SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2021 20:55:32 ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Het lijkt me een uitermate goede discussie voor in het voorjaar en de zomer. Daarvoor is het gewoon coronamoeheid.quote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Uitermate goed stuk. We moeten stoppen met crisismanagement en kijken in wat voor samenleving we willen leven met z’n allen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ja, ook in de Engelse cijfers is de data vertraagd, als je zo'n grafiek maakt (op basis van de gevallen per dag) krijg je altijd zo'n haakje aan het eind. Een grafiek als deze is daardoor beter omdat hier de incomplete data beter zichtbaar is:quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat niet eventueel omdat dan nog niet alle data verwerkt is van de vorige dag? Of is dit meteen definitieve data?
(bron: https://coronavirus.data.(...)ses_by_specimen_date )![]()
En men zich maar afvragen waarom er zoveel mensen bellen…quote:Op maandag 20 december 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende: Ma wil afspraak maken voor booster, in juni laatst prik gehad. Kan niet, website zegt: u heeft korter dan 3 maanden geleden een prik gehad. Gaat lekker jongens, gaat lekker.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik zie niet hoe dat een argument is?quote:Op maandag 20 december 2021 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt me een uitermate goede discussie voor in het voorjaar en de zomer. Daarvoor is het gewoon coronamoeheid.![]()
We hebben de lange termijn plannen lang genoeg voor ons uitgeschoven. In de lente kan het weer verleidelijk zijn om mee te gaan in de dalende cijfers van de lente en zomer zodat we in de herfst weer opnieuw verrast zijn en er nog steeds geen lange termijn plan ligt.quote:Op maandag 20 december 2021 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt me een uitermate goede discussie voor in het voorjaar en de zomer. Daarvoor is het gewoon coronamoeheid.![]()
Ik heb dat met willen stoppen met crisismanagement op een toppunt van de crisis.quote:Op maandag 20 december 2021 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat een argument is?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Sorry, duurt lang.quote:Op maandag 20 december 2021 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Eh, blijf eens af! Verrekte Wuppie.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Sorry was voldoende geweest. Zit geen minuut tussen, dus is niet lang. Tenzij je helemaal geen leven hebt verder.quote:![]()
Post 15 nieuwe TT.quote:Op maandag 20 december 2021 18:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sorry was voldoende geweest. Zit geen minuut tussen, dus is niet lang. Tenzij je helemaal geen leven hebt verder.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Vooral dus nog onder jongeren, dus ook nog niet een grote toename in de ziekenhuizen te verwachten.quote:![]()
Ik denk echt wel dat het een keer klaar is, straks wordt het endemisch en inderdaad corona is blijven, maar echt niet zoals nu.quote:Op maandag 20 december 2021 18:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We hebben de lange termijn plannen lang genoeg voor ons uitgeschoven. In de lente kan het weer verleidelijk zijn om mee te gaan in de dalende cijfers van de lente en zomer zodat we in de herfst weer opnieuw verrast zijn en er nog steeds geen lange termijn plan ligt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Ma wil afspraak maken voor booster, in juni laatst prik gehad.
Kan niet, website zegt: u heeft korter dan 3 maanden geleden een prik gehad.
Gaat lekker jongens, gaat lekker.![]()
![]()
Daar lijkt het in elk geval op, ze probeert het vanavond nog maar een keer. En dan morgen weer. En overmorgen. Tenzij het ineens wel luktquote:Op maandag 20 december 2021 17:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou de grens eigenlijk nog op 6 maanden staan op de website?
Maar ik heb medelijden met alle oudere mensen die geen handige zoon of harry in de buurt hebben.![]()
Ja, dat lijkt me ook. Je gaat natuurlijk niet 80 euro voor een test bij SpoedTest.nl betalen als het ook gratis bij de GGD kan.quote:Op maandag 20 december 2021 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch altijd zeggen dat je koorts hebt en hoesten en zo? Dan kan iedereen daar toch testen als die wil?![]()
Zijn er meer landen waar er tijdens een dalende trend een lockdown werd ingevoerd? Of hebben wij de twijfelachtige eer het eerst te zijn daarmee?![]()
Maar ik kan je op een briefje geven dat als een PCR straks ook binnen Europa overal verplicht is, deze lifehack binnen 2 weken is dichtgezet.quote:Op maandag 20 december 2021 18:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Je gaat natuurlijk niet 80 euro voor een test bij SpoedTest.nl betalen als het ook gratis bij de GGD kan.
Dan mogen we gewoon allemaal gaan betalen.![]()
Had mijn moeder ook. Wat bleek; op het moment dat mijn vader een afspraak had gemaakt konden ze met hun tweeën en dus was die van mijn moeder geblokkeerd.quote:Op maandag 20 december 2021 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Ma wil afspraak maken voor booster, in juni laatst prik gehad.
Kan niet, website zegt: u heeft korter dan 3 maanden geleden een prik gehad.
Gaat lekker jongens, gaat lekker.
Ze kon zo vanochtend zonder afspraak langskomen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hm, dat klinkt apart. Wel logisch hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 18:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Had mijn moeder ook. Wat bleek; op het moment dat mijn vader een afspraak had gemaakt konden ze met hun tweeën en dus was die van mijn moeder geblokkeerd.
Ze kon zo vanochtend zonder afspraak langskomen.
Mijn pa heeft al een paar weken afspraak voor donderdag. Zou ze dan gewoon mee moeten gaan en kijken wat er gebeurt?![]()
Yessirquote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt apart. Wel logisch hoor.
Mijn pa heeft al een paar weken afspraak voor donderdag. Zou ze dan gewoon mee moeten gaan en kijken wat er gebeurt?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Vanaf dinsdag 1 februari 2022. We zullen die maandag (of de vrijdag) ervoor wel weer een persco hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer zal de avondklok weer worden ingevoerd? Ik denk eind januari, net als de vorige keer.
Besmettingen zullen eind januari wel weer ergens op 25.000 liggen of zo.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ik kijk.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Daar is wel weer wetgeving voor nodig.quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer zal de avondklok weer worden ingevoerd? Ik denk eind januari, net als de vorige keer.
Denk dat ze na 14 januari komen met het valse dilemma of avondklok en doorgaan met de lockdown of 2g. Waarbij je je vinkje krijgt als je de booster hebt gehaald.![]()
Benieuwd wat de rest van Europa gaat doen de komende dagen/week.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik hoop nog steeds dat omikron het einde wordt van alles. Alles wat we nu doen is voorzorg en paniekvoetbal.quote:Op maandag 20 december 2021 19:01 schreef Za het volgende:
Check de Omicron related hospitalisations in Denemarken (incluis incidental findings)
[ afbeelding ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Deze combinatie kan niet.quote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat omikron het einde wordt van alles. Alles wat we nu doen is voorzorg en paniekvoetbal.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik ook.quote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop nog steeds dat omikron het einde wordt van alles. Alles wat we nu doen is voorzorg en paniekvoetbal.
Soms denk ik, over 3 maanden, dus op 20 maart zijn we geheel van corona af, in de zin van niet meer van betekenis.![]()
Niet veel. Nu Belgisch journaal aan. Jaloersmakend, ix geen reet aan de hand. In de provincie Antwerpen is iedereen nog deze week geboosterd. Enige maatregel is de basisschool een week eerder dicht.quote:Op maandag 20 december 2021 19:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd wat de rest van Europa gaat doen de komende dagen/week.
Mijn ouders wonen in Duitsland. Daar denkt niemand over een lockdownOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Kijk je ook?quote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ook.
Soms denk ik, over 3 maanden, dus op 20 maart zijn we geheel van corona af, in de zin van niet meer van betekenis.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In België in de kroeg geweest even. Geen qr controle, niemand een mondkapje.quote:Op maandag 20 december 2021 19:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet veel. Nu Belgisch journaal aan. Jaloersmakend, ix geen reet aan de hand. In de provincie Antwerpen is iedereen nog deze week geboosterd. Enige maatregel is de basisschool een week eerder dicht.
Mijn ouders wonen in Duitsland. Daar denkt niemand over een lockdown![]()
Hier is ook geen QR-controle. Die is afgeschaft. In NL.quote:Op maandag 20 december 2021 19:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
In België in de kroeg geweest even. Geen qr controle, niemand een mondkapje.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hoe is het dan mogelijk dat wij hier zo hysterisch aan het doen zijn met zo'n beetje alles dicht? Hoop echt dat er over twee weken blijkt dat het een zwaar overtrokken move was en men vrolijk weer alles open gooit.quote:Op maandag 20 december 2021 19:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet veel. Nu Belgisch journaal aan. Jaloersmakend, ix geen reet aan de hand. In de provincie Antwerpen is iedereen nog deze week geboosterd. Enige maatregel is de basisschool een week eerder dicht.
Mijn ouders wonen in Duitsland. Daar denkt niemand over een lockdownGimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Hierna komt Jacco.quote:Op maandag 20 december 2021 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, waar blijft dat modelleren? Hier word ik weinig wijzer van.![]()
![]()
'surpressing anti vaccination messages'quote:Op maandag 20 december 2021 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, waar blijft dat modelleren? Hier word ik weinig wijzer van.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wetgeving is er al. Alleen een ministeriele regeling nodig geloof ik. Ik denk alleen niet dat die effectief meer is in januari als de feestdagen zijn afgelopen. Dan moet je all the way gaan en een dagklok instellen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is wel weer wetgeving voor nodig.
Denk dat ze na 14 januari komen met het valse dilemma of avondklok en doorgaan met de lockdown of 2g. Waarbij je je vinkje krijgt als je de booster hebt gehaald.![]()
Ja ik moest ook een beetje fronsenquote:Op maandag 20 december 2021 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
'surpressing anti vaccination messages'![]()
. Blijft een kutland.
Huilen dan.![]()
Omdat hier de IC-bedden op zijn en daar nietquote:Op maandag 20 december 2021 19:24 schreef josja het volgende:
[..]
Hoe is het dan mogelijk dat wij hier zo hysterisch aan het doen zijn met zo'n beetje alles dicht? Hoop echt dat er over twee weken blijkt dat het een zwaar overtrokken move was en men vrolijk weer alles open gooit.![]()
Israël is wel een voorbeeld met hun vaccinatieprogramma. Gewoon snel en tijdig. Zouden we ook eens moeten proberen.![]()
Blij dat ik daar niet modereer.quote:Op maandag 20 december 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ik moest ook een beetje fronsen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee. Nog niet.quote:Op maandag 20 december 2021 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Is het webinar een beetje interessant?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Israël heeft de schijn tegen door die deal met Pfizer, waardoor het niet altijd meteen duidelijk is of het “wij van WC-eend” is of serieus.quote:Op maandag 20 december 2021 19:28 schreef Jojoke het volgende:
Israël is wel een voorbeeld met hun vaccinatieprogramma. Gewoon snel en tijdig. Zouden we ook eens moeten proberen.![]()
I know.quote:Op maandag 20 december 2021 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat dat in COR ook het geval is
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Denk dat men een avondklok tijdens de feestdagen niet aandurft. Dat mensen daar te negatief op gaan reageren. Vanaf januari zijn er toch geen feestdagen, als de lockdown wordt verlengd of naar een avond-lockdown gaat, is er 's avonds op straat toch niet veel te doen, het is toch geen geweldig weer... m.a.w. de bevolking zal het dan wel pikken.quote:Op maandag 20 december 2021 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wetgeving is er al. Alleen een ministeriele regeling nodig geloof ik. Ik denk alleen niet dat die effectief meer is in januari als de feestdagen zijn afgelopen. Dan moet je all the way gaan en een dagklok instellen.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ook.
Soms denk ik, over 3 maanden, dus op 20 maart zijn we geheel van corona af, in de zin van niet meer van betekenis.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat boosteren hebben ze tijdens het begin van de Delta golf al uitgevonden, dus ze lopen wel op ons vooruit op dat gebied.quote:Op maandag 20 december 2021 19:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Israël heeft de schijn tegen door die deal met Pfizer, waardoor het niet altijd meteen duidelijk is of het “wij van WC-eend” is of serieus.![]()
Voor hoe lang?quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat boosteren hebben ze tijdens het begin van de Delta golf al uitgevonden, dus ze lopen wel op ons vooruit op dat gebied.
De timing van boosters is ook cruciaal, volgens die expert."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ah. Jacco!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Over wat voor maatregelen praten we dan? Tussen lockdowns of een beetje handen wassen zit nogal iets.quote:Op maandag 20 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
Israel:
[ link | afbeelding ]
Boosters en maatregelen zijn het nieuwe normaal.![]()
Deuren dichtlassen GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wetgeving is er al. Alleen een ministeriele regeling nodig geloof ik. Ik denk alleen niet dat die effectief meer is in januari als de feestdagen zijn afgelopen. Dan moet je all the way gaan en een dagklok instellen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Hier is niks nieuws aan, van begin af aan ons gezegd dat niemand wist hoe lang een vaccin bescherming zou geven en hoe het zou werken tegen varianten.quote:Op maandag 20 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
Israel:
[ link | afbeelding ]
Boosters en maatregelen zijn het nieuwe normaal.
Daar is men ook in Nederland altijd heel eerlijk over geweest. Dat sommige mensen het niet wilden horen is iets anders.![]()
Dat staat niet in dat screenshot?quote:Op maandag 20 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
Israel:
[ link | afbeelding ]
Boosters en maatregelen zijn het nieuwe normaal.![]()
Grappenmaker. De overheid zal nooit hun fout erkennen. Liever verlengen ze de extreme lockdownquote:Op maandag 20 december 2021 19:24 schreef josja het volgende:
[..]
Hoe is het dan mogelijk dat wij hier zo hysterisch aan het doen zijn met zo'n beetje alles dicht? Hoop echt dat er over twee weken blijkt dat het een zwaar overtrokken move was en men vrolijk weer alles open gooit.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
"some say she was raised by wild pigs and can smell a truffle a mile away, all we know is she's called....capricia"quote:Op maandag 20 december 2021 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat dat in COR ook het geval is![]()
![]()
'will be with use'quote:Op maandag 20 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
Israel:
[ link | afbeelding ]
Boosters en maatregelen zijn het nieuwe normaal.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Indirect wel als je stelt dat er manieren zijn om met het virus te leven en het niet alleen gaat om OF je gevaccineerd bent, maar ook om WANNEER. (Sorry voor de caps, maar die heb ik vertaald uit het screenshot).quote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat niet in dat screenshot?![]()
Gelul, het vaccin was het ticket naar de vrijheid. Dat is door de realiteit ingehaald alleen daar zijn ze nooit eerlijk over geweest.quote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier is niks nieuws aan, van begin af aan ons gezegd dat niemand wist hoe lang een vaccin bescherming zou geven en hoe het zou werken tegen varianten.
Daar is men ook in Nederland altijd heel eerlijk over geweest. Dat sommige mensen het niet wilden horen is iets anders.
Ze kunnen er niets aan doen verder, maar eerlijk? Zeker niet.![]()
Inderdaad, hoe vaak HdJ niet gzegd heeft dat het de weg naar onze vrijheid was, evenals Mark Rutte en veel mensen in dit topic.quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gelul, het vaccin was het ticket naar de vrijheid. Dat is door de realiteit ingehaald alleen daar zijn ze nooit eerlijk over geweest.
Ze kunnen er niets aan doen verder, maar eerlijk? Zeker niet.![]()
Dat is dus gewoon niet waar. Men heeft altijd aangegeven dat er te veel onduidelijk was. Dat het collectieve brein dat niet opslaat is iets anders.quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gelul, het vaccin was het ticket naar de vrijheid. Dat is door de realiteit ingehaald alleen daar zijn ze nooit eerlijk over geweest.
Ze kunnen er niets aan doen verder, maar eerlijk? Zeker niet.
Zeker vanuit de fabrikanten is men heel open geweest over de onduidelijkheden rondom hoe lang het vaccin bescherming zou bieden.![]()
Het is ook de weg, alleen is het geen snelweg zonder files. Het is een sluiproute met stoplichten en rotondes met slechte doorstroming. Helaas is het wel de enige weg de goede kant op.quote:Op maandag 20 december 2021 19:40 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe vaak HdJ niet gzegd heeft dat het de weg naar onze vrijheid was, evenals Mark Rutte en veel mensen in dit topic.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier is niks nieuws aan, van begin af aan ons gezegd dat niemand wist hoe lang een vaccin bescherming zou geven en hoe het zou werken tegen varianten.
Daar is men ook in Nederland altijd heel eerlijk over geweest. Dat sommige mensen het niet wilden horen is iets anders.
Ja die kans is groot want 2G komt er sowieso.quote:Op maandag 20 december 2021 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is wel weer wetgeving voor nodig.
Lees de teksten van de persconferenties anders even terug.quote:Op maandag 20 december 2021 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Men heeft altijd aangegeven dat er te veel onduidelijk was. Dat het collectieve brein dat niet opslaat is iets anders.
Zeker vanuit de fabrikanten is men heel open geweest over de onduidelijkheden rondom hoe lang het vaccin bescherming zou bieden.
Het verandert verder niets aan de situatie, maar wat je zegt is pertinent onwaar.![]()
Geen enkele behoefte aan, omdat ik in tegenstelling tot jou wel goed heb geluisterd destijds.quote:Op maandag 20 december 2021 19:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lees de teksten van de persconferenties anders even terug.
Het verandert verder niets aan de situatie, maar wat je zegt is pertinent onwaar.![]()
"There are effective strategies to control it: it is possible to 'live with the virus'."quote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat niet in dat screenshot?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het is echt verbazingwekkend hoe je tegen iets kunt ingaan dat is opgenomen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lees de teksten van de persconferenties anders even terug.
Het verandert verder niets aan de situatie, maar wat je zegt is pertinent onwaar.
Dat is knap.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ga weg met je persoonlijke aanval.quote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen enkele behoefte aan, omdat ik in tegenstelling tot jou wel goed heb geluisterd destijds.![]()
Joh.quote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
"There are effective strategies to control it: it is possible to 'live with the virus'."
Je trekt dus zelf de conclusie dat dat met boosteren een vaccineren is. Mag hoor.![]()
Oh heb je het daarover.quote:Op maandag 20 december 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh.
Je trekt dus zelf de conclusie dat dat met boosteren een vaccineren is. Mag hoor.![]()
Ja. Dat zei die man uit Israël. De timing van de boosters was belangrijk. En ze gaan nu een vierde prik geven aan de kwetsbare bevolking."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hoop t zo!quote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
(laatste tweet, niet die van 19e)Go hard or go home![]()
We moeten het hier doen met wat bulletpoints maar we weten niet of het verder van uitleg is voorzien he.quote:Op maandag 20 december 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh.
Je trekt dus zelf de conclusie dat dat met
boosteren een vaccineren is. Mag hoor.
Vandaar ook mijn vraag, wat voor maatregelen praten we over want dat is nogal breed![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ga weg met je persoonlijke aanval.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijgen-van-het-vaccin
December vorig jaar, om een voorbeeld te geven. Wordt duidelijk uitgelegd dat onbekend is hoe lang het vaccin bescherming geeft.![]()
Ik vind de kreet “hopium” echt vreselijk naar en denigrerend. Alsof alles wat niet negatief is, maar wensdenken is.quote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
(laatste tweet, niet die van 19e)
Je kan toch ook optimistisch zijn zonder de realiteit uit het oog te verliezen…![]()
Ik zei de persco. Niet RTL Nieuws.quote:Op maandag 20 december 2021 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijgen-van-het-vaccin
December vorig jaar, om een voorbeeld te geven. Wordt duidelijk uitgelegd dat onbekend is hoe lang het vaccin bescherming geeft.![]()
Dat zeggen ze niet. Het gaat hier over de modellen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We moeten het hier doen met wat bulletpoints maar we weten niet of het verder van uitleg is voorzien he.
Vandaar ook mijn vraag, wat voor maatregelen praten we over want dat is nogal breed"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Komt van het ZeroCovid kamp daarom steekt bijna iedereen die daar niet in geloofd nu de draak er mee.quote:Op maandag 20 december 2021 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind de kreet “hopium” echt vreselijk naar en denigrerend. Alsof alles wat niet negatief is, maar wensdenken is.
Je kan toch ook optimistisch zijn zonder de realiteit uit het oog te verliezen…![]()
Ow, sorry. Ik had niet door dat jij je voor dit soort belangrijke zaken alleen beperkt tot de persconferentie en zelf geen onderzoek doet.quote:Op maandag 20 december 2021 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zei de persco. Niet RTL Nieuws.
Ik had het zelf namelijk niet alleen over de persconferentie, maar over alle communicatie vanuit de overheid en farmaceuten. En daarin was het heel duidelijk hoor. We weten niet hoe lang het beschermt en we weten niet wat het effect is bij mutaties. Dat is consequent herhaald bij allerlei gelegenheden en in tientallen publicaties. Zeker in de periode dat het prikken begon.![]()
Ging het dat maar. Had eigenlijk een beetje op een methodologische uiteenzetting over het modelleren gehoopt, maar het gaat tot nu toe alleen maar over de waarnemingen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zeggen ze niet. Het gaat hier over de modellen.Huilen dan.![]()
Ja. Het is een beetje te algemeen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ging het dat maar. Had eigenlijk een beetje op een methodologische uiteenzetting over het modelleren gehoopt, maar het gaat tot nu toe alleen maar over de waarnemingen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vent, ga weg. Je kent me niet eens, ga een ander de maat nemen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ow, sorry. Ik had niet door dat jij je voor dit soort belangrijke zaken alleen beperkt tot de persconferentie en zelf geen onderzoek doet.
Ik had het zelf namelijk niet alleen over de persconferentie, maar over alle communicatie vanuit de overheid en farmaceuten. En daarin was het heel duidelijk hoor. We weten niet hoe lang het beschermt en we weten niet wat het effect is bij mutaties. Dat is consequent herhaald bij allerlei gelegenheden en in tientallen publicaties. Zeker in de periode dat het prikken begon.
Ik laat me door jou niet beledigen maar ik zal nog 1 poging wagen. De discussie ging over het signaal dat de overheid heeft gegeven dat gevaccineerden off the hook waren. Er zijn verdomme zelfs radiospotjes geweest met “samen vaccineren we ons naar de vrijheid”.
Dat er later besmettelijker varianten zijn gekomen en dat er niets bekend was klopt, maar dat de overheid het signaal afgaf dat het met 70% vaccinatiegraad wel afgelopen was met de pandemie, staat gewoon als een huis op de rotsen.
Fijne avond nog verder.![]()
Er zullen vast rechtszaken zijn waarbij de gedaagde of dager de modellen in twijfel trekt.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef capricia het volgende:
Die een-na laatste zin: In court??
[ link | afbeelding ]![]()
Ben benieuwd of één van die nieuwe klassieke vaccins wel steriele immuniteit gaat geven.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik denk het niet. Niet de informatie die je wil. Die zijn er namelijk nog niet.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef Jojoke het volgende:
Hopelijk heeft die gast uit de UK meer informatie.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Geloof dat de landsadvocaat wel eens gebruik maakt van hun data als Willem Engel weer eens wat te zeiken heeft.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef capricia het volgende:
Er is inderdaad de nadruk gelegd op dat vaccineren de enige weg uit de ellende was. En terecht. Tegelijkertijd is ook altijd duidelijk gesteld, via de media, dat onbekend was hoe lang die vaccins zouden werken en of de bescherming tegen mutaties ook goed zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vent, ga weg. Je kent me niet eens, ga een ander de maat nemen.
Ik laat me door jou niet beledigen maar ik zal nog 1 poging wagen. De discussie ging over het signaal dat de overheid heeft gegeven dat gevaccineerden off the hook waren. Er zijn verdomme zelfs radiospotjes geweest met “samen vaccineren we ons naar de vrijheid”.
Dat er later besmettelijker varianten zijn gekomen en dat er niets bekend was klopt, maar dat de overheid het signaal afgaf dat het met 70% vaccinatiegraad wel afgelopen was met de pandemie, staat gewoon als een huis op de rotsen.
Fijne avond nog verder.
Natuurlijk is er nadruk gelegd op vaccineren en dat dat nodig was, maar dat staat los van het andere verhaal dat ook verteld is. Of denk je dat RTLNieuws dat verzint?
Dat jij en vele anderen dat deel niet wilde horen, is een ander verhaal. Totaal begrijpelijk, want het geeft weer onzekerheid en dat willen we niet. Toch is het van begin af aan vaak genoeg in de media geweest en ik weet zeker dat dat ook in de persconferenties is genoemd, maar vanzelfsprekend ga ik die niet allemaal nalezen voor jou. Is ook niet relevant, want er is in de media genoeg over gezegd.![]()
Ja, bijv. het kort geding over de lockdown van vorig jaar. Daar bracht de vertegenwoordiger van de overheid RIVM-modellen in.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef capricia het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)mburger&utm_term=0-1
Pas na de kerst en niet zo streng....Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik vind onze FOK-OMT beter, eigenlijk. Dan dit. Niet wat ik er van gehoopt had.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik val hier maar net in. Goeie tip dit. Jammer dat de gemiddelde Nederlander dit niet kan volgen; het zou een hoop helpen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef capricia het volgende:
Alpha heeft al een rood scherm gekregenquote:Op maandag 20 december 2021 19:50 schreef capricia het volgende:
Ah. Hier is Omikron:
[ link | afbeelding ]
Mja, eens. De hoorcolleges van Jaap op woensdagochtend vind ik beter.quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Ik vind onze FOK-OMT beter, eigenlijk. Dan dit. Niet wat ik er van gehoopt had.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ging het dat maar. Had eigenlijk een beetje op een methodologische uiteenzetting over het modelleren gehoopt, maar het gaat tot nu toe alleen maar over de waarnemingen.Het is wel erg hoog over ja.quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Ik vind onze FOK-OMT beter, eigenlijk. Dan dit. Niet wat ik er van gehoopt had.![]()
Het valt tegen? Ik heb de stream pas net aangezet. Wat had je gehoopt?quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Meer wiskunde..dieper de modellen in.quote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Het valt tegen? Ik heb de stream pas net aangezet. Wat had je gehoopt?
Dit is een beetje een overzicht per land hoe hun grafieken er uit zien."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ah dat is wel jammer, nou kunnen we de overheid niet meer verwijten dat we als enige in een lockdown zitten.quote:Op maandag 20 december 2021 20:03 schreef deedeetee het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)mburger&utm_term=0-1
Pas na de kerst en niet zo streng....'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De West is ook ten prooi gevallen aan omikron. 1 geval op Aruba en een op de Franse zijde van Sint Maarten. Aldus de NOS.![]()
Tot zover de vrijheid.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Nachtclubs en discotheken dicht. Dat is niet echt een lockdown te noemen toch.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer, nou kunnen we de overheid niet meer verwijten dat we als enige in een lockdown zitten.![]()
Heb je nog een screenshot? Of een samenvatting van die laatste uit de UK?quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
Jonge, eindelijk is het interessant en dan moet 'ie opschieten
Ben dochter in bad aan het stoppen.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Voor mij het belangrijkste inzicht mbt omikron: volgens het model op basis van de antistoffen geeft de booster waarschijnlijk een flink betere bescherming tegen ernstige ziekte en overlijden, maar die bescherming neemt ook weer vrij snel af.quote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog een screenshot? Of een samenvatting van die laatste uit de UK?
Ben dochter in bad aan het stoppen.Huilen dan.![]()
Tja een lockdown light is ook een lockdown toch? Overigens lees ik ook dat de groepsgrootte binnen en buiten naar 10 personen gaat, dus het is wel wat ingrijpender dan dat.quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken dicht. Dat is niet echt een lockdown te noemen toch.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dank je.quote:Op maandag 20 december 2021 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor mij het belangrijkste inzicht mbt omikron: volgens het model op basis van de antistoffen geeft de booster waarschijnlijk een flink betere bescherming tegen ernstige ziekte en overlijden, maar die bescherming neemt ook weer vrij snel af."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat die daar nog open zijn. Zo ver zijn ze hier nooit gekomen, afgezien van die paar luttele weken fysiek open zijn tot middernacht.quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken dicht. Dat is niet echt een lockdown te noemen toch.I'll give you something to do![]()
https://www.theguardian.c(...)all-festive-fixtures
Premier League gaat maatregelen invoeren voor de 16% aan ongevaccineerde spelers. Apart naar de wedstrijd toe, apart eten, etc.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Vandaar de 4e booster in Israel voor kwetsbaren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor mij het belangrijkste inzicht mbt omikron: volgens het model op basis van de antistoffen geeft de booster waarschijnlijk een flink betere bescherming tegen ernstige ziekte en overlijden, maar die bescherming neemt ook weer vrij snel af.Isn't it ironic, don't you think
quote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog een screenshot? Of een samenvatting van die laatste uit de UK?
Ben dochter in bad aan het stoppen.![]()
![]()
Helaasquote:Op maandag 20 december 2021 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De slide daarvoor, heb je die ook of moet ik van de bank komen en het zelf doen?
Samenvatting was wel dat ze verwachten dat de piek van de bescherming toeneemt met elke booster om vervolgens langzaam weer af te zakken. In de grafieken werd rekening gehouden met 3 boosters per jaar.
![]()
Interessant. Vanaf nu elke dag die afvlakkende grafiek in de gaten houden? Kunnen we die data ergens dagelijks zien?quote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
(laatste tweet, niet die van 19e)![]()
![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik vermoed van niet, omdat het virus dat functioneel niet mogelijk maakt om te laten gebeuren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd of één van die nieuwe klassieke vaccins wel steriele immuniteit gaat geven.
In de spoiler een meer technische beschouwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast de algehele gezondheid zoals 3R's, is een andere mogelijk de toepassing van virusremmers (als 'medicijn') die dan de algehele celwerking beïnvloedt waardoor een 'cel' minder of geen virus meer gaat/zal kunnen repliceren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Kijk die curve in ZA eens neergaan in luttele dagen:
Misschien moeten we juist alle staldeuren zsm opengooien hier.![]()
Goed startpunt inderdaadquote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Uitermate goed stuk. We moeten stoppen met crisismanagement en kijken in wat voor samenleving we willen leven met z’n allen.
In wat voor wereld willen we leven?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Interessant webinar!quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef capricia het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bonten aan 't eind (1.31.30): "In the Netherlands we have a lot of old people in nursing homes. And Israel.. They take care of their elderly"
Ik weet dat hij het hoogstwaarschijnlijk niet zo bedoelde, maar wat een nare opmerking.![]()
Ik vind 16% eerlijk gezegd wel opvallend hoog.quote:Op maandag 20 december 2021 20:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Premier League gaat maatregelen invoeren voor de 16% aan ongevaccineerde spelers. Apart naar de wedstrijd toe, apart eten, etc.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Bühne acties. Net of dat wat gaat uitmaken bij/voor doorgaans uiterst vitale & in de kracht van leven zijnde mensen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Premier League gaat maatregelen invoeren voor de 16% aan ongevaccineerde spelers. Apart naar de wedstrijd toe, apart eten, etc.
Beter zou zijn dat men zich gaat richten op de groep 1-2% uiterst ongezonde/zieke/fragiele mensen die na infectie het ziekenhuis gaan bevolken om die uit de vuurlinie te kunnen houden (of desnoods daartoe te dwingen)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
In een wereld zoals ‘vroeger’, maar waar we iets meer rekening houden met de ouderen, niet naar kantoor of school gaan als we ziek zijn of klachten hebben en waar we per persoon gewoon een paar tientjes per maand meer betalen aan zorgverzekering.quote:Op maandag 20 december 2021 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed startpunt inderdaad
In wat voor wereld willen we leven?![]()
Gewoon elke 3-4 maanden zodat de afweer op volle toeren gebracht, daar letterlijk voortaan kan blijven doordraaien.quote:Op maandag 20 december 2021 20:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vandaar de 4e booster in Israel voor kwetsbaren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Mwoah, daar gaan de nachtclubs sluiten. Zijn hier niet eens open geweest.quote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer, nou kunnen we de overheid niet meer verwijten dat we als enige in een lockdown zitten."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
ondanks dat ze in nederland nog compleet in het duister tasten en alles dichtgooien omdat "we weten het niet"quote:Op maandag 20 december 2021 20:49 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten we juist alle staldeuren zsm opengooien hier.
lijken er nu toch overal postieve signalen binnen te komen....!woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Overigens het achtuurjournaal gezien, @chratnox ?
GGD deze week dus 1 miljoen prikken, volgende week 1,4 miljoen. De weken erna (minimaal) 1,6 miljoen.
Dan kom je eind januari tot 8,8 miljoen prikken. Tel daar de 1,5 miljoen bij op die al gezet zijn (waarde van 15 december) dan zit je eind januari sowieso op ruim 10 miljoen prikken.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
ga weg, betaal zelf maar meer zorgverzekeringquote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In een wereld zoals ‘vroeger’, maar waar we iets meer rekening houden met de ouderen, niet naar kantoor of school gaan als we ziek zijn of klachten hebben en waar we per persoon gewoon een paar tientjes per maand meer betalen aan zorgverzekering.![]()
Ik heb de Youtube opname even toegevoegd aan de OP, bij 'Linkjes voor Informatie'.quote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij staat trouwens gewoon online, dus je kan het nog nakijken!![]()
Nee niet gezien. Oh interessant, ben benieuwd! Dank voor 't laten wetenquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens het achtuurjournaal gezien, @:chratnox ?
GGD deze week dus 1 miljoen prikken, volgende week 1,4 miljoen. De weken erna (minimaal) 1,6 miljoen.
Dan kom je eind januari tot 8,8 miljoen prikken. Tel daar de 1,5 miljoen bij op die al gezet zijn (waarde van 15 december) dan zit je eind januari sowieso op ruim 10 miljoen prikken.![]()
![]()
Punt is dat alle koeien dan in de "weidse' wereld gaan springen om hun poten breken en zo alsnog in de zorg gaan belanden. Men weet simpelweg niet wat hier wijsheid gaat zijn qua impact en kiest dus voor het vertrouwde van (af)wachten. Blijkt het niet nodig of te helpen als voorzorgsbeginsel, brengt het niet meer schade.quote:Op maandag 20 december 2021 20:49 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten we juist alle staldeuren zsm opengooien hier."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Goed nieuws op zich, alleen jammer dat we nog een (te) groot reservoir ongevaccineerden over houden.quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Dan kom je eind januari tot 8,8 miljoen prikken. Tel daar de 1,5 miljoen bij op die al gezet zijn (waarde van 15 december) dan zit je eind januari sowieso op ruim 10 miljoen prikken.![]()
Wel interessant: The impact of multiple non-pharmaceutical interventions on controlling COVID-19 outbreak without lockdown in Hong Kong: A modelling studyWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Slechte zaak, we hebben als mens wel immuniteit nodig. Als we die gaan afbreken en er komt een virus dan zal die gelijk weer grillig huishouden.quote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In een wereld zoals ‘vroeger’, maar waar we iets meer rekening houden met de ouderen, niet naar kantoor of school gaan als we ziek zijn of klachten hebben en waar we per persoon gewoon een paar tientjes per maand meer betalen aan zorgverzekering."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 20:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Goed nieuws op zich, alleen jammer dat we nog een (te) groot reservoir ongevaccineerden over houden.Hoeveel mensen die volledig gevaccineerd zijn nemen ook de booster?quote:Isn't it ironic, don't you think
Zelf maar gedaanquote:Op maandag 20 december 2021 20:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
HelaasSamenvatting was wel dat ze verwachten dat de piek van de bescherming toeneemt met elke booster om vervolgens langzaam weer af te zakken. In de grafieken werd rekening gehouden met 3 boosters per jaar.
.
Links neutralizing antibody titres, midden bescherming tegen ziekte, rechts tegen ernstige ziekte. Bijbehorend leesvoer: https://www.imperial.ac.u(...)OVID19-Report-48.pdf
Figuur op pagina 15.Huilen dan.![]()
Dat wiel wordt hier vanzelf ook opnieuw uitgevonden.quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ondanks dat ze in nederland nog compleet in het duister tasten en alles dichtgooien omdat "we weten het niet"
lijken er nu toch overal postieve signalen binnen te komen....!
Hopelijk komt dat snel en niet ergens in maart ofzo.![]()
RIVM gaat uit van 80%quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mensen die volledig gevaccineerd zijn nemen ook de booster?![]()
Zelf twijfel ik ook nog, maar ik ga wel overstag omdat ik geen gezeur wil door groenvinkjeloos door het leven te gaan.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mensen die volledig gevaccineerd zijn nemen ook de booster?![]()
Die prikken beginnen pas na een week 2-4 en eerder pas met 6 tot uitwerking te komen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Dan kom je eind januari tot 8,8 miljoen prikken. Tel daar de 1,5 miljoen bij op die al gezet zijn (waarde van 15 december) dan zit je eind januari sowieso op ruim 10 miljoen prikken.
De vraag zal zijn wie sneller zal zijn: Achilles of de Schildpad die al halverwege gestart is.
Verder ga ik heel benieuwd zijn of en in welke mate het aanprikken hier de mensen (welke) dienst gaat bewijzen.
Wel interessant om dit soort massaal uitgevoerde experimenten te zien en te mogen meemaken dat men het eenvoudigweg niet weet wat het gaan brengen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Is alleen capaciteit, zegt niet dat al die mensen ook gaan opdagen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Dan kom je eind januari tot 8,8 miljoen prikken. Tel daar de 1,5 miljoen bij op die al gezet zijn (waarde van 15 december) dan zit je eind januari sowieso op ruim 10 miljoen prikken.
Zelf wacht ik het voorlopig wel af. Zeker wanneer blijkt dat je QR-code maar een verlenging krijgt van 3 maanden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
"snel" in maart.....quote:Op maandag 20 december 2021 21:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat wiel wordt hier vanzelf ook opnieuw uitgevonden.
Hopelijk komt dat snel en niet ergens in maart ofzo.
dan kom ik net weer terug ...mooizowoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Ik denk dat dit verschilt per virus. Kinderen doen gretig immuniteit op met allerhande voor hen onschuldige virussen en dat is een goeie zaak. Als volwassene heb je daar dan weer weinig last van. Maar zoiets als corona zou ik hartelijk voor bedanken. En zo zijn er wel meer.quote:Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slechte zaak, we hebben als mens wel immuniteit nodig. Als we die gaan afbreken en er komt een virus dan zal die gelijk weer grillig huishouden.I'll give you something to do![]()
Mijn beslissing wanneer ik een booster pak hangt waarschijnlijk wel af wat de EU met de dcc geldigheid gaat doen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik ook nog, maar ik ga wel overstag omdat ik geen gezeur wil door groenvinkjeloos door het leven te gaan.
6 of 9 maanden.
En of de booster mee gaat tellen om weer zonder PCR binnen te komen in sommige landen en hoe dat afloopt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mooi geillustreerd zo. Kwestie van boosters stapelen dus.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelf maar gedaan.
[ afbeelding ]
Links neutralizing antibody titres, midden bescherming tegen ziekte, rechts tegen ernstige ziekte. Bijbehorend leesvoer: https://www.imperial.ac.u(...)OVID19-Report-48.pdf
Figuur op pagina 15.I'll give you something to do![]()
Motivatie om snel een vaccin op basis van omikron in elkaar te schroeven, en hopen dat de varianten daarna ons wat minder snel inhalen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Mooi geillustreerd zo. Kwestie van boosters stapelen dus.Huilen dan.![]()
Ik hoop en ga er stellig vanuit dat men nog zoiets als een effectiviteitsonderbouwing toepast om te kijken of -en voor wie boosters dan aantoonbaar nuttig zijn. Prikken en PCR'en om redenen van administratie, lijkt mij zeer onwenselijk.quote:Op maandag 20 december 2021 21:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn beslissing wanneer ik een booster pak hangt waarschijnlijk wel af wat de EU met de dcc geldigheid gaat doen.
6 of 9 maanden.
En of de booster mee gaat tellen om weer zonder PCR binnen te komen in sommige landen en hoe dat afloopt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Dat hangt denk ik af hoe de ontwikkelingen echt daadwerkelijk gaan zijn met omicron.quote:Op maandag 20 december 2021 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Motivatie om snel een vaccin op basis van omikron in elkaar te schroeven, en hopen dat de varianten daarna ons wat minder snel inhalen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ook dat, 6 maanden betekent dat ik in de zomer weer kan voor het vakantie vinkje, dus dan ga ik niet voor eind februari.quote:Op maandag 20 december 2021 21:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn beslissing wanneer ik een booster pak hangt waarschijnlijk wel af wat de EU met de dcc geldigheid gaat doen.
6 of 9 maanden.
En of de booster mee gaat tellen om weer zonder PCR binnen te komen in sommige landen en hoe dat afloopt.![]()
Nog los van het feit dat het vinkjes circus nog steeds zo snel mogelijk weg moet.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ook dat, 6 maanden betekent dat ik in de zomer weer kan voor het vakantie vinkje, dus dan ga ik niet voor eind februari.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zeker, maar dat gaat op zijn vroegst pas in de zomer van 2023 gebeuren denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 21:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat het vinkjes circus nog steeds zo snel mogelijk weg moet.![]()
Kunst zal worden wie of wat gaat bepalen op welke variant-kenmerken een vaccin moet worden aangepast en heel belangrijk, of dat dan werkzaam is.quote:Op maandag 20 december 2021 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Motivatie om snel een vaccin op basis van omikron in elkaar te schroeven, en hopen dat de varianten daarna ons wat minder snel inhalen.
Aanpassen is makkelijk gezegd totdat je naast het hoe, moet gaan bedenken van het "wat'. Dit nog los hoe het getest en gecertificeerd te krijgen. Ik vermaak mij ondertussen kostelijk met -en van al die wetenschap."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ik verwacht dat we over 3/4/5/?, afhankelijk van hoe snel Pfizer is, ook nog een omicron specifiek boosterprik aangeboden zullen krijgen.Isn't it ironic, don't you think
Ik denk echt dat willen we weer naar normaal dat de zwakkeren er gewoon uitgefilterd gaan zijn. Merk ook veel corona bij vrienden en familie nu. Allemaal hartstikke mild, nog minder dan een verkoudheid. En gelukkig hebben we nu de vaccins om die eerste klap op te vangen aangezien het een volledig nieuw virus was. Maar waarom zou mijn oma, als ze dit jaar milde klachten heeft, volgend jaar ineens overlijden aan corona? Als ze dat dan wel doet dan is ze sowieso al bijna op haar eind. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ze evengoed aan iets anders had kunnen overlijden. Uiteindelijk is het gewoon survival of the fittest. Met vaccins en lockdowns gaan we in de lange termijn niets oplossen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Heeeeel voorzichtig goed nieuws dus uit het eerste westerse land? Ben ik heel hoopvol dat we met de massa boosters in januari in combinatie met een mildere versie van het virus snel uit deze crisis kunnen komen?![]()
![]()
Niet?quote:Op maandag 20 december 2021 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Men heeft altijd aangegeven dat er te veel onduidelijk was. Dat het collectieve brein dat niet opslaat is iets anders.
Zeker vanuit de fabrikanten is men heel open geweest over de onduidelijkheden rondom hoe lang het vaccin bescherming zou bieden.
“Het is belangrijk dat zo veel mogelijk mensen zich laten vaccineren. Dat wordt ons ticket naar meer vrijheid. Hoe meer mensen zich laten vaccineren, hoe eerder we straks – in de loop van 2021 – stap voor stap terug kunnen naar ons leven van voor het corona-tijdperk. Ik begrijp dat er vragen leven over het vaccin. En ik zie ook dat er mensen zijn die nog twijfelen. Juist daarom starten we deze campagne; als wegwijzer naar antwoorden en naar betrouwbare informatie”, aldus minister Hugo de Jonge (VWS), die ook benadrukt dat vaccinatie vrijwillig en gratis is.
https://www.rijksoverheid(...)gne-coronavaccinatie![]()
Het zou wel eens tijd zijn inderdaad dat moeder natuur ons goedgezind is.quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef Simmertje het volgende:
Heeeeel voorzichtig goed nieuws dus uit het eerste westerse land? Ben ik heel hoopvol dat we met de massa boosters in januari in combinatie met een mildere versie van het virus snel uit deze crisis kunnen komen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
![]()
Deel 1 / 4 | NLP in de persconferentie van 14 12 2021 | Laatste waarschuwing of emotionele chantage?
Dit stond net in mijn recommended lijst van youtube. Heb het gekeken uit interesse voor de ander en het stond vol met verdraaiingen, verdachtmakingen, hele en halve leugens. Moet je voor de grap ook eens vanaf 1:35 kijken wat het doel van de video is. Een grotere open deur zal je nooit meer vinden.
Hebben we al een topic met een verzameling van dit soort ranzige wappie tv?![]()
Daar hebben we BNW voor.quote:Op maandag 20 december 2021 21:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Deel 1 / 4 | NLP in de persconferentie van 14 12 2021 | Laatste waarschuwing of emotionele chantage?
Dit stond net in mijn recommended lijst van youtube. Heb het gekeken uit interesse voor de ander en het stond vol met verdraaiingen, verdachtmakingen, hele en halve leugens. Moet je voor de grap ook eens vanaf 1:35 kijken wat het doel van de video is. Een grotere open deur zal je nooit meer vinden.
Hebben we al een topic met een verzameling van dit soort ranzige wappie tv?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nou ja, ik hoorde wel een verhaal van een vriend die in een verzorgingshuis werkt, hoe triest het natuurlijk ook is, vooral de eerste golf heeft de zeer zwakke fragiele bewoners getroffen, die veel zorgvraag hadden, nu hebben ze in plaats daar van wat "fittere" bewoners in de plaats gekregen, waar ze voor de zorg voor die bewoners wat minder tijd nodig hebben voor verzorging, waardoor ze die bewoners ook wat meer aandacht kunnen geven. Wat voor de bewoners ook weer prettig is.quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk echt dat willen we weer naar normaal dat de zwakkeren er gewoon uitgefilterd gaan zijn. Merk ook veel corona bij vrienden en familie nu. Allemaal hartstikke mild, nog minder dan een verkoudheid. En gelukkig hebben we nu de vaccins om die eerste klap op te vangen aangezien het een volledig nieuw virus was. Maar waarom zou mijn oma, als ze dit jaar milde klachten heeft, volgend jaar ineens overlijden aan corona? Als ze dat dan wel doet dan is ze sowieso al bijna op haar eind. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ze evengoed aan iets anders had kunnen overlijden. Uiteindelijk is het gewoon survival of the fittest. Met vaccins en lockdowns gaan we in de lange termijn niets oplossen.
Uiteindelijk is dat (misschien niet nu direct) ook een reden dat de golven met getroffenen steeds kleiner gaan worden op ten duur. Precies zoals jij zegt, survival of the fittest.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ben de laatste jaren niet zoveel op BNW geweest, maar mijn ervaring was niet dat die lui helemaal hysterisch worden bij alleen al het idee dat je je naasten moet beschermen.quote:![]()
Als je al ziek bent, dan is je afweersysteem al aan het werk gezet, toch? Er is niks raars aan om elkaar niet te willen besmetten. Het is raarder om elkaar moedwillig vaak te willen besmetten.quote:Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slechte zaak, we hebben als mens wel immuniteit nodig. Als we die gaan afbreken en er komt een virus dan zal die gelijk weer grillig huishouden.
Deze denkfout heeft ons al mazelenfeestjes gebracht en nu dus mensen die met opzet Corona op gaan lopen. En dat in een tijd dat de cijfers zo laag mogelijk gehouden moeten worden ivm de druk op de zorg.![]()
Waarom zou ze?quote:Op maandag 20 december 2021 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zou wel eens tijd zijn inderdaad dat moeder natuur ons goedgezind is.Go hard or go home![]()
Als je met de griep doodleuk in je kantoortuin gaat zitten ben je een asociale mafketel.quote:Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slechte zaak, we hebben als mens wel immuniteit nodig. Als we die gaan afbreken en er komt een virus dan zal die gelijk weer grillig huishouden.![]()
Omdat we dat wel verdiend hebben na al die ellende.quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Vroeger was je dan een bikkel.quote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je met de griep doodleuk in je kantoortuin gaat zitten ben je een asociale mafketel.![]()
What have we done for her lately?quote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat we dat wel verdiend hebben na al die ellende.
Alsnog hoop ik dat iedereen snel uit de ellende is, ellende is zo ellendig.Go hard or go home![]()
Vroeger was dat ook al een domme instelling, want je krijgt veel minder gedaan met koorts en als het meezit maak je ook nog wat collega's onproductief.quote:![]()
Gezien hoe we moeder natuur de afgelopen honderd jaar hebben vertyfust, denk ik dat je uit die hoek op weinig coulance hoeft te rekenen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat we dat wel verdiend hebben na al die ellende.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
De natuur moet zijn bek houden. Natuur is er al miljarden jaren. Oud nieuws dus. Plastic, das pas nieuw en keigaaf.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Gezien hoe we moeder natuur de afgelopen honderd jaar hebben vertyfust, denk ik dat je uit due hoek op weinig coulance hoeft te rekenen.![]()
Hadden we maar beter de maatregelen moeten volgen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hebben we inderdaad niet verdiend !´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Net als beleggingsinstellingen die ook heel transparant en zg open zijn over de geboden winstkansen met het verschil dat het niet door wetgeving wordt opgedrongen. Het op het verkeerde been zetten begon al met het woordje "vaccin" dat op grond van elders eerder behaalde resultaten, hier iets anders deed/doet veronderstellen dan wat nu bljjkt.quote:Op maandag 20 december 2021 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Covid19 vaccins voorkomen geen infectie, blokkeren geen virus replicatie noch de transmissie daarvan en zijn daarbij hooguit een paar maanden (onbekend) werkzaam. Dat een "vaccin" noemen om op grond van waarneming een de crisis te bezweren, is spelen met waarheidsgetrouwe woorden die samen een leugen blijken te zijn.
Verder heb ik geen hoge pet op van wetenschap die hier vooral zich semantisch begaafd wist/weet te verschuilen achter allerlei aangepaste WC-eend criteria. Het is al ingewikkeld genoeg om te onderscheiden van fabrikanten precies zeggen en daarin ter suggestie menen te stellen.
Maar goed, ook dit is strikt genomen een beleving net zoals anders dat weer wat anders zullen zien."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Nee,ze probeert er met man en macht een einde aan te maken maar komen wij aan met pasjes, boosters etcquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Gezien hoe we moeder natuur de afgelopen honderd jaar hebben vertyfust, denk ik dat je uit die hoek op weinig coulance hoeft te rekenen.
Nou ja, de volgende plaag zal al wel ergens klaarliggen.
De processierups was maar een voorproefje.Go hard or go home![]()
Ga dan ook gewoon all in en knal er ff een mutatie in met een IFR van 10%quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Gezien hoe we moeder natuur de afgelopen honderd jaar hebben vertyfust, denk ik dat je uit die hoek op weinig coulance hoeft te rekenen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Rien ne va plusquote:Op maandag 20 december 2021 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon all in en knal er ff een mutatie in met een IFR van 10%
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat is ook om te draaien.... als iemand kwetsbaar doodleuk zichzelf blootstelt aan ziekte, is die imho niet goed noch wijs bezig.quote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je met de griep doodleuk in je kantoortuin gaat zitten ben je een asociale mafketel.
De vraag is wie hier de schuldige is om asociaal te zijn.
Voor een besmetting is meer nodig dan iemand die zou kunnen besmetten, zoals bv iemand die vatbaar is en dan ook nog eens ernstige gevolgen kan ondervinden.
NB: nog niet zo heel lang geleden, ik gok een jaar of twee, was het heel normaal dat je pas thuis blijf als je echt niet meer kon komen werken. Ik heb zelfs nog meegemaakt dat voor elke gewerkte dag, we een premie kregen van ¤7,50. Alles om ons maar aan de riemen te houden.
Vooral mensen die met thuis blijven, geen geld harken om de rekeningen te betalen, zullen nog steeds zo asociaal bezig zijn omdat ze asociaal daartoe immers worden gedwongen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Nieuwsuur: een aantal huisartsen wil hun praktijk 2dagen dichtdoen om te gaan prikken. Hier en daar lukt het maar het ministerie schijnt tegen te werken. Jammer want veel meer mensen zullen komen opdagen als het bij de huisarts kan: vertrouwd en dichtbij. Het schijnt dat we ook kinderen zullen moeten inenten en die gaan straks weer naar school dus dan zijn we weer te laat.![]()
Scholen gaan voorlopig nog niet open.quote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Mondkapje het volgende:
Nieuwsuur: een aantal huisartsen wil hun praktijk 2dagen dichtdoen om te gaan prikken. Hier en daar lukt het maar het ministerie schijnt tegen te werken. Jammer want veel meer mensen zullen komen opdagen als het bij de huisarts kan: vertrouwd en dichtbij. Het schijnt dat we ook kinderen zullen moeten inenten en die gaan straks weer naar school dus dan zijn we weer te laat.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Pfizer zegt...quote:
Ik zie nog steeds de meerwaarde niet echt in van die derde prik. Vooral voor 50 min. Of de omicronprik over 6 maanden wanneer we het allemaal toch al gehad hebben.![]()
Ja, dat is dus niet wat survival of the fittest betekent.quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk echt dat willen we weer naar normaal dat de zwakkeren er gewoon uitgefilterd gaan zijn. Merk ook veel corona bij vrienden en familie nu. Allemaal hartstikke mild, nog minder dan een verkoudheid. En gelukkig hebben we nu de vaccins om die eerste klap op te vangen aangezien het een volledig nieuw virus was. Maar waarom zou mijn oma, als ze dit jaar milde klachten heeft, volgend jaar ineens overlijden aan corona? Als ze dat dan wel doet dan is ze sowieso al bijna op haar eind. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ze evengoed aan iets anders had kunnen overlijden. Uiteindelijk is het gewoon survival of the fittest. Met vaccins en lockdowns gaan we in de lange termijn niets oplossen.
[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 20-12-2021 22:04:40 ]Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ik had het niet eens over zwakkeren doodmaken.quote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is ook om te draaien.... als iemand kwetsbaar doodleuk zichzelf blootstelt aan ziekte, is die imho niet goed noch wijs bezig.
De vraag is wie hier de schuldige is om asociaal te zijn.
Voor een besmetting is meer nodig dan iemand die zou kunnen besmetten, zoals bv iemand die vatbaar is en dan ook nog eens ernstige gevolgen kan ondervinden.
NB: nog niet zo heel lang geleden, ik gok een jaar of twee, was het heel normaal dat je pas thuis blijf als je echt niet meer kon komen werken. Ik heb zelfs nog meegemaakt dat voor elke gewerkte dag, we een premie kregen van ¤7,50. Alles om ons maar aan de riemen te houden.
Vooral mensen die met thuis blijven, geen geld harken om de rekeningen te betalen, zullen nog steeds zo asociaal bezig zijn omdat ze asociaal daartoe immers worden gedwongen.Maar zwakkeren niet dood maken is ook een goede reden ja. De griep heeft een r van maar net boven de 1. Er is dus maar weinig voor nodig om de jaarlijkse griepgolf te voorkomen. Heb 1x echt de griep gehad en dat was een miserabele week. Dat de ander bewust aandoen is asociaal.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vroeger was dat ook al een domme instelling, want je krijgt veel minder gedaan met koorts en als het meezit maak je ook nog wat collega's onproductief.
Al dat gelul over immuniteit bouwen is ook je reinste onzin. Iedere dag vecht je lichaam tegen meerdere nieuwe bacteriën en virussen. Dat is training zat. De shit waar je echt ziek van wordt, sloopt juist vaak een deel van je immuunsysteem waardoor je nog maanden of soms jaren vatbaarder bent om weer ziek te worden.![]()
Ja, Pfizer hoort de kassa al rinkelen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pfizer zegt...
Ik zie nog steeds de meerwaarde niet echt in van die derde prik. Vooral voor 50 min. Of de omicronprik over 6 maanden wanneer we het allemaal toch al gehad hebben.![]()
Pfizer levert meer dan alleen vaccinaties en een IC-patiënt veroorzaakt iedere dag mijn maandelijkse afvalberg aan hele dure medische spullen en letterlijke liters aan medicamenten. https://twitter.com/MeesterEddy/status/1458841840673775616quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Pfizer hoort de kassa al rinkelen.![]()
Dat vaccin is al niet gratis natuurlijk, want overheden betalen er gewoon voor. Aantal ic patiënten is natuurlijk ook verwaarloosbaar ten opzichte van de totale bevolking.quote:Op maandag 20 december 2021 22:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Pfizer levert meer dan alleen vaccinaties en een IC-patiënt veroorzaakt iedere dag mijn maandelijkse afvalberg aan hele dure medische spullen en letterlijke liters aan medicamenten. https://twitter.com/MeesterEddy/status/1458841840673775616
Dus ja, meester Eddy moet misschien maar weer terug naar school.![]()
Of we laten de kinderen lekker met rust gewoon.quote:
Er is geen meerwaarde om ze te vaccineren.
Volwassenen moeten dit maar oplossen. Zorgcapaciteit vergroten, boosteren, gezondere levensstijl en meer pushen bij ongevaccineerde 50+ers.
Maar laat kinderen er gewoon buiten.![]()
Dankzij de Leden van het OMT, het advies wordt naadloos overgenomen door de regering, alleen de Leden van het OMT zijn totaal niet onafhankelijk, als er meer vaccins geprikt worden gaat de kassa rinkelen bij deze Leden van het OMT.quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Pfizer hoort de kassa al rinkelen.
Zie de site van Follow the Money.
https://www.ftm.nl/tag/omt![]()
Even een leuk weetje tussendoor, wist je dat deze quote helemaal niet van Darwin is maar uit een samenvatting van Megginson komt?quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet wat survival of the fittest betekent.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Arme omikrons, ze zagen nog wel zo uit naar het bakvisvingeren in da club.quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken dicht. Dat is niet echt een lockdown te noemen toch.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ja, maar deze is goed to the point.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even een leuk weetje tussendoor, wist je dat deze quote helemaal niet van Darwin is maar uit een samenvatting van Megginson komt?Omnibus in omnibus.
Pas sinds corona zijn mensen opeens gaan denken dat preventieve zorg duurder is dan een ziekenhuis bezoek of de kosten van uitval, chronisch zieken en productieve mensen die voortijdig het loodje leggen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vaccin is al niet gratis natuurlijk, want overheden betalen er gewoon voor. Aantal ic patiënten is natuurlijk ook verwaarloosbaar ten opzichte van de totale bevolking.
Dus ja, meester Eddy moet misschien maar weer terug naar school.
Voornamelijk als drogreden om wappie praat te versterken.
Ja die vaccinaties kosten geld, maar het alternatief ook.![]()
Laten we dit niet doen. Ik neem aan dat je Kluytmans bedoelt, die heeft er (of eigenlijk zijn ziekenhuis) financieel baat bij als er veel getest wordt. Daarnaast zijn er een aantal OMT leden adviseurs bij de verschillende vaccinfabrikanten, maar de inkomsten daarvan gaan richting de ziekenhuizen. Laten we hier geen groot complot van maken, zo raar is dit niet.quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Dankzij de Leden van het OMT, het advies wordt naadloos overgenomen door de regering, alleen de Leden van het OMT zijn totaal niet onafhankelijk, als er meer vaccins geprikt worden gaat de kassa rinkelen bij deze Leden van het OMT.
Zie de site van Follow the Money.
https://www.ftm.nl/tag/omt![]()
Die paar ic patiënten of al die geprikten, waar zou het meeste aan verdiend worden?quote:Op maandag 20 december 2021 22:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Pas sinds corona zijn mensen opeens gaan denken dat preventieve zorg duurder is dan een ziekenhuis bezoek of de kosten van uitval, chronisch zieken en productieve mensen die voortijdig het loodje leggen.
Voornamelijk als drogreden om wappie praat te versterken.
Ja die vaccinaties kosten geld, maar het alternatief ook.![]()
Even nog een kleine annecdote, de productie kosten van het Pfizer vaccin is 50 cent, verkoopprijs 20 euro.![]()
Onze soort.quote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om met jouw soort te discussiëren. Vooral grappig hoe hypocriet jullie zijn met het geroep over rechten. Stelletje leugenaars zijn jullie.Geen dan gewoon toe dat je geen zin hebt om democratisch opgestelde regels op te volgen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Grunn was er animo genoeg, alleen was t organisatorisch een zooitje
https://dvhn.nl/groningen(...)r5V6o8V4Fs0roWGDng9IGo hard or go home![]()
Laten we eens stellen dat Pfizer een kutproduct heeft en hier enkel de kassa wil laten rinkelen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die paar ic patiënten of al die geprikten, waar zou het meeste aan verdiend worden?
Waar is de concurrent die zegt: kies niet voor de vaccinatie, maar onze mooie ziekenhuis spullen die bovendien veel goedkoper zijn!![]()
Plus het openen van alle locaties om productie te doen, de ontwikkelkosten, de distributie etc. Uiteraard verdienen ze eraan, dat zou ik ze niet eens kwalijk willen nemen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Met_minder_meer het volgende:
Even nog een kleine annecdote, de productie kosten van het Pfizer vaccin is 50 cent, verkoopprijs 20 euro.![]()
Ik krijg eerder de indruk dat Pfizer nog snel van zijn handel af wil voordat duidelijk is dat de oorspronkelijke vaccins niet meer werken. Uitverkoop voor een prikkie.Never explain, never apologize.![]()
Getypt vanaf mijn apparaat waarvan de productiekosten ook maar een klein deel van de verkoopprijs waren.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Met_minder_meer het volgende:
Laten we dat lekker voor de kringverjaardag houden.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef Met_minder_meer het volgende:
Even nog een kleine annecdote, de productie kosten van het Pfizer vaccin is 50 cent, verkoopprijs 20 euro.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Even los van wat je vindt van de vaccins (ik had er ook meer van gehoopt), zonder vaccins hadden we met Delta echt een gigantisch probleem gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 22:18 schreef Lurf het volgende:
Ik krijg eerder de indruk dat Pfizer nog snel van zijn handel af wil voordat duidelijk is dat de oorspronkelijke vaccins niet meer werken. Uitverkoop voor een prikkie.![]()
Opnames door Omicron stijgen procentueel toch best snel nu in Engeland.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat geloof ik meteen, ik ben ook niet teleurgesteld in de vaccins. Het is meer dat het verkoopverhaal bij de boosterprik gevoelsmatig nogal rammelt. Als de sleutel niet meer goed past in het slot dan passen honderd dezelfde sleutels niet ineens wél. En als het alleen gaat om het activeren van het immuunsysteem dan maakt het misschien niet eens zoveel uit waar je mee prikt, zolang je immuunsysteem maar iets te doen krijgt.quote:Op maandag 20 december 2021 22:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even los van wat je vindt van de vaccins (ik had er ook meer van gehoopt), zonder vaccins hadden we met Delta echt een gigantisch probleem gehad.Never explain, never apologize.![]()
Omicrom is vooral een anagram (letterhusseling) van Moronic dat staat voor het vertonen van dommig- en gekkigheid.
Ik begin te begrijpen waarom ze de tussenliggende letters van Nu (die internationaal uitgesproken) iets New zou duiden en gevoelige associatie met Xi hebben willen vermijden en toen maar besloten tot uitroepen van deze veelzeggende varianten naam."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ja en dan sluiten we iedereen weer maanden op bij elk golfquote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef Lurf het volgende:
zolang je immuunsysteem maar iets te doen krijgt.natuurlijke immuniteit wordt zo wel beetje lastiger
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
De boosterprik is naar mijn idee alleen maar bedoeld om tijd te kopen tot er een vaccin is wat wel goed werkt of tot voldoende mensen natuurlijke immuniteit boven op de vaccinatieserie hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef Lurf het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, ik ben ook niet teleurgesteld in de vaccins. Het is meer dat het verkoopverhaal bij de boosterprik gevoelsmatig nogal rammelt. Als de sleutel niet meer goed past in het slot dan passen honderd dezelfde sleutels niet ineens wél. En als het alleen gaat om het activeren van het immuunsysteem dan maakt het misschien niet eens zoveel uit waar je mee prikt, zolang je immuunsysteem maar iets te doen krijgt.![]()
https://www.europeanpharm(...)f-covid-19-says-ema/Al besproken? In ieder geval weer een goede stap!quote:New European Medicines Agency advice states Paxlovid™ can be used to treat those at high risk of developing severe COVID-19 symptoms.I'll give you something to do![]()
Brengt die ook vrede? 🙏quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef galantis het volgende:
https://www.europeanpharm(...)f-covid-19-says-ema/
[..]
Al besproken? In ieder geval weer een goede stap!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zei hij dat in 1809? Charles was blijkbaar als baby zijn tijd al ver vooruit.quote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet wat survival of the fittest betekent.
[ afbeelding ]
Maar hij had het over natuurlijke selectie, en dat is een kwestie van overleven en je voortplanten. In dat laatste zijn we sowieso niet zo goed meer, en ik weet niet of het al dan niet flexibel reageren op een pandemie daar invloed op heeft.![]()
Ja, en het is een vinding van H. Spencer; maar het gaat er vooral om dat survival of the fittest niet betekent dat fysiek zwakken (zieken en ouderen) mogen creperen want anders wordt Moeder Natuur (lol) boos; het gaat om de mate waarin een soort zich aanpast aan veranderende omstandigheden. Daarom doen pissebedden het zo goed.quote:Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Zei hij dat in 1809? Charles was blijkbaar als baby zijn tijd al ver vooruit.
Maar hij had het over natuurlijke selectie, en dat is een kwestie van overleven en je voortplanten. In dat laatste zijn we sowieso niet zo goed meer, en ik weet niet of het al dan niet flexibel reageren op een pandemie daar invloed op heeft.
Maar het hobbyistisch sociaal-darwinisme waarin zoiets wel gesteld wordt doet het sinds de pandemie weer op z'n 19e/vroeg 20e eeuws goed. Ook hier.Omnibus in omnibus.
https://www.bd.nl/brabant(...)t&utm_medium=twitterquote:Huisartsen Brabant mogen tóch boosteren
OSS - Een plan van huisartsen om nog voor kerst 30.000 zestigplussers in Oost-Brabant voor de kerst te boosteren, kan toch doorgaan. ,,Als zij met hun GGD al afspraken hebben gemaakt om in hun praktijk te boosteren, kunnen ze dat doen, mits zij met hun eigen GGD ervoor zorgen dat mensen binnen twee weken goed geregistreerd staan conform landelijke richtlijnen", zo maakte het ministerie van VWS maandagavond bekend .“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat gaat je niet lukken als de concurrent niet kan concurreren omdat die van de overheid geen kans krijgt noch heeft. Het past en maakt geen onderdeel uit van het systeemdenken.quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laten we eens stellen dat Pfizer een kutproduct heeft en hier enkel de kassa wil laten rinkelen.
Waar is de concurrent die zegt: kies niet voor de vaccinatie, maar onze mooie ziekenhuis spullen die bovendien veel goedkoper zijn!
Los daarvan zijn medici en hun betrokkenen, direct verdacht en kunnen een bezoekje krijgen van de tuchtraad als die geen vaccins voorschrijven. Het is dan moeilijk om met wat anders te komen.
Verder gaat het niet om concurrentie, als dat al mogelijk is mbt gezondheidskwesties, maar vooral om alternatieven die hier dus niet eens in overweging worden genomen. Ook omdat BigPharma fier opsprong en ongeveer garandeerde dat hun vaccins het wel zouden oplossen. Overheden moesten het alleen bij het kruisje tekenen en hun burgers overtuigen om dat mogelijk te maken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Omikron is ook al een goede stap.quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef galantis het volgende:
https://www.europeanpharm(...)f-covid-19-says-ema/
[..]
Al besproken? In ieder geval weer een goede stap!
Misschien dat we dit seizoen dan een maandje eerder kunnen afsluiten dit jaar, volgend jaar gewoon weer opnieuw."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Als er een sterke outlyer zou zijn van de huidige vaccins wat betreft omicron, dan was de roep om daarmee geboostered te worden wel duidelijk hoorbaar geweest.quote:Op maandag 20 december 2021 22:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken als de concurrent niet kan concurreren omdat die van de overheid geen kans krijgt noch heeft. Het past en maakt geen onderdeel uit van het systeemdenken.
Los daarvan zijn medici en hun betrokkenen, direct verdacht en kunnen een bezoekje krijgen van de tuchtraad als die geen vaccins voorschrijven. Het is dan moeilijk om met wat anders te komen.
Verder gaat het niet om concurrentie, als dat al mogelijk is mbt gezondheidskwesties, maar vooral om alternatieven die hier dus niet eens in overweging worden genomen. Ook omdat BigPharma fier opsprong en ongeveer garandeerde dat hun vaccins het wel zouden oplossen. Overheden moesten het alleen bij het kruisje tekenen en hun burgers overtuigen om dat mogelijk te maken.
Stel dat Moderna of Janssen wel 90% effectief was, dan had toch niemand astra of pfizer gewild nog?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Als de booster toch niet goed genoeg werkt en enkel dient om wat tijd te kopen zou het ze sieren als ze boosters niet indirect zouden verplichten; helemaal voor 50 minners die er medisch gezien maar weinig aan hebben en er enkel eentje willen of nodig hebben omdat de QR code anders vervalt.quote:Op maandag 20 december 2021 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
De boosterprik is naar mijn idee alleen maar bedoeld om tijd te kopen tot er een vaccin is wat wel goed werkt of tot voldoende mensen natuurlijke immuniteit boven op de vaccinatieserie hebben.![]()
Hmm....quote:Op maandag 20 december 2021 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
De boosterprik is naar mijn idee alleen maar bedoeld om tijd te kopen tot er een vaccin is wat wel goed werkt of tot voldoende mensen natuurlijke immuniteit boven op de vaccinatieserie hebben.
Ik ben bang dat die twee zaken interferen, anders zou een vaccin altijd een immuniteitsboost moeten geven, ongevaccineerden / gevaccineerden komen toch +- even vaak in aanraking met het virus...
Toch zie je dat mensen die gevaccineerd een minder lange houdbaarheidsdatum hebben qua immuniteit dan "herstelden" Maar als gevaccineerden net zo vaak ook hersteld zijn....
Misschien is die gevaccineerden groep wel wat diverser.... Hersteld + gevaccineerd en gevaccineerd + hersteld.. Bestaan die onderzoeken?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Eenieder die vaccinaties wilt verplichten - zeker van dit type - kan je beter achter tralies zitting laten nemen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als de booster toch niet goed genoeg werkt en enkel dient om wat tijd te kopen zou het ze sieren als ze boosters niet indirect zouden verplichten; helemaal voor 50 minners die er medisch gezien maar weinig aan hebben en er enkel eentje willen of nodig hebben omdat de QR code anders vervalt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Aangezien ik een huisgenoot heb met covid zit ik me toch af te vragen om maar gewoon besmet te gaan worden. Ik zit nu toch maar paranoia te doen. Wat gaat er gebeuren? Je bent volledig gevaccineerd, jong, gezond, iedereen die ik ken heeft maar een heel milde infectie. Waarom doe ik zo schijterig (thanks media)
En daar komt dan nog natuurlijke immuniteit bij, wat wellicht langer werkt dan vaccins.
Vroeg of laat moet iedereen uiteindelijk toch besmet gaan worden wil er een bepaalde mate van groepsimmuniteit ontstaan. Dwz, dat het endemisch wordt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Hoe dichter bij je vaccinatie hoe beter die vaccinatie werkt hè.quote:Op maandag 20 december 2021 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Aangezien ik een huisgenoot heb met covid zit ik me toch af te vragen om maar gewoon besmet te gaan worden. Ik zit nu toch maar paranoia te doen. Wat gaat er gebeuren? Je bent volledig gevaccineerd, jong, gezond, iedereen die ik ken heeft maar een heel milde infectie. Waarom doe ik zo schijterig (thanks media)
En daar komt dan nog natuurlijke immuniteit bij, wat wellicht langer werkt dan vaccins.
Vroeg of laat moet iedereen uiteindelijk toch besmet gaan worden wil er een bepaalde mate van groepsimmuniteit ontstaan. Dwz, dat het endemisch wordt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Tis toch allang "endemisch"quote:Op maandag 20 december 2021 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Vroeg of laat moet iedereen uiteindelijk toch besmet gaan worden wil er een bepaalde mate van groepsimmuniteit ontstaan. Dwz, dat het endemisch wordt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hieruit blijkt dat geld boven de gezondheid van mensen staat.quote:Op maandag 20 december 2021 22:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Laten we dat lekker voor de kringverjaardag houden.![]()
Dat betwijfel ik, het komt op mij meer over dat de korte infectiebescherming nodig is om de golf te breken. Maar ik heb niet het gevoel dat met deze R0 je tijd hebt om vaccins aan te passen en af te leveren. Niet voor september vrees ik.quote:Op maandag 20 december 2021 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
De boosterprik is naar mijn idee alleen maar bedoeld om tijd te kopen tot er een vaccin is wat wel goed werkt of tot voldoende mensen natuurlijke immuniteit boven op de vaccinatieserie hebben.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
5 leden van het OMT.quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we dit niet doen. Ik neem aan dat je Kluytmans bedoelt, die heeft er (of eigenlijk zijn ziekenhuis) financieel baat bij als er veel getest wordt. Daarnaast zijn er een aantal OMT leden adviseurs bij de verschillende vaccinfabrikanten, maar de inkomsten daarvan gaan richting de ziekenhuizen. Laten we hier geen groot complot van maken, zo raar is dit niet.![]()
Van de 90 ofzo?quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Alles is te veronderstellen. Het gaat echter niet om merken maar de typen vaccins: vector of mRNA.quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als er een sterke outlyer zou zijn van de huidige vaccins wat betreft omicron, dan was de roep om daarmee geboostered te worden wel duidelijk hoorbaar geweest.
Stel dat Moderna of Janssen wel 90% effectief was, dan had toch niemand astra of pfizer gewild nog?
Met de eerste valt sws niet te boosteren, met de tweede hoewel mRNA hier niets doet mbt Omicron, doen de gebruikte chemicaliën (het beruchte "vetbolletje") tenminste nog iets dat voor wat algemene afweerreactie zorgt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ja maar voor jonge gezonde mensen maakt dat echt geen klap uit. De mensen die ik momenteel ken zijn ook al iets van 4-6 maand geleden gevaccineerd en het ziektebeeld stelt geen hol voor bij hen. Ook na 6 maanden doet het nog heel goed severe disease voorkomen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe dichter bij je vaccinatie hoe beter die vaccinatie werkt hè.
Ik snap dat zoiets bij ouderen wel tricky is.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ja, dat is echt iets van afgelopen anderhalf jaar.quote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat geld boven de gezondheid van mensen staat.
Omnibus in omnibus.
Je gaat een andere kant op, de stelling was dat 'slechte' vaccins niet konden worden weggeconcureerd door beterequote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
Alles is te veronderstellen. Het gaat echter niet om merken maar de typen vaccins: vector of mRNA.
Met de eerste valt sws niet te boosteren, met de tweede hoewel mRNA hier niets doet, doen de gebruikte chemicaliën (het beruchte "vetbolletje") tenminste nog iets dat voor wat algemene afweerreactie zorgt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
In Israel gaan ze al beginnen aan een vierde prik, dat halen we toch nooit meer in zo ?!![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ligt misschien aan je definitie maar we zien qua aantallen besmettingen en druk op de zorg nou niet iets wat gigantisch afwijkt van onze geliefde griep.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
die zijn nu ook een half jaar na de derdequote:Op maandag 20 december 2021 23:03 schreef TLC het volgende:
In Israel gaan ze al beginnen aan een vierde prik, dat halen we toch nooit meer in zo ?!![]()
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Je zou het bijna doen voor je eigen gemoedsrust he?quote:Op maandag 20 december 2021 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Vroeg of laat moet iedereen uiteindelijk toch besmet gaan worden wil er een bepaalde mate van groepsimmuniteit ontstaan. Dwz, dat het endemisch wordt.
Ik heb na de besmetting in augustus tot de persconferentie in november niet of amper aan corona gedacht. Was echt fijn om dat weg te hebben. Soort corona krijgen om er paradoxaal genoeg vanaf te komen.
Aan de andere kant voelt het niet slim om het op te zoeken in deze tijd.
Maar als het je over komt, so be it.![]()
CODE TER VOORKOMING VAN ONEIGENLIJKE BEÏNVLOEDING DOOR BELANGENVERSTRENGELINGquote:
DEEL DIT ARTIKEL
KNAW, KNMG, GR, NHG, FMS
2016 | 10 pagina's | gratis
De KNAW vraagt de leden van de door haar Dagelijks Bestuur ingestelde adviescommissies die een schriftelijk advies moeten uitbrengen, om een Belangenverklaring te tekenen. Zij beoogt daarmee de onafhankelijkheid van de commissie te waarborgen en alle schijn van belangenverstrengeling te vermijden. In de Gedragscode Belangenverstrengeling worden verschillende vormen van belangenverstrengeling en het KNAW-beleid daaromtrent uiteengezet en in de Handreiking Implementatie worden aanwijzingen gegeven voor de implementatie van de code.
Gedragscode Belangenverstrengeling (pdf)
Code for the prevention of improper influence due to conflicts of interest (pdf)
Belangenverklaring (pdf)
Declaration of interests (pdf)
Handreiking Implementatie (pdf)
De code is in januari 2012 opgesteld en in september 2016 geactualiseerd door:
Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW)
Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst (KNMG)
Gezondheidsraad (GR)
Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG)
Federatie Medisch Specialisten (FMS, voorheen Orde van Medisch Specialisten)
NB. Voor de commissies die belast zijn met de toekenning van prijzen en subsidies geldt een andere gedragscode:
Ze hebben een gedragscode ondertekend, deze is niets waard.![]()
Dit is winst, de kosten zijn eraf.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Plus het openen van alle locaties om productie te doen, de ontwikkelkosten, de distributie etc. Uiteraard verdienen ze eraan, dat zou ik ze niet eens kwalijk willen nemen.![]()
Ik maak me er helemaal niet druk om.quote:Op maandag 20 december 2021 23:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je zou het bijna doen voor je eigen gemoedsrust he?
Ik heb na de besmetting in augustus tot de persconferentie in november niet of amper aan corona gedacht. Was echt fijn om dat weg te hebben. Soort corona krijgen om er paradoxaal genoeg vanaf te komen.
Aan de andere kant voelt het niet slim om het op te zoeken in deze tijd.
Maar als het je over komt, so be it.
Nu twee keer cojona gehad. Amper tot geen last van gehad. Ik ga het niet expres oplopen, maar ik ga ook geen dingen laten omdat ik dan weleens cojona zou kunnen krijgen.![]()
Laten we het niet opblazen, er zou bonje van kunnen komen,quote:Op maandag 20 december 2021 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we dit niet doen. Ik neem aan dat je Kluytmans bedoelt, die heeft er (of eigenlijk zijn ziekenhuis) financieel baat bij als er veel getest wordt. Daarnaast zijn er een aantal OMT leden adviseurs bij de verschillende vaccinfabrikanten, maar de inkomsten daarvan gaan richting de ziekenhuizen. Laten we hier geen groot complot van maken, zo raar is dit niet.
CODE TER VOORKOMING VAN ONEIGENLIJKE BEÏNVLOEDING DOOR BELANGENVERSTRENGELING
DEEL DIT ARTIKEL
KNAW, KNMG, GR, NHG, FMS
2016 | 10 pagina's | gratis
De KNAW vraagt de leden van de door haar Dagelijks Bestuur ingestelde adviescommissies die een schriftelijk advies moeten uitbrengen, om een Belangenverklaring te tekenen. Zij beoogt daarmee de onafhankelijkheid van de commissie te waarborgen en alle schijn van belangenverstrengeling te vermijden. In de Gedragscode Belangenverstrengeling worden verschillende vormen van belangenverstrengeling en het KNAW-beleid daaromtrent uiteengezet en in de Handreiking Implementatie worden aanwijzingen gegeven voor de implementatie van de code.
Gedragscode Belangenverstrengeling (pdf)
Code for the prevention of improper influence due to conflicts of interest (pdf)
Belangenverklaring (pdf)
Declaration of interests (pdf)
Handreiking Implementatie (pdf)
De code is in januari 2012 opgesteld en in september 2016 geactualiseerd door:
Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW)
Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst (KNMG)
Gezondheidsraad (GR)
Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG)
Federatie Medisch Specialisten (FMS, voorheen Orde van Medisch Specialisten)
NB. Voor de commissies die belast zijn met de toekenning van prijzen en subsidies geldt een andere gedragscode:
Deze mensen hebben iets ondertekend.![]()
En krijgt Pfizer dan ook geld voor de honderden mislukte trials, of werkt dan maar één kant op? Als in die 50ct al de hele keten zit, het lijkt me bijzonder want een aantal kosten zijn vast.quote:Op maandag 20 december 2021 23:06 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Dit is winst, de kosten zijn eraf.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Maar jij weet nu hoe het is. Als het bij mij ook een klein verkoudheidje dan vind ik het ook een dikke prima en hoef ik me er nooit meer druk om te maken en kan ik alles doen wat, voor zover mogelijk is voor mij, wat ik wil.quote:Op maandag 20 december 2021 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik maak me er helemaal niet druk om.
Nu twee keer cojona gehad. Amper tot geen last van gehad. Ik ga het niet expres oplopen, maar ik ga ook geen dingen laten omdat ik dan weleens cojona zou kunnen krijgen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Nee hoor, jij wil jouw kant op..... waar ik niet naartoe ga omdat de discussie van betere/slechtere vaccins - voor mij - geen discussie meer is, hooguit met wat ze als type dan verder in het lichaam beïnvloeden.quote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je gaat een andere kant op, de stelling was dat 'slechte' vaccins niet konden worden weggeconcureerd door betereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Het viel me net op toen ik iemand anders blokkeerde, maar wist je dat je mods niet kunt blokken?quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Hmm dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 20 december 2021 23:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het viel me net op toen ik iemand anders blokkeerde, maar wist je dat je mods niet kunt blokken?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wat is het veiligste vaccin?quote:Op maandag 20 december 2021 23:11 schreef Vallon het volgende:
Nee hoor, jij wil jouw kant op..... waar ik niet naartoe ga omdat de discussie van betere/slechtere vaccins - voor mij - geen discussie meer is, hooguit met wat ze als type dan verder in het lichaam beïnvloeden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat is de reden dat ik mod ben geworden, zodat je mn posts wel moet lezenquote:Op maandag 20 december 2021 23:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het viel me net op toen ik iemand anders blokkeerde, maar wist je dat je mods niet kunt blokken?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2021 23:16:34 ]![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 23:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wil jouw kant op..... waar ik niet naartoe ga omdat de discussie van betere/slechtere vaccins - voor mij - geen discussie meer is, hooguit met wat ze als type dan verder in het lichaam beïnvloeden.Het ging mij echt om de concurrentie, en om te concurreren moet je een edge hebben op een ander product. Als geld geen rol speelt, en beschikbaarheid ook niet, dan blijft werking over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de man in de straat maakt kosten en beschikbaarheid niet zo veel uit maar de werking juist wel, dus als een vaccin daarop kan concurreren dan denk ik, vrijwel zeker, dat de overheid dat opgedrongen krijgt.
Of denk je dat ze politiek wegkomen met een goedkoper vaccin met mindere werking?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ambtenaren en corruptie, Neejoh. Ben je mal.quote:Op maandag 20 december 2021 23:17 schreef zalkc het volgende:
Of denk je dat ze politiek wegkomen met een goedkoper vaccin met mindere werking?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Like gehad van Marion Koopmans over mijn comment over de YT van vanavond:Ze heeft het dus gelezen.quote:Hallo Marion.
Dank je voor de tip en het delen op YouTube.
Ik vond het zeer informatief. Maar had op wat meer achtergrondinformatie over het modelleren gehoopt. Dit was wel redelijk high over.
Maar interessante webinar non the less. 👍🏼
Ook dank van het fok-forum."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jakkie, snel je toetsenbord ontsmetten dan maar denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 23:23 schreef capricia het volgende:
Like gehad van Marion Koopmans over mijn comment over de YT van vanavond:
[..]
Ze heeft het dus gelezen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Waarom?quote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jakkie, snel je toetsenbord ontsmetten dan maar denk ik."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En nu de link naar deze reeks sturen en langzaam binnen hengelen...quote:Op maandag 20 december 2021 23:23 schreef capricia het volgende:
Like gehad van Marion Koopmans over mijn comment over de YT van vanavond:
[..]
Ze heeft het dus gelezen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Brrrr. Toch een soort van connectie gemaakt met Marion middels je vingers en je toetsenbord.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
"Het OMT heeft als nieuwe toevoeging alle leden van het FOK!OMT"quote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef zalkc het volgende:
[..]
En nu de link naar deze reeks sturen en langzaam binnen hengelen...wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ok, laten we dat pad 's aflopen, de edge van het product bestaat uit meer factoren dan logistiek en prijs die hier verder omgeven zijn met een waas van geheime afspraken.quote:Op maandag 20 december 2021 23:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het ging mij echt om de concurrentie, en om te concurreren moet je een edge hebben op een ander product. Als geld geen rol speelt, en beschikbaarheid ook niet, dan blijft werking over.
Voor de man in de straat maakt kosten en beschikbaarheid niet zo veel uit maar de werking juist wel, dus als een vaccin daarop kan concurreren dan denk ik, vrijwel zeker, dat de overheid dat opgedrongen krijgt.
Of denk je dat ze politiek wegkomen met een goedkoper vaccin met mindere werking?
Uit mijn (te korte) marketing verleden heb ik onthouden dat concurrentie staat of valt met primair beeldvorming van een belofte, de werking e.d. blijken gek genoeg, nauwelijks van belang. Maar à la, laten we dat maar in het gezellige midden houden van wat ons wordt verteld.
Ik zie irt vaccin sws niet hoe er concurrentie is of kan zijn. Ook al omdat de overheden volledig in control zijn wie met welk vaccin, wanneer en zelfs moet worden geprikt. Kortom, er is geen enkele sprake van concurrentie anders dan een lobby."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Keb liever aapjes of kindertjes die met dartpijltjes gooien, dat komt tot beter beleid.quote:Op maandag 20 december 2021 23:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
"Het OMT heeft als nieuwe toevoeging alle leden van het FOK!OMT""Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dus?quote:Op maandag 20 december 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Brrrr. Toch een soort van connectie gemaakt met Marion middels je vingers en je toetsenbord.
Gaat het wel goed met je?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Gaat het wel goed met jou?quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ben niet zo denigrerend of hatelijk in mijn comments als jij. Dus ja. Hier gaat het prima.quote:
Wat is je probleem?
Last van de lockdown misschien?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oh Koopmans is wel een boegbeeld van angstporno en anti wetenschap, dat i.c.m. met significante invloed op staatsbeleid maakt haar bij mij inderdaad niet geliefd.quote:Op maandag 20 december 2021 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo denigrerend of hatelijk als jij. Dus ja. Hier gaat het prima.
Wat is je probleem?
Last van de lockdown misschien?
Mijn probleem? Haar autoriteit / invloed op landsbeleid. Ja, heb last van deze nonsense inderdaad, ik vind het een grof schandaal."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
"Kroegen open"quote:Op maandag 20 december 2021 23:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
"Het OMT heeft als nieuwe toevoeging alle leden van het FOK!OMT"![]()
Nou ja, een groot deel klopt wat je zegt.quote:Op maandag 20 december 2021 23:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ok, laten we dat pad 's aflopen, de edge van het product bestaat uit meer factoren dan logistiek en prijs die hier verder omgeven zijn met een waas van geheime afspraken.
Uit mijn (te korte) marketing verleden heb ik onthouden dat concurrentie staat of valt met primair beeldvorming van een belofte, de werking e.d. blijken gek genoeg, nauwelijks van belang. Maar à la, laten we dat maar in het gezellige midden houden van wat ons wordt verteld.
Ik zie irt vaccin sws niet hoe er concurrentie is of kan zijn. Ook al omdat de overheden volledig in control zijn wie met welk vaccin, wanneer en zelfs moet worden geprikt. Kortom, er is geen enkele sprake van concurrentie anders dan een lobby.
Echter heb ik het gebruik van Janssen wel gezien als concurrent op Pfizer. Het voordeel van 1 prik sprak ook zijn eigen doelgroep duidelijk aan. En dat werd in juni vrijelijk aangeboden aan wie maar wilde. Dus dat is niet in lijn met het gestelde. Weliswaar was in april met AZ geen lullen aan om toch Pfizer te krijgen voor de 60-65 groep. Maar ik zie dat eerder als een door schaarste ingegeven beleid. Juist het latere gebruik, en keuze mogelijkheden, geven wel aan dat de overheid geen complete controle na wil streven op zoiets triviaals.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ondertussen in Israël na tig boosterswegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bijzonder duidelijk dat je geen notie hebt waarover je spreekt. Koopmans was namelijk niet de main speaker. Dat waren andere modelleurs uit diverse landen. Maar haat gerust nog even verder.quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh Koopmans is wel een boegbeeld van angstporno en anti wetenschap, dat i.c.m. met significante invloed op staatsbeleid maakt haar bij mij inderdaad niet geliefd.
Mijn probleem? Haar autoriteit / invloed op landsbeleid. Ja, heb last van deze nonsense inderdaad, ik vind het een grof schandaal.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Koopmans zit wel in de internationale top op dit gebied, we moeten misschien wel eerder blij zijn dat ze hier tijd voor heeft.quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh Koopmans is wel een boegbeeld van angstporno en anti wetenschap, dat i.c.m. met significante invloed op staatsbeleid maakt haar bij mij inderdaad niet geliefd.
Mijn probleem? Haar autoriteit / invloed op landsbeleid. Ja, heb last van deze nonsense inderdaad, ik vind het een grof schandaal.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Belangrijk die booster goed te plannen anders kan je voor de zomervakantie nog eens. Dan na de zomer de vierde prik en gereed voor de volgende lockdown.quote:Op maandag 20 december 2021 23:39 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Israël na tig boosters
[ twitter ]![]()
Keb het over Koopmans, keb het niet over wie een main speaker was bij een of andere online modelleur seminar.quote:Op maandag 20 december 2021 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijzonder duidelijk dat je geen notie hebt waarover je spreekt. Koopmans was namelijk niet de main speaker. Dat waren andere modelleurs uit diverse landen. Maar haat gerust nog even verder."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Waar heb je het nou over? Modelleren?quote:Op maandag 20 december 2021 23:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Koopmans zit wel in de internationale top op dit gebied, we moeten misschien wel eerder blij zijn dat ze hier tijd voor heeft."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Lijkt me oprecht rot om zo te moeten leven.quote:Op maandag 20 december 2021 23:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb het over Koopmans, keb het niet over wie een main speaker was bij een of andere online modelleur seminar."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Da's wel een hele bijzondere opmerking als we even kijken naar hoe godsgruwelijk veel miljarden de overheid uitgegeven heeft aan de directe en indirecte gevolgen van coronaquote:Op maandag 20 december 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt iets van afgelopen anderhalf jaar.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: