Er maken zich ook mensen druk om Marco B.quote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die druk zijn met het neukertje van Genee zijn minderwaardige mensen.
nog even uitmelken he.quote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgen we nu wekenlang een VI-compilatie?
cumpulatiequote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgen we nu wekenlang een VI-compilatie?
Ook gekquote:Op maandag 20 december 2021 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Er maken zich ook mensen druk om Marco B.
Toch wel lichte weemoed hier. Zoveel uren mee vermaakt.quote:
Heb in feedback ervoor gepleit deze samen te voegen met VI Vandaag.quote:
Einde van 20 jaar Veronica Inside.quote:
Mooie poëzie scrum.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Scrummie het volgende:
Het waren mooie jaren. Toch een groot deel van je leven waarbij het eigenlijk welke week wel, waar mogelijk, vaste prik was om op maandag en vrijdag (eerst 1 van die twee) Voetbal International, Voetbal Inside, VI, Veronica Inside, Oranjezomer te kijken.
Het is mooi geweest. Tijd voor haxball.
Lekker pvv volk pleasenquote:Op maandag 20 december 2021 22:02 schreef BobW het volgende:
Wierd
Ebru
Wat een flop gaat dat worden.
dit verwacht ik ookquote:Op maandag 20 december 2021 22:29 schreef PicoMMP het volgende:
Het waren mooie tijden.
De nieuwe show gaat floppen, dus ik verwacht nog voor het einde van het seizoen gewoon weer VI op maandag en vrijdag.
Wij gaan in 2022 gewoon lekker het Ziggo RaceCafé kijken hè maatquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Johan over de broer van Peter R. Goede econoom is dat.Pas na de moord kent iedereen de broer van Peter. Gewoon een schoolleraar. Dat wordt ook maar op tv gepleurd. De overige gasten die komen kent hij niet.
Blij dat VI is afgelopen. Ga die onzin niet kijken in 2022.
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 00:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga wel lachen als het straks een daverend succes wordt.
Toen Gijp hem ook vroeg of ze nog op vakantie gingen en hij met één of ander lulverhaal kwam over ‘het noorden’quote:Op dinsdag 21 december 2021 03:22 schreef Bartttt het volgende:
Gaan we het nog over de enorme herpes lip van Genee hebben?
Barney kijken.quote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
WAAR WAREN JULLIE MAANDAG 20 DECEMBER 2021 OM 22:00?????
Hier ookquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toch maakt weemoed zich meester hier.
Ik hoop het. Maar ja, of het dan ook nog wat gaat worden? Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 22:29 schreef PicoMMP het volgende:
Het waren mooie tijden.
De nieuwe show gaat floppen, dus ik verwacht nog voor het einde van het seizoen gewoon weer VI op maandag en vrijdag.
quote:
Dieptepuntenquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:09 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ik de TV gids open op mijn TV zie ik een aflevering VI ingepland. Is dat een foutje of komt er een aflevering met hoogtepunten of zo
Ja.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:09 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als ik de TV gids open op mijn TV zie ik een aflevering VI ingepland. Is dat een foutje of komt er een aflevering met hoogtepunten of zo
presentquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga dit toch kijken, humor om te lachen allen
quote:
Dat moest ik altijd ondergaan op kerstavond bij de ma van mijn ex. Dus ja, dat weiger ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Ik weiger all you need is love te kijken
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moest ik altijd ondergaan op kerstavond bij de ma van mijn ex. Dus ja, dat weiger ik ook
Prima hersenloos vermaak dit.
Mee eens!quote:
Ja, en eerst samen met zijn vrouw Lili een boek schrijven over hoe wij ons moeten voeden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:44 schreef Evertjan het volgende:
Sinds wanneer is die Genee een wappie?? https://www.mediacourant.(...)wordt-toch-wel-ziek/
Gezond eten en genoeg bewegen heb je meer aan dan aan zo'n booster.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, en eerst samen met zijn vrouw Lili een boek schrijven over hoe wij ons moeten voeden.
Gelukkig woont hij nu ver genoeg weg om een ziekenhuisbed voor Henk de Jong bezet te houden.
Johanquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:44 schreef Evertjan het volgende:
Sinds wanneer is die Genee een wappie?? https://www.mediacourant.(...)wordt-toch-wel-ziek/
Gezond eten, genoeg bewegen en een booster is nog beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezond eten en genoeg bewegen heb je meer aan dan aan zo'n booster.
Dat hep gestaan op Feesboek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezond eten en genoeg bewegen heb je meer aan dan aan zo'n booster.
ik hoorde gisteren in de podcast van Martijn Krabbendam en Michel van Egmond dat zelfs die schreeuwlelijk van een Ebru Umar op de gastenlijst staat. Als dat soort types aan tafel komen haken er echt een hoop mensen afquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Johan over de broer van Peter R. Goede econoom is dat.Pas na de moord kent iedereen de broer van Peter. Gewoon een schoolleraar. Dat wordt ook maar op tv gepleurd. De overige gasten die komen kent hij niet.
Blij dat VI is afgelopen. Ga die onzin niet kijken in 2022.
Hij gaf anders die van Haga prima repliek toen die halve zool voorstelde om 10000 IC bedden te gaan regelen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Johan
Jan Paternotte![]()
doodenge man
Pijpen zonder condoom.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Evertjan het volgende:
https://www.pzc.nl/rotter(...)%2Fwww.google.com%2F
Brenda Steunbeer.....quote:
Lijkt net zo'n 3d bril van de Efteling.quote:
Al tig keer op Youtube gezien natuurlijk, maar ga er wel met een biertje even voor zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef Houniet het volgende:
Vanavond een leuke compilatie van de laatste 20 jaar. Op Veronica om 20.30 uur.
Johan die 'nooit meer bij de talkshows gaat zitten' rijdt weer elke dag op en neer vanuit Grolloo, leuke rubriek.quote:
@Cocoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef Houniet het volgende:
Vanavond een leuke compilatie van de laatste 20 jaar. Op Veronica om 20.30 uur.
Wilfred Genee is niet geschikt om zelf geïnterviewd te worden, en zeker niet ten opzichte van Fidan Ekiz.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd erg verrassend als Johan moet uitleggen waarom hij weer van mening veranderd is.
Bijna alsof er een verschil is tussen een VI-journalist en Hans Kraay.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:36 schreef Marcoss het volgende:
Dus je skipt Hansie Hansie als vaste gast omdat die teveel een link heeft met voetbal en dit programma juist bedoeld is als talkshow die overal over gaat en dan nodig je wel allerlei VI-journalisten uit?
Bijna inderdaad!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijna alsof er een verschil is tussen een VI-journalist en Hans Kraay.
Dingen kunnen fout gaan makker. Het is geen zonde.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk even snel in COR. Daar ging iets mis.
Geen dank.
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dingen kunnen fout gaan makker. Het is geen zonde.
Jos Verstappen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wie er ook altijd veel doorheen praatte?
Zeg het eens makker.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wie er ook altijd veel doorheen praatte?
Alsof ie daarna nog naar de disco moestquote:
Reclamequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat zijn jullie aan het kijken op TV?
Baantjerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bayern - Gladbachquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Prima kijkvoer voor op de vrijdagavond, niks mis meequote:
Goede reviewsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jullie weten dat Charlies Angels op is?
7/10
En Fellowship of the ring
10/10
Boosterprikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat Hugo Camps niet dood is. Hoe kan dat nou?
We vragen het een expert.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat Hugo Camps niet dood is. Hoe kan dat nou?
Inderdaad Tong, dit roept herinneringen op!quote:
Even een foto toegevoegd ter verduidelijking.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We vragen het een expert.
@:KingRoland
Als het je tijd is, is het je tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even een foto toegevoegd ter verduidelijking.
Vrienden zijn de bloemen langs de weg van het leven.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het je tijd is, is het je tijd.
Zo. Die kan zo op een tegeltje
Vind je mij een top-user?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het opvallend vind dat alle topusers van VBL aanwezig zijn in een topic over een ontzettend kutprogramma?
Maar ik ben heel blij dat ik jullie allemaal tref. Wat een ongelooflijk feest. Ik kende dit topic niet, maar ben heel blij dat ik het gevonden heb want de reclameblokken zijn super gezellig.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vrienden zijn de bloemen langs de weg van het leven.
DRT vind ik intens zielig. Ik dart graag, maar er naar kijken is echt voor hele zielige mensen.quote:
De grondlegger van de WLR SC is een prima man, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
DRT vind ik intens zielig. Ik dart graag, maar er naar kijken is echt voor hele zielige mensen.
WLR ken ik niet, klinkt intelligent en daar doe ik niet aan.
Dit leest beter weg dan klaasweetalles.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nooit Johan genoemd babbelziek.
Wij zijn allebei voorbeeldfunctie.
Een van de grootste blad in Nederland.
Is vast aan het daten in CORquote:
Lekker makkelijk scorenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Zit wel vol daar met bange eenzame vrouwen.
Billen die er uit zien als tietenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ik voorbij komen, en leek me wel iets voor mijn goede vrienden @:coco en @:immerdebestebob
Die heeft de gunfactor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hahaha, Wim die niet op de man speelt
quote:
Op Tinder of Op1?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ik voorbij komen, en leek me wel iets voor mijn goede vrienden @:coco en @:immerdebestebob
haxieballiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Shit. Is het al afgelopen? Waar gaan jullie nu heen?
Daar doe ik niet aan. Dat vind ik iets voor types als @GGMM . Geen waardeoordeel hoor, maar toch.quote:
20 jaar geleden al ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig niet gekeken
het is zo poepslecht dat programma
Ik heb dit programma nooit vaak bekekenquote:
Ja maar klaas, daar heb jij ook last van.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb dit programma nooit vaak bekeken
Je heb sporters die doen een prestatie en vervolgens moeten er uren over die sporters geanaliseerd worden door kneuzen die roepen dat een speler meer naar rechts of links hadden moeten lopen hahaha
het is fukking lachwekkend
ik zet meestal mijn tv aan 5 minuten voor een wedstrijd en na de wedstrijd gooi ik het weer uit. Ik wil niet naar die bullshit luisteren
En die gasten die analiseren geloven zelf ook dat ze analisten zijnhet is fukking triest
ja maar ik heb er tenminste verstand vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar klaas, daar heb jij ook last van.
Dit vind ik het potje dat de ketel verwijt.
40-45minutenquote:Op zondag 9 januari 2022 12:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-dagelijkse-talkshow
alles voor de poen
Dat doet iedereen die op tv komtquote:Op maandag 10 januari 2022 18:40 schreef Evertjan het volgende:
Eus begint ook iets te veel in zich zelf te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |