Ik weet, in dat hier en daar kom ik jou dan ook vaak wel tegenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha que ?!Niet dat ik weet LOL.
[..]
Ik zit her en der op FOK! te posten
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film editquote:Op woensdag 22 december 2021 12:27 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha que ?!Niet dat ik weet LOL.
[..]
Ik zit her en der op FOK! te posten
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Linkje ?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film edit![]()
@Haags is overal goed inquote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is haags dan zo goed in het bewerken van video materiaal dat hij regelmatig jou en dud0r samen in een film edit![]()
Nu wordt het spannondquote:Op woensdag 22 december 2021 12:38 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Linkje ?
ik was er net ook al hoorquote:
quote:
quote:
Sterkte !quote:Op woensdag 22 december 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik weer want kind halen bij opa en oma enzo. zwemles dit dat.
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik weer want kind halen bij opa en oma enzo. zwemles dit dat.
Thierryquote:
Ja heerlijk, lekker luie dagen en nog een week vrij voor de boegquote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zeemeerncinnetje![]()
Heb je ook een fijne Kerst ?
Yesquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meneer Konijn heeft het kerstdiner overleefd!
Konijnlijke kleintjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
Al heb ik wel gedurende het hele weekend de konijnlijke garde mee gehad als bescherming
Nee, konijnlijke kleintjes zijn er nog niet maar die komen er binnenkort hopelijk wel aan.quote:
Nu kan het feest echt van start gaanquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan het feest echt van start gaan![]()
![]()
Heb je het leuk gehad tijden je trip?quote:
Oeh leuk leuk!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, konijnlijke kleintjes zijn er nog niet maar die komen er binnenkort hopelijk wel aan.
Lekker een paar dagen in Brabant bij mijn moeder geweest , was gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad tijden je trip?
Cindaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh leuk leuk!![]()
Welkom thuis @:puzziepie
Lekker, lekker. Altijd goed om thuis bij moeders te etenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker een paar dagen in Brabant bij mijn moeder geweest , was gezellig![]()
Jij ook leuke dagen gehad met Muis?
Lekker genietenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Altijd goed om thuis bij moeders te eten
Wij hebben gewoon lekker rustig aan gedaan afgelopen paar dagen, niet veel bijzonders.
Inderdaad niets mis met af en toe beetje rustig aan opladen voor wat komen gaatquote:
Wat gaat er komen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad niets mis met af en toe beetje rustig aan opladen voor wat komen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |