gisteren was het beter jaquote:
En dan lekker vrij of moet je morgen weer an die arbeit?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
Verveel me de taffes. Effe geen zin in werken, maar goed, nog twee uurtjes en dan is het alweer klaar.
Morgen gewoon weer werken. Maar zometeen lekker naar de markt toe om een bakkie kibbeling op te peuzelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan lekker vrij of moet je morgen weer an die arbeit?
Ik was ook hard aan het werkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik dan weer de enige harde werker hier?
Kibbelingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken. Maar zometeen lekker naar de markt toe om een bakkie kibbeling op te peuzelen.
Denk het wel Cinnepinnetjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik dan weer de enige harde werker hier?
Was maat, was.quote:
Ja was wel oke, alleen deze keer was mijne van Koolvis. Normaliter eet ik hem alleen als ie van Kabeljauw is. an smaakt Koolvis toch wel een tikkie anders. ( Schelvis en Wijting is ook wel te nassen maar goed blijft toch anders. )quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kibbeling
Al veel te lang niet meer gehad. Misschien ga ik dat vrijdag ook maar even scoren
Tja iemand moet het doen hèquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Denk het wel Cinnepinnetje
[..]
Was maat, was.
[..]
Ja was wel oke, alleen deze keer was mijne van Koolvis. Normaliter eet ik hem alleen als ie van Kabeljauw is. an smaakt Koolvis toch wel een tikkie anders. ( Schelvis en Wijting is ook wel te nassen maar goed blijft toch anders. )
Ik heb een cadeautje in het kopieer hok laten liggen, loop je mee ? Laat ik het effe zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja iemand moet het doen hè(en dat inclusief booster die me al twee dagen aan het plagen is
)
Hmmmm verleidelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:10 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje in het kopieer hok laten liggen, loop je mee ? Laat ik het effe zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |