeren.
Ik ben net klaar met seizoen 3. Vond seizoen 1 geweldig, maar 3 was behoudens wat goede momenten/afleveringen toch wel matig. Erg ongeloofwaardig, gehaast en overglamourized. Wat vond jij?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond Pose echt leuk, geweldige serie!
Я все отрицаюquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we het eens hebben over dat er stiekem heel veel Polen en Russen meelezen op het forum? Want hoe verklaren we anders dat juist deze twee "land van de week" topics van @:Fred_B verreweg het meest bekeken zijn?
*probeert een conspiracy therory op te zetten.
De eerdere seizoenen waren sterker, maar ik heb me met seizoen 3 ook wel prima vermaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met seizoen 3. Vond seizoen 1 geweldig, maar 3 was behoudens wat goede momenten/afleveringen toch wel matig. Erg ongeloofwaardig, gehaast en overglamourized. Wat vond jij?
Over twee weken ga ik met de trojka naar Omsk om een lezing te geven over Rusland op het ESF voor een zaal enthousiastelingen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we het eens hebben over dat er stiekem heel veel Polen en Russen meelezen op het forum? Want hoe verklaren we anders dat juist deze twee "land van de week" topics van @:Fred_B verreweg het meest bekeken zijn?
Hoe heette ze? Vodkaatje?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bedankt hè, moet ik meteen weer aan m'n Russische ex denken
Dat er Russische trollen op het forum zitten... Niet zo gek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ja dat telt niet hè, zij heeft een tienerdochter!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel hipper dan @:Strani
@Strani je bent de opperboomerquote:
Ik leef inderdaad nog lang niet als een pensionadaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel hipper dan @:Strani
Gek om dat te zeggen als je allebei van voetbal houdt, maar de andere de verkeerde club aanhangt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per se mee eens, en al helemaal niet als dat op de manier gaat 'haha jouw hobby is stom'
Is Kirkorov de guest of honor?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over twee weken ga ik met de trojka naar Omsk om een lezing te geven over Rusland op het ESF voor een zaal enthousiastelingen.
Ik snap wel dat zij inmiddels alles ontkent, jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bedankt hè, moet ik meteen weer aan m'n Russische ex denken
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat telt niet hè, zij heeft een tienerdochter!
Hopelijk heb ik niets al te geks geroepen, anders word ik in Rusland en omstreken nog gecanceldquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat er Russische trollen op het forum zitten... Niet zo gek.
Katarina natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haal Vod weg, denk wat Russischer en je hebt 't.
Niks houdt je tegen om ook te leren van een tienerdochter. Al is het wellicht wel wat twijfelachtig om er willekeurig maar eentje te gaan claimen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat telt niet hè, zij heeft een tienerdochter!
Ja of ik moet een vrouw vinden die toevallig ook een tienerdochter heeft, dan kan het misschien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niks houdt je tegen om ook te leren van een tienerdochter. Al is het wellicht wel wat twijfelachtig om er willekeurig maar eentje te gaan claimen.
Een mooie stad, maar is dat niet net iets te ver weg?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over twee weken ga ik met de trojka naar Omsk om een lezing te geven over Rusland op het ESF voor een zaal enthousiastelingen.
Iemand zei dit is Kattenbelquote:
Nee, dan krijg ik een Oogrolquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat doet zij naar jou als ze je weer een saaie seniele ouwe gek vindt
Nee, dat is de eerste spreker. Hij gaat iets vertellen over zijn successen op het ESF, al verwacht ik niet dat dat lang moet duren.quote:
Dodelijkquote:
Denken in mogelijkheden Strani! Met wat moeite kan jij ook gehaat worden door je (pleeg)dochter!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of ik moet een vrouw vinden die toevallig ook een tienerdochter heeft, dan kan het misschien.
Of een man met een tienerdochter. Verdubbel je je kansen!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of ik moet een vrouw vinden die toevallig ook een tienerdochter heeft, dan kan het misschien.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden Strani! Met wat moeite kan jij ook gehaat worden door je (pleeg)dochter!
Ik denk dat hij na twee dagen wel klaar is met z'n introductie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is de eerste spreker. Hij gaat iets vertellen over zijn successen op het ESF, al verwacht ik niet dat dat lang moet duren.
Ja dit is dus weer iets té vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of een man met een tienerdochter. Verdubbel je je kansen!
Ik had er eentje maar die is al nu met een stinkend rijke nieuwe partnerquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]@:Arizona als jij nog vriendinnen hebben die recent gescheiden zijn en een tienerdochter hebben, DM me!
Liever een man met een grasmaaier?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit is dus weer iets té vooruitstrevend.
Oh daar kan ik sowieso niet tegenop. Hoeveel ouder is die nieuwe partner?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had er eentje maar die is al nu met een stinkend rijke nieuwe partner
Jammer dit, je leek zo veel progressie te mskenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Net zo oud als zij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar kan ik sowieso niet tegenop. Hoeveel ouder is die nieuwe partner?
Zo conservatief van je.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij een grasmaaier heeft hij misschien welquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook niks aan, ik heb niet eens een tuin!
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zo oud als zij.
En ze hebben een groot zwembad in hun tuin. Voor hun alleen
Met waterglijbaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zo oud als zij.
En ze hebben een groot zwembad in hun tuin. Voor hun alleen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben nog vacatures openstaan, je bent welkom
Ik lul je vanzelf wel om hoorquote:
Die man kan een zwembad bieden, ik bied de volledige Middellandse Zee op 10 minuten lopen!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dus er is een nóg betere vangst mogelijk!
Inclusief een leger aan kwallen. Hoe is dit een betere deal?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man kan een zwembad bieden, ik bied de volledige Middellandse Zee op 10 minuten lopen!
Met waterglijbaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man kan een zwembad bieden, ik bied de volledige Middellandse Zee op 10 minuten lopen!
Is dat lopend te doen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
Oké dit is niet helemaal waar. Alleen dít stukje kust is 10 minuten lopen. De Libanese kust is aanzienlijk verder lopen.
Die zijn hier zeldenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Inclusief een leger aan kwallen. Hoe is dit een betere deal?
Nu nog een bootje regelen om Libië te ontvluchten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van in zee zwemmen? Ik gruw ervan, al die beestenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Erheen lopen en vervolgens met het bootje terug?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu nog een bootje regelen om Libië te ontvluchten?
Wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn hier zeldenWe hebben er zelfs een speciale vlag voor als er kwallen zijn.
Die stuur je natuurlijk naar Kwalicantequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn hier zeldenWe hebben er zelfs een speciale vlag voor als er kwallen zijn.
Strani is deze SC gewend. Die ziet geen kwallen meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja oké eigenlijk is het gewoon een standaard gele vlag waar iemand vaag kwallen op heeft getekend. Maar goed, we hebben 'm toch maar mooi!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leukIk houd van speciale vlaggen.
Verdommequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Die stuur je natuurlijk naar Kwalicante
#kwalvlaggenpridequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké eigenlijk is het gewoon een standaard gele vlag waar iemand vaag kwallen op heeft getekend. Maar goed, we hebben 'm toch maar mooi!
Op het randje dan toch nog ene kwalificatie voor grap van de dag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel eens gesnorkeld?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van in zee zwemmen? Ik gruw ervan, al die beesten
Kwalmeria, Kwalencia, Kwalgeciras, Kwalaga, Kwalou, die badplaatsen lenen zich wel voor een woordspeling hèquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet zo'n fan van zout water.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van in zee zwemmen? Ik gruw ervan, al die beesten
Ik sluit ook niet uit dat er in die plaatsen een Kwalitaria zitquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwalmeria, Kwalencia, Kwalgeciras, Kwalaga, Kwalou, die badplaatsen lenen zich wel voor een woordspeling hè
Nee joh dat durf ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je wel eens gesnorkeld?Ik had zo'n masker dat ook nog vertekende hoe dichtbij alles was, was af en toe bang dat ik ineens met m'n buik over allemaal vissen zou gaan ofzo
Maar het was wel ontzettend mooi
![]()
Maar VEEEEEEEEEL BEESTEN die je met het blote oog niet kon zien
Je moet inderdaad wel een lekkere frikandel speciaal kunnen eten als je in een Spaans dorp bent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat er in die plaatsen een Kwalitaria zit
Ik verwacht inderdaad niets andersquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
Enige jammere is wel dat er toch altijd één nietsvermoedende zwemmer moet zijn die een aanvaring heeft met een kwal voor deze vlag als conclusie kan worden gehesen.
En die zwemmer zou zonder twijfel @:arizona zijn.
Zelfs dáár kun je al snorkelen maar ik snap dat je dat dan liever niet doetquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik niet![]()
Tot mijn enkels, of als ik in een heel erge Yolo bui ben, tot aan mijn (niet puntige) knieën. Verder ga ik de zee niet in
Nou ja, volgens Friends is er altijd een oplossing.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad niets anders
NEE.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Friends is er altijd een oplossing.
Jammer, want zoals Meke ook al zegt kan je onder water genoeg moois zienquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik niet![]()
Tot mijn enkels, of als ik in een heel erge Yolo bui ben, tot aan mijn (niet puntige) knieën. Verder ga ik de zee niet in
Ja, nu durft ze natuurlijk helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, want zoals Meke ook al zegt kan je onder water genoeg moois zienMoet je wel blijven opletten, want ik heb een keer een stuk zee-egel in mijn knie gehad toen ik wat onhandig afdaalde tijdens het duiken
Die zee-egel zat op 12 meter diepte in de Thaise zee, daar verwacht ik Arizona sowieso nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, nu durft ze natuurlijk helemaal niet meer.
Als duikende filaaaatelist?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, want zoals Meke ook al zegt kan je onder water genoeg moois zienMoet je wel blijven opletten, want ik heb een keer een stuk zee-egel in mijn knie gehad toen ik wat onhandig afdaalde tijdens het duiken
Arizona ligt niet in Thailand nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zee-egel zat op 12 meter diepte in de Thaise zee, daar verwacht ik Arizona sowieso niet
Ik mis de verwijzingquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als duikende filaaaatelist?
* ik laat mezelf wel even uit.
Arizona ligt ook niet aan zee, dus ook dat kloptquote:
Een filaaaatelist die zeeeegels spaart.quote:
Cirkel is rond. Prachtig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Arizona ligt ook niet aan zee, dus ook dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |