Goed gedaan Gibsie!quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
Oh en nog even wat geknutseld aan de OP, en @ Emmer, Dank je wel!
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk gedaan![]()
Dat kan ons Gibsie wel
Dank je wil lieve Cinnepin *kusjeknufquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker leuk gedaan![]()
Dat kan ons Gibsie wel
Oeh kusjeknufquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dank je wil lieve Cinnepin *kusjeknuf
[..]Poetsiegirl
![]()
Mijn lieverds
Lekker dingquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dank je wil lieve Cinnepin *kusjeknuf
[..]Poetsiegirl
![]()
Mijn lieverds
Facking lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 08:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Zijn onderweg
Gevulde musket kransjes
Is een vlaai met chocola en slagroom ook goed?quote:Op woensdag 22 december 2021 08:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
* Ynnad_Er Zet een kan koffie neer voor vrij gebruik
Wie fixt de kransjes ?
Uiteraard ! Zo lang het maar lekker is en bij de koffie past. Thee mag natuurlijk ook voor de liefhebber.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een vlaai met chocola en slagroom ook goed?
Nog nooit gehad zoietsquote:Op woensdag 22 december 2021 09:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Uiteraard ! Zo lang het maar lekker is en bij de koffie past. Thee mag natuurlijk ook voor de liefhebber.
Heb overigens eergisteren een kei lekkere variant gemaakt. Verse kaneelstokjes, munt en Granny appel in stukjes met kokend waterBehoorlijk chill.
Zeker het proberen waard ! Ik was dus de espresso's zat (quote:
Zeker het proberen waard, ik heb die variant wel eens vaker gehad maar dan met alleen het sap van de appels, geen hele stukken.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zeker het proberen waard ! Ik was dus de espresso's zat (___! ) en wilde wat anders.
Koffiequote:Op woensdag 22 december 2021 08:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh
* Ynnad_Er Zet een kan koffie neer voor vrij gebruik
Wie fixt de kransjes ?
Hoe is het? Al een beetje in de kerst stemming?quote:
Neuh ik heb niets met kerstquote:Op woensdag 22 december 2021 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het? Al een beetje in de kerst stemming?
Vrijdag en zater naar familie om kerst te vieren (vrijdag mijn familie en zaterdag die van haar) en zaterdag avond en zondag gewoon lekker samen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neuh ik heb niets met kerst![]()
Ga je nog wat leuks doen met Muis?
Lekker chill samen is ook wel ff fijnquote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijdag en zater naar familie om kerst te vieren (vrijdag mijn familie en zaterdag die van haar) en zaterdag avond en zondag gewoon lekker samen zijn.
Ik denk dat ik zaterdag naar mijn zoon ga en zondag haalt mijn moeder me op en ga ik naar Cuijk , een nachtje slapenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ga jij nog wat doen tijdens kerst of gewoon thuis vieren?
Ook gezellig!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag naar mijn zoon ga en zondag haalt mijn moeder me op en ga ik naar Cuijk , een nachtje slapen
Ik zie haar niet zo heel vaak ,weer bijkletsen en de volgende dag weer lekker naar huisquote:
Dan is het extra leuk om met haar een nachtje weg te gaanquote:Op woensdag 22 december 2021 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zo heel vaak ,weer bijkletsen en de volgende dag weer lekker naar huis
Ja ff tijd met elkaar ,wie weet wanneer ik haar weer ziequote:Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het extra leuk om met haar een nachtje weg te gaan
Die zit in Viva toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
Dud0rtje heeft alweer te lang geen seks gehad
kloptquote:Op woensdag 22 december 2021 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
Dud0rtje heeft alweer te lang geen seks gehad
Gibson schijnt vaker met Dud0r af te spreken, dus als hij geil is betekend dat dud0r ook al te lang geen seks heeft gehad.quote:
Gibsie zie ik nog wel hier en daar op FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gibson schijnt vaker met Dud0r af te spreken, dus als hij geil is betekend dat dud0r ook al te lang geen seks heeft gehad.
Ha que ?!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gibson schijnt vaker met Dud0r af te spreken, dus als hij geil is betekend dat dud0r ook al te lang geen seks heeft gehad.
Ik zit her en der op FOK! te postenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gibsie zie ik nog wel hier en daar op FOK!![]()
dud0r niet, maar ik wens ze veel plezier met elkaar
Ik weet, in dat hier en daar kom ik jou dan ook vaak wel tegenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha que ?!Niet dat ik weet LOL.
[..]
Ik zit her en der op FOK! te posten
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film editquote:Op woensdag 22 december 2021 12:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha que ?!Niet dat ik weet LOL.
[..]
Ik zit her en der op FOK! te posten
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Linkje ?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film edit![]()
@Haags is overal goed inquote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film edit![]()
Nu wordt het spannondquote:Op woensdag 22 december 2021 12:38 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Linkje ?
ik was er net ook al hoorquote:
quote:
quote:
Sterkte !quote:Op woensdag 22 december 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik weer want kind halen bij opa en oma enzo. zwemles dit dat.
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik weer want kind halen bij opa en oma enzo. zwemles dit dat.
Thierryquote:
Ja heerlijk, lekker luie dagen en nog een week vrij voor de boegquote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zeemeerncinnetje![]()
Heb je ook een fijne Kerst ?
Yesquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meneer Konijn heeft het kerstdiner overleefd!
Konijnlijke kleintjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
Al heb ik wel gedurende het hele weekend de konijnlijke garde mee gehad als bescherming
Nee, konijnlijke kleintjes zijn er nog niet maar die komen er binnenkort hopelijk wel aan.quote:
Nu kan het feest echt van start gaanquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan het feest echt van start gaan![]()
![]()
Heb je het leuk gehad tijden je trip?quote:
Oeh leuk leuk!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, konijnlijke kleintjes zijn er nog niet maar die komen er binnenkort hopelijk wel aan.
Lekker een paar dagen in Brabant bij mijn moeder geweest , was gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad tijden je trip?
Cindaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh leuk leuk!![]()
Welkom thuis @:puzziepie
Lekker, lekker. Altijd goed om thuis bij moeders te etenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker een paar dagen in Brabant bij mijn moeder geweest , was gezellig![]()
Jij ook leuke dagen gehad met Muis?
Lekker genietenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Altijd goed om thuis bij moeders te eten
Wij hebben gewoon lekker rustig aan gedaan afgelopen paar dagen, niet veel bijzonders.
Inderdaad niets mis met af en toe beetje rustig aan opladen voor wat komen gaatquote:
Wat gaat er komen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad niets mis met af en toe beetje rustig aan opladen voor wat komen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |