Goed gedaan Gibsie!quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
Oh en nog even wat geknutseld aan de OP, en @ Emmer, Dank je wel!
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk gedaan![]()
Dat kan ons Gibsie wel
Dank je wil lieve Cinnepin *kusjeknufquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk gedaan![]()
Dat kan ons Gibsie wel
Oeh kusjeknufquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dank je wil lieve Cinnepin *kusjeknuf
[..]Poetsiegirl
![]()
Mijn lieverds
Lekker dingquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dank je wil lieve Cinnepin *kusjeknuf
[..]Poetsiegirl
![]()
Mijn lieverds
Facking lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 08:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Zijn onderweg
Gevulde musket kransjes
Is een vlaai met chocola en slagroom ook goed?quote:Op woensdag 22 december 2021 08:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
* Ynnad_Er Zet een kan koffie neer voor vrij gebruik
Wie fixt de kransjes ?
Uiteraard ! Zo lang het maar lekker is en bij de koffie past. Thee mag natuurlijk ook voor de liefhebber.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een vlaai met chocola en slagroom ook goed?
Nog nooit gehad zoietsquote:Op woensdag 22 december 2021 09:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Uiteraard ! Zo lang het maar lekker is en bij de koffie past. Thee mag natuurlijk ook voor de liefhebber.
Heb overigens eergisteren een kei lekkere variant gemaakt. Verse kaneelstokjes, munt en Granny appel in stukjes met kokend waterBehoorlijk chill.
Zeker het proberen waard ! Ik was dus de espresso's zat (quote:
Zeker het proberen waard, ik heb die variant wel eens vaker gehad maar dan met alleen het sap van de appels, geen hele stukken.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zeker het proberen waard ! Ik was dus de espresso's zat (___! ) en wilde wat anders.
Koffiequote:Op woensdag 22 december 2021 08:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
* Ynnad_Er Zet een kan koffie neer voor vrij gebruik
Wie fixt de kransjes ?
Hoe is het? Al een beetje in de kerst stemming?quote:
Neuh ik heb niets met kerstquote:Op woensdag 22 december 2021 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het? Al een beetje in de kerst stemming?
Vrijdag en zater naar familie om kerst te vieren (vrijdag mijn familie en zaterdag die van haar) en zaterdag avond en zondag gewoon lekker samen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neuh ik heb niets met kerst![]()
Ga je nog wat leuks doen met Muis?
Lekker chill samen is ook wel ff fijnquote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijdag en zater naar familie om kerst te vieren (vrijdag mijn familie en zaterdag die van haar) en zaterdag avond en zondag gewoon lekker samen zijn.
Ik denk dat ik zaterdag naar mijn zoon ga en zondag haalt mijn moeder me op en ga ik naar Cuijk , een nachtje slapenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ga jij nog wat doen tijdens kerst of gewoon thuis vieren?
Ook gezellig!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag naar mijn zoon ga en zondag haalt mijn moeder me op en ga ik naar Cuijk , een nachtje slapen
Ik zie haar niet zo heel vaak ,weer bijkletsen en de volgende dag weer lekker naar huisquote:
Dan is het extra leuk om met haar een nachtje weg te gaanquote:Op woensdag 22 december 2021 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zo heel vaak ,weer bijkletsen en de volgende dag weer lekker naar huis
Ja ff tijd met elkaar ,wie weet wanneer ik haar weer ziequote:Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het extra leuk om met haar een nachtje weg te gaan
Die zit in Viva toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
Dud0rtje heeft alweer te lang geen seks gehad
kloptquote:Op woensdag 22 december 2021 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
Dud0rtje heeft alweer te lang geen seks gehad
Gibson schijnt vaker met Dud0r af te spreken, dus als hij geil is betekend dat dud0r ook al te lang geen seks heeft gehad.quote:
Gibsie zie ik nog wel hier en daar op FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gibson schijnt vaker met Dud0r af te spreken, dus als hij geil is betekend dat dud0r ook al te lang geen seks heeft gehad.
Ha que ?!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gibson schijnt vaker met Dud0r af te spreken, dus als hij geil is betekend dat dud0r ook al te lang geen seks heeft gehad.
Ik zit her en der op FOK! te postenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gibsie zie ik nog wel hier en daar op FOK!![]()
dud0r niet, maar ik wens ze veel plezier met elkaar
Ik weet, in dat hier en daar kom ik jou dan ook vaak wel tegenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha que ?!Niet dat ik weet LOL.
[..]
Ik zit her en der op FOK! te posten
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film editquote:Op woensdag 22 december 2021 12:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha que ?!Niet dat ik weet LOL.
[..]
Ik zit her en der op FOK! te posten
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Linkje ?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film edit![]()
@Haags is overal goed inquote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film edit![]()
Nu wordt het spannondquote:Op woensdag 22 december 2021 12:38 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Linkje ?
ik was er net ook al hoorquote:
quote:
quote:
Sterkte !quote:Op woensdag 22 december 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik weer want kind halen bij opa en oma enzo. zwemles dit dat.
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik weer want kind halen bij opa en oma enzo. zwemles dit dat.
Thierryquote:
Ja heerlijk, lekker luie dagen en nog een week vrij voor de boegquote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zeemeerncinnetje![]()
Heb je ook een fijne Kerst ?
Yesquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meneer Konijn heeft het kerstdiner overleefd!
Konijnlijke kleintjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
Al heb ik wel gedurende het hele weekend de konijnlijke garde mee gehad als bescherming
Nee, konijnlijke kleintjes zijn er nog niet maar die komen er binnenkort hopelijk wel aan.quote:
Nu kan het feest echt van start gaanquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan het feest echt van start gaan![]()
![]()
Heb je het leuk gehad tijden je trip?quote:
Oeh leuk leuk!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, konijnlijke kleintjes zijn er nog niet maar die komen er binnenkort hopelijk wel aan.
Lekker een paar dagen in Brabant bij mijn moeder geweest , was gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad tijden je trip?
Cindaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh leuk leuk!![]()
Welkom thuis @:puzziepie
Lekker, lekker. Altijd goed om thuis bij moeders te etenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker een paar dagen in Brabant bij mijn moeder geweest , was gezellig![]()
Jij ook leuke dagen gehad met Muis?
Lekker genietenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Altijd goed om thuis bij moeders te eten
Wij hebben gewoon lekker rustig aan gedaan afgelopen paar dagen, niet veel bijzonders.
Inderdaad niets mis met af en toe beetje rustig aan opladen voor wat komen gaatquote:
Wat gaat er komen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad niets mis met af en toe beetje rustig aan opladen voor wat komen gaat
Nieuwe baan vanaf het nieuwe jaarquote:
Wauw!! Van Harte !!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuwe baan vanaf het nieuwe jaar
Goed bezig, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:
Thanks! Heb er veel zin inquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goed bezig, gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Heb er veel zin in![]()
Eindelijk een baan waarvoor ik ook gestudeerd heb![]()
Dat is helemaal tof!quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Heb er veel zin in![]()
Eindelijk een baan waarvoor ik ook gestudeerd heb![]()
Gefeliciteerd, collega!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch gefeliciteerd hoor![]()
Nopequote:Op donderdag 30 december 2021 14:20 schreef Emmerdeur het volgende:
Nog wel een beetje vieren hoop ik?
Vind t maar n raar iets om tot in den treuren je geboortedag te her vieren. Tot n jaar of 18 ok. Daarna bsquote:
Ik ben ook niet zo dol op dit soort dagenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vind t maar n raar iets om tot in den treuren je geboortedag te her vieren. Tot n jaar of 18 ok. Daarna bs
Gefeliciteerd Konijnenmansquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een jaartje jonger bedoel je heet stuk poetsjequote:
Ja heerlijk, vakantie en top2000 genotquote:Op donderdag 30 december 2021 15:57 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Joah mag niet klagen. Gaat lekker. Met jou ook ?
Ik heb straks ander genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja heerlijk, vakantie en top2000 genot
Oeh leuk!! Ga er lekker van genieten!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:01 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik heb straks ander genot.voor de lockdown een leuke dame in de kroeg opgepikt
maar wij wel dol op jouquote:Op donderdag 30 december 2021 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo dol op dit soort dagen
Geil Gibskanonquote:Op donderdag 30 december 2021 15:10 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Een jaartje jonger bedoel je heet stuk poetsje
Dikke kus, fijne dag lieve poets
Hoop t voor mquote:Op donderdag 30 december 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij dat met iemand anders dan puzzie gaat doen
Net lekker op mijn bank liggen rotzooienquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij dat met iemand anders dan puzzie gaat doen
Kon mijn t-shirt na haar squirt uitwringen. Denk dat dat voldoende zegtquote:Op donderdag 30 december 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Morgen gedetailleerd verslag
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Kon mijn t-shirt na haar squirt uitwringen. Denk dat dat voldoende zegt
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Details graagquote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Of hij aan jouquote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen we nog tips geven
Nou ik verwende haar clitores met mijn tong met als gevolg een groot waterballetquote:
Ik weet hoe ik een vrouw moet verwennenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen we nog tips geven
Kwijlkwijl.....quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou ik verwende haar clitores met mijn tong met als gevolg een groot waterballet
Was ook een potje zalig. Hoe natter ze werd de geiler ik werd en ze was gewoon gruwelijk focking lekkerquote:
Grrrrrr, was ik maar de onderbuurvrouwquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Was ook een potje zalig. Hoe natter ze werd de geiler ik werd en ze was gewoon gruwelijk focking lekkerSmaakte naar meer dus lippen er om en het tongpuntje zijn werk laten doen. Er tegen aan drukken, strelen en haar G-spot gevonden. Dat maakte het feest compleet. Denk dat mijn onderbuurman gedacht heeft WTF is going on up there
![]()
Dan was de suiker niet aan te slepen zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Grrrrrr, was ik maar de onderbuurvrouw
Ze is een bofkont! Blijvertje ook?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dan was de suiker niet aan te slepen zekerFijne is dat ik graag geef.
( yup pun intended )
Babysteps, we doen het rustig aan. Willen niet ons direct in een diepe relatie gooien, we kijken gewoon hoe het gaat en hoe onze gevoelens voor elkaar groeien.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze is een bofkont! Blijvertje ook?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Babysteps, we doen het rustig aan. Willen niet ons direct in een diepe relatie gooien, we kijken gewoon hoe het gaat en hoe onze gevoelens voor elkaar groeien.
@stokj baby, genoeg details of zat je gisteravond met je stijfje te spelenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Was ook een potje zalig. Hoe natter ze werd de geiler ik werd en ze was gewoon gruwelijk focking lekkerSmaakte naar meer dus lippen er om en het tongpuntje zijn werk laten doen. Er tegen aan drukken, strelen en haar G-spot gevonden. Dat maakte het feest compleet. Denk dat mijn onderbuurman gedacht heeft WTF is going on up there
![]()
Heel goed. Je hebt met je tong de juiste plekken getriggerd. Maar er zijn twee soorten waterballetten: eentje waarbij de blaas alles loslaat en eentje dat je echt 'klaarkomt'. Welke van de twee was het? Gezien de omschrijving heb je denk ik dat eerstequote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou ik verwende haar clitores met mijn tong met als gevolg een groot waterballet
Dan ben je ook met je handjes handig?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik een vrouw moet verwennenNiet nodig. Ik geef bef workshops
Over deze post moet ik dan overheen hebben gelezen toen ik terug ging scrollen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
@:stokj baby, genoeg details of zat je gisteravond met je stijfje te spelen?
Je weet maar nooit maatquote:
quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed. Je hebt met je tong de juiste plekken getriggerd. Maar er zijn twee soorten waterballetten: eentje waarbij de blaas alles loslaat en eentje dat je echt 'klaarkomt'. Welke van de twee was het? Gezien de omschrijving heb je denk ik dat eerste
Heb de kunst in de vingers zittenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je ook met je handjes handig?
Daar ben ik ook wel blij mee. Maar zij nog blijerquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Over deze post moet ik dan overheen hebben gelezen toen ik terug ging scrollen.
Ik ben trots op je dat je deze kwaliteiten bezit om iemand te laten genieten.
Ja toch ? Hopelijk wel Cinnepin, wens je in ieder geval een heel fijn 2022, voor eenieder hier uit de bagger scene trouwens. Wat hebben we wat afgebaggerd, de ene keer wat meer dan de ander. Soms wat minder leuk maar toch altijd kwamen we hier weer samen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ha ha heerlijk om dit terug te lezen![]()
Maar laatste dag van het jaar alweer, hopelijk wordt 2022 een stuk leuker
Soms ook met een invasie van andere baggeraarsquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:08 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja toch ? Hopelijk wel Cinnepin, wens je in ieder geval een heel fijn 2022, voor eenieder hier uit de bagger scene trouwens. Wat hebben we wat afgebaggerd, de ene keer wat meer dan de ander. Soms wat minder leuk maar toch altijd kwamen we hier weer samen.
Herkenbaar. Een heel fijn 2022 , maak er wat moois van Gibsiequote:Op vrijdag 31 december 2021 11:08 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja toch ? Hopelijk wel Cinnepin, wens je in ieder geval een heel fijn 2022, voor eenieder hier uit de bagger scene trouwens. Wat hebben we wat afgebaggerd, de ene keer wat meer dan de ander. Soms wat minder leuk maar toch altijd kwamen we hier weer samen.
Ja? In de slaapkamer zeker klets klets klets die kerstballen tegen je ...quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Damn wat knalt het hard hier
Helaas niet deze keer.......dit zijn echt vuurwerkbommen buiten.....quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja? In de slaapkamer zeker klets klets klets die kerstballen tegen je ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ook niet echt..quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Helaas niet deze keer.......dit zijn echt vuurwerkbommen buiten.....
Daar wel rustig?
gisteren was het beter jaquote:
En dan lekker vrij of moet je morgen weer an die arbeit?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
Verveel me de taffes. Effe geen zin in werken, maar goed, nog twee uurtjes en dan is het alweer klaar.
Morgen gewoon weer werken. Maar zometeen lekker naar de markt toe om een bakkie kibbeling op te peuzelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan lekker vrij of moet je morgen weer an die arbeit?
Ik was ook hard aan het werkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik dan weer de enige harde werker hier?
Kibbelingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken. Maar zometeen lekker naar de markt toe om een bakkie kibbeling op te peuzelen.
Denk het wel Cinnepinnetjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik dan weer de enige harde werker hier?
Was maat, was.quote:
Ja was wel oke, alleen deze keer was mijne van Koolvis. Normaliter eet ik hem alleen als ie van Kabeljauw is. an smaakt Koolvis toch wel een tikkie anders. ( Schelvis en Wijting is ook wel te nassen maar goed blijft toch anders. )quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kibbeling
Al veel te lang niet meer gehad. Misschien ga ik dat vrijdag ook maar even scoren
Tja iemand moet het doen hèquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Denk het wel Cinnepinnetje
[..]
Was maat, was.
[..]
Ja was wel oke, alleen deze keer was mijne van Koolvis. Normaliter eet ik hem alleen als ie van Kabeljauw is. an smaakt Koolvis toch wel een tikkie anders. ( Schelvis en Wijting is ook wel te nassen maar goed blijft toch anders. )
Ik heb een cadeautje in het kopieer hok laten liggen, loop je mee ? Laat ik het effe zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja iemand moet het doen hè(en dat inclusief booster die me al twee dagen aan het plagen is
)
Hmmmm verleidelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:10 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje in het kopieer hok laten liggen, loop je mee ? Laat ik het effe zien
Als dat geen snoeihard ketsen word vanavond weet ik het ook niet meerquote:
quote:
Sowieso, een knipoog is al genoegquote:
Dat is een understatement, het hele serverhok zal eraan moeten gelovenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoeihard ketsen word vanavond weet ik het ook niet meer
Als je haags maar met rust laat, die arme jonge werkt al vanaf de jaarwisseling vanaf de plee omdat hij het niet meer binnen kan houden uit zichzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, een knipoog is al genoeg
[..]
Dat is een understatement, het hele serverhok zal eraan moeten geloven
Ken ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je haags maar met rust laat, die arme jonge werkt al vanaf de jaarwisseling vanaf de plee omdat hij het niet meer binnen kan houden uit zichzelf
Mogguh Cinquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je haags maar met rust laat, die arme jonge werkt al vanaf de jaarwisseling vanaf de plee omdat hij het niet meer binnen kan houden uit zichzelf
ik voel me aangesprokenquote:
hoi hoi puzziecreampiequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen, je bent nog steeds mod van FEE?
mwah, het was oke.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je een leuk oud/nieuw gehad?
Heb je alweer gedaan wat je moest gaan doen?quote:
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je alweer gedaan wat je moest gaan doen?
Heeft het toch nog iets met jou gemeenquote:
Niet mijn favoriet, dat dan weer nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft het toch nog iets met jou gemeen![]()
Hoog tijd om over te stappen op spa roodquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:14 schreef Geerd het volgende:
Godver pils weer duurder geworden,,,was deze mang
Saai,,,alleen op de zolderkamer fappen is al saai dan ook nog water drinken,,quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoog tijd om over te stappen op spa rood
Dat klinkt wel treurig inderdaad......quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Saai,,,alleen op de zolderkamer fappen is al saai dan ook nog water drinken,,![]()
Gibsiebibsie!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
Binnenkort mijnUN naar Gibson88. GLP niet meer kreeg te vaak Dm's of ik zo;n gitaar haden deze vind ik achteraf toch niet zo leuk. Dus binnenkort weer terug met mijn oude vertrouwde UN
Hoe gaat het met die lekkere dame van je?quote:
Afgelopen dagen niks meer van gehoord. Moest ongesteld worden, zal wel niet zo lekker gaan denk ik. ( Was ook maar een casual / fwb, dus mocht het ghosting zijn is het wmbt ook prima )quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die lekkere dame van je?
moet ik weer wennen.quote:
Ja die vorige was ook niet zo grappig / leuk. Vandaar de switch naar mijn oude. Hoe wel, de LP weggelaten. Kreeg te vaak dm met de vraag of ik zo'n gitaar heb. Werd ik een beetje moe van.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet ik weer wennen.
maar dit is wel beter dan wat je had.
pst pst. mag ik je gitaar zien? dat soort dm's ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die vorige was ook niet zo grappig / leuk. Vandaar de switch naar mijn oude. Hoe wel, de LP weggelaten. Kreeg te vaak dm met de vraag of ik zo'n gitaar heb. Werd ik een beetje moe van.
Haha nee meer van het soort Heb jij echt een GLPquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
pst pst. mag ik je gitaar zien? dat soort dm's ?
Ah toch ook wel jammer hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen niks meer van gehoord. Moest ongesteld worden, zal wel niet zo lekker gaan denk ik. ( Was ook maar een casual / fwb, dus mocht het ghosting zijn is het wmbt ook prima )
Ach in principe geen ramp hoor, zie het als een ONS. Zie je ook nooit meer terug (als het goed isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah toch ook wel jammer hoor
Ja in dat geval snap ik het wel, maar kreeg vorige week wel de indruk dat jullie het misschien toch wel wilde proberenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach in principe geen ramp hoor, zie het als een ONS. Zie je ook nooit meer terug (als het goed is)
Ja en nee. Was wat twijfel. en bij twijfel moet je het niet doen. Verder even goede vrienden hoor. Als ik haar tegen kom in de kroeg waar ik haar opgepikt heb kunnen wel nog gewoon als vrienden een biertje doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja in dat geval snap ik het wel, maar kreeg vorige week wel de indruk dat jullie het misschien toch wel wilde proberen
Verstandig inderdaad, maar zou je het ook gunnen hoor een lief meisje voor Gibsiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en nee. Was wat twijfel. en bij twijfel moet je het niet doen. Verder even goede vrienden hoor. Als ik haar tegen kom in de kroeg waar ik haar opgepikt heb kunnen wel nog gewoon als vrienden een biertje doen.
Komt vast wel goed. Even de juiste tegenkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verstandig inderdaad, maar zou je het ook gunnen hoor een lief meisje voor Gibsie
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed. Even de juiste tegenkomen
Mogguhquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
Nog een uurtje en kunnen 'avond' posten
Het gaat hier heel hard dus komt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
Nog een uurtje en kunnen 'avond' posten
Ik ben altijd heel hard huehuehuequote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat hier heel hard dus komt goed
Dit is juist en tevens correctquote:
Echt snoei en snoei hard, DTS lijkt er verlaten kerk bijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat hier heel hard dus komt goed
Heel DTS post tegenwoordig in Vivaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt snoei en snoei hard, DTS lijkt er verlaten kerk bij
Geile Gibsiequote:
Tsja, dat krijg je als er iedere 2 dagen weer gezeik is in DTSquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel DTS post tegenwoordig in Viva
Ja die andere was stom ! Klonk in mijn hoofd in het begin grappiger dan dat ie was. Die paar knaken had ik toch wel over om weer Gibs te zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geile Gibsie![]()
Deze naam is zoveel beter, nu ik kan ik je ook taggen![]()
Die andere naam was te moeilijk
Ik wil mijn naam ook aanpassen , of wat inkorten . Binnenkort maar eens doenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die andere was stom ! Klonk in mijn hoofd in het begin grappiger dan dat ie was. Die paar knaken had ik toch wel over om weer Gibs te zijn
Waar zat je aan te denken ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam ook aanpassen , of wat inkorten . Binnenkort maar eens doen
Ik kan nooit zo goed omgaan met bepaalde veranderingenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:01 schreef Gibson88 het volgende:
Neuh, hoeft ook niet. Zolang je maar onze (lieve) Poets blijft
Kom net uit een heerlijk bad, zondagochtend genotquote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
Mogguh. Luie zondaggeen zin in douchen
Nice !quote:Op zondag 9 januari 2022 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom net uit een heerlijk bad, zondagochtend genot
Heul niet ! Spring levendquote:
Wij kunnen dit gewoon Cinnepinquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe hebben wij het overleefd dan?
Piepsietoetquote:
Samen met puzziequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe hebben wij het overleefd dan?
GeileGibsiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:41 schreef Gibson88 het volgende:
Joah, alleen deze keer ga ik niet Lapo hunten. Dit keer mag een ander een leuke TT verzinnen.
Cinsalabipsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |