Of hij aan jouquote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen we nog tips geven
Nou ik verwende haar clitores met mijn tong met als gevolg een groot waterballetquote:
Ik weet hoe ik een vrouw moet verwennenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen we nog tips geven
Kwijlkwijl.....quote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou ik verwende haar clitores met mijn tong met als gevolg een groot waterballet
Was ook een potje zalig. Hoe natter ze werd de geiler ik werd en ze was gewoon gruwelijk focking lekkerquote:
Grrrrrr, was ik maar de onderbuurvrouwquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Was ook een potje zalig. Hoe natter ze werd de geiler ik werd en ze was gewoon gruwelijk focking lekkerSmaakte naar meer dus lippen er om en het tongpuntje zijn werk laten doen. Er tegen aan drukken, strelen en haar G-spot gevonden. Dat maakte het feest compleet. Denk dat mijn onderbuurman gedacht heeft WTF is going on up there
![]()
Dan was de suiker niet aan te slepen zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Grrrrrr, was ik maar de onderbuurvrouw
Ze is een bofkont! Blijvertje ook?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:46 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dan was de suiker niet aan te slepen zekerFijne is dat ik graag geef.
( yup pun intended )
Babysteps, we doen het rustig aan. Willen niet ons direct in een diepe relatie gooien, we kijken gewoon hoe het gaat en hoe onze gevoelens voor elkaar groeien.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze is een bofkont! Blijvertje ook?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Babysteps, we doen het rustig aan. Willen niet ons direct in een diepe relatie gooien, we kijken gewoon hoe het gaat en hoe onze gevoelens voor elkaar groeien.
@stokj baby, genoeg details of zat je gisteravond met je stijfje te spelenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Was ook een potje zalig. Hoe natter ze werd de geiler ik werd en ze was gewoon gruwelijk focking lekkerSmaakte naar meer dus lippen er om en het tongpuntje zijn werk laten doen. Er tegen aan drukken, strelen en haar G-spot gevonden. Dat maakte het feest compleet. Denk dat mijn onderbuurman gedacht heeft WTF is going on up there
![]()
Heel goed. Je hebt met je tong de juiste plekken getriggerd. Maar er zijn twee soorten waterballetten: eentje waarbij de blaas alles loslaat en eentje dat je echt 'klaarkomt'. Welke van de twee was het? Gezien de omschrijving heb je denk ik dat eerstequote:Op donderdag 30 december 2021 22:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou ik verwende haar clitores met mijn tong met als gevolg een groot waterballet
Dan ben je ook met je handjes handig?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:15 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik een vrouw moet verwennenNiet nodig. Ik geef bef workshops
Over deze post moet ik dan overheen hebben gelezen toen ik terug ging scrollen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
@:stokj baby, genoeg details of zat je gisteravond met je stijfje te spelen?
Je weet maar nooit maatquote:
quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed. Je hebt met je tong de juiste plekken getriggerd. Maar er zijn twee soorten waterballetten: eentje waarbij de blaas alles loslaat en eentje dat je echt 'klaarkomt'. Welke van de twee was het? Gezien de omschrijving heb je denk ik dat eerste
Heb de kunst in de vingers zittenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je ook met je handjes handig?
Daar ben ik ook wel blij mee. Maar zij nog blijerquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Over deze post moet ik dan overheen hebben gelezen toen ik terug ging scrollen.
Ik ben trots op je dat je deze kwaliteiten bezit om iemand te laten genieten.
Ja toch ? Hopelijk wel Cinnepin, wens je in ieder geval een heel fijn 2022, voor eenieder hier uit de bagger scene trouwens. Wat hebben we wat afgebaggerd, de ene keer wat meer dan de ander. Soms wat minder leuk maar toch altijd kwamen we hier weer samen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ha ha heerlijk om dit terug te lezen![]()
Maar laatste dag van het jaar alweer, hopelijk wordt 2022 een stuk leuker
Soms ook met een invasie van andere baggeraarsquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:08 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja toch ? Hopelijk wel Cinnepin, wens je in ieder geval een heel fijn 2022, voor eenieder hier uit de bagger scene trouwens. Wat hebben we wat afgebaggerd, de ene keer wat meer dan de ander. Soms wat minder leuk maar toch altijd kwamen we hier weer samen.
Herkenbaar. Een heel fijn 2022 , maak er wat moois van Gibsiequote:Op vrijdag 31 december 2021 11:08 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja toch ? Hopelijk wel Cinnepin, wens je in ieder geval een heel fijn 2022, voor eenieder hier uit de bagger scene trouwens. Wat hebben we wat afgebaggerd, de ene keer wat meer dan de ander. Soms wat minder leuk maar toch altijd kwamen we hier weer samen.
Ja? In de slaapkamer zeker klets klets klets die kerstballen tegen je ...quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Damn wat knalt het hard hier
Helaas niet deze keer.......dit zijn echt vuurwerkbommen buiten.....quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja? In de slaapkamer zeker klets klets klets die kerstballen tegen je ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ook niet echt..quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Helaas niet deze keer.......dit zijn echt vuurwerkbommen buiten.....
Daar wel rustig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |