TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Nu alleen nog bij de kapper niet meer zeggen "Doe maar helemaal kaal" en dan even later "Oh nee, doe toch maar niet"quote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ron is wel één van die types bij wie een paar maatjes minder veel goeds heeft gedaan.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!
Nu welquote:
Toen had ie nog geen stoere tattoo'squote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel een beetje op de broer van de depressieve postbode.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
@:zipportal weet niet of je 'm nog zoekt maar ik heb Braddiekofferbak.gif gevonden.
[ afbeelding ]
Ik zit er toch aan te denken om dan een maandje viaplay te nemen. Ik kan en wil niet zonder.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef spleeh het volgende:
[..]
Voor volgend jaar heb ik weinig hoop
Kofferbak.gif zocht ik!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op de broer van de depressieve postbode.
15 uuro is geen geld joh, dat is 3 biertjes in de kroeg.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit er toch aan te denken om dan een maandje viaplay te nemen. Ik kan en wil niet zonder.
Stuur maar een mailtje.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stuur alleen naar mensen van wie ik één krijg. (en het adres heb lol)
Kan dat als het WK over de maanden december en januari gaat, of betaal je dan voor 2 maanden?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit er toch aan te denken om dan een maandje viaplay te nemen. Ik kan en wil niet zonder.
Precies. Dus dat gaan we gewoon doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
15 uuro is geen geld joh, dat is 3 biertjes in de kroeg.
Neem aan dat je dan ergens rond 7 december het ook gewoon aan kunt zetten toch, net als veel andere extra zenders?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kan dat als het WK over de maanden december en januari gaat, of betaal je dan voor 2 maanden?
Alles om maar te laat terug naar de zaal te falenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze partij wordt helemaal kapot geanalyseerd
Tijd dat Ashton ook weer eens kapot wordt geanalyseerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze partij wordt helemaal kapot geanalyseerd
Ik zat al op deze post te wachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef wimderon het volgende:
Vischschraper ziek, ik heb dus écht geen zin in Niels de Ruiter hè.
Kan dit?quote:Ik had wel verwacht dat er compensatie zou komen, maar was vooral benieuwd wat ze zouden doen met mensen die nooit hebben geleend, zoals ik." Dat zegt Joppe te Lindert (22), vierdejaars hbo-student journalistiek.
Te Lindert heeft geen studieschuld opgebouwd. "Ik had een bijbaan en mijn ouders droegen ook wat bij. Ik snap dat ik in een luxepositie zit omdat ik geen schuld heb, maar ergens voelt het niet eerlijk dat ik daarom geen compensatie krijg."
Sjeffry tegen die dikke Griekquote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Zou Kleermaker Frank gezien hebben en weer besmet raken?
Ook een klootzak maar mensen die hondengeluiden maken en vervolgens denken dat het ''grappig'' is mogen wat mij betreft een heel naar griepje oplopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronald van Dam staat al klaar.
Niels is op d'n Twitterz druk met discussies over corona en Baudet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
De telefoon van Niels de Ruiter staat neem ik aan roodgloeiend?
Ergens heeft ie wel een punt hoor, als je achteraf zegt ja dat stelsel kon niet moet je misschien ook gewoon iets doen voor iedereen die wat met dat stelsel van doen hadquote:
Nja ik snap het ergens wel. Ik heb destijds ook jaren op droog brood geleefd om maar geen schuld op te bouwen terwijl er ook lui waren die er gewoon op los feestten met eeen kont schuld. En die krijgen dan allemaal "compensatie"?quote:
Ja datquote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik snap het ergens wel. Ik heb destijds ook jaren op droog brood geleefd om maar geen schuld op te bouwen terwijl er ook lui waren die er gewoon op los feestten met eeen kont schuld. En die krijgen dan allemaal "compensatie"?
Rijke ouders en geen gratis geld van de overheid. Wat een onrecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ja, zit in hetzelfde schuitje.
Dit zijn de echte slachtoffers
Maar het is wel vreemd dat mensen die er wel knoerthard elke week 20 uur extra bij hebben gewerkt ipv hebben geleend geen compensatie krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joppe, val van een middelhoog gebouw.
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Geen vlammetjes in die periode?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik snap het ergens wel. Ik heb destijds ook jaren op droog brood geleefd om maar geen schuld op te bouwen terwijl er ook lui waren die er gewoon op los feestten met eeen kont schuld. En die krijgen dan allemaal "compensatie"?
Ja, jammer.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het is wel vreemd dat mensen die er wel knoerthard elke week 20 uur extra bij hebben gewerkt ipv hebben geleend geen compensatie krijgen natuurlijk.
Het is gewoon een domme zet om het leenstelsel maar weer af te schaffen ten behoeve van de zorg.
Redenering zal wel zijn dat zij niets geleend hebben en er dus niets valt te compenseren. Neemt niet weg dat overheidsregels vaker stom zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het is wel vreemd dat mensen die er wel knoerthard elke week 20 uur extra bij hebben gewerkt ipv hebben geleend geen compensatie krijgen natuurlijk.
Het is gewoon een domme zet om het leenstelsel maar weer af te schaffen ten behoeve van de zorg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou de basisbeurs nog "gewoon" kunnen compenseren natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Redenering zal wel zijn dat zij niets geleend hebben en er dus niets valt te compenseren. Neemt niet weg dat overheidsregels vaker stom zijn
Mijn ouders verdienen toevallig te veel geld.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rijke ouders en geen gratis geld van de overheid. Wat een onrecht.
Nee alleen van die piepschuimvlindersquote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen vlammetjes in die periode?
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Engels voetbal.BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ntbquote:Op donderdag 16 december 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat zijn de compensatieregels geworden? Ik wil ook nog wel wat.
Ik mis Berry van Peer.quote:
Mag het niet hopen, zo hoest ik hypo nooit op.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
15 uuro is geen geld joh, dat is 3 biertjes in de kroeg.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Engels voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 ton van je ouders krijgen en klagen dat je geen extra geld krijgt van de overheidquote:
VVD +3.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Los van de partij. Kan dit?
Erg jammer.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef bechirti het volgende:
[..]
Die zien we ook nooit meer terug idd
Het maakt mij niet zo uit, heb drie jaar basisbeurs gehad (wel anderhalf jaar minder omdat ik nog thuis woonde) en mijn ouders droegen bij dus wel prima. Heb pas de laatste jaren flink geleend en dat was niet omdat ik het nodig had.quote:
Dit is juist meer iets voor de grachtenpandbewoners.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
2 ton van je ouders krijgen en klagen dat je geen extra geld krijgt van de overheidVVD'ers
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef HaagseHenkie het volgende:
Ik zou heel graag de bril van Ashton eens aan gruzelementen swaffelen.
Slavernij heringevoerdquote:
Poepzor. En je andere kloon is befbekje.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef HaagseHenkie het volgende:
Ik zou heel graag de bril van Ashton eens aan gruzelementen swaffelen.
Och hemelquote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
De slogan ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ is verkozen tot de slechtste slogan van 2021. De leus van Benny’s Vleesservice versloeg de slogan ‘De lekkerste! borst voeding aan huis!’ van Cafetaria Borst en ‘I amlelo’, een vondst van de gemeente Almelo.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Godzijdank het is voorbij @:maxi-mus
Mijn huisgenoot toen moest wel lenen, maar hij mocht van zijn ouders maximaal lenen en zij zouden alles terugbetalenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
2 ton van je ouders krijgen en klagen dat je geen extra geld krijgt van de overheidVVD'ers
#metooquote:Op donderdag 16 december 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Nu schuif ik het broekje wel naar de enkels
Ik sluit ook niet uit dat ze het beide niet doen en we een enorme flopshow krijgenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
#metoo
Maar ben bang dat Adriaan weer eens niet thuis geeft
Proost. Wat voor?quote:
Sophie Hermans.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er irritantere mensen in Nederland dan Jesse Klaver? Die gaat er echt uit als ik aan de macht kom.
Ashton zoekt het maar lekker uit met haar hele handel.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef spleeh het volgende:
Einde tijdperk Ashton
Tourkaart kwijt
Mag ook afgevoerd worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om Robert ten Brink nooit meer op tv te zien.
En hup terug naar de keuken!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef spleeh het volgende:
Einde tijdperk Ashton
Tourkaart kwijt
Dan heb je mijn stem.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er irritantere mensen in Nederland dan Jesse Klaver? Die gaat er echt uit als ik aan de macht kom.
Wat is een topbaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot toen moest wel lenen, maar hij mocht van zijn ouders maximaal lenen en zij zouden alles terugbetalentja
Nergens voor nodig ook, die gast is vreselijk slim en gaat nu van de ene topbaan naar de ander.
Bijzonder vrouwonvriendelijkquote:
Ik heb nu een Hertog Janquote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een oersimpele Hollandse Heineken.
Aansteken, aan stokje zuigen en dan rook weer uitblazen. Dit dan een paar herhalen tot je stokje op is (of je je vingers verbrandt).quote:
Er posten minimaal vier mee in dit topicquote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Barbara Visserquote:Op donderdag 16 december 2021 22:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Marja van Bijsssssssssssterveldt
Best kans dat @Neef_Wuppie hier wat van vindt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De slogan ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ is verkozen tot de slechtste slogan van 2021. De leus van Benny’s Vleesservice versloeg de slogan ‘De lekkerste! borst voeding aan huis!’ van Cafetaria Borst en ‘I amlelo’, een vondst van de gemeente Almelo.
Gewoon even tussendoor.
Pieter van den Hoogenbandquote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
En nog vier klonen van Simon Spuitkak.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er posten minimaal vier mee in dit topic
Ja, maar dat houd ik in het midden. Het is hier een warm bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat @:Neef_wuppie hier wat van vindt.
Wat vind je van mensen die alleen op feestjes, tijdens het uitgaan en op vakantie gaan roken?quote:
Peter R de Vries.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Daar doelde ik eigenlijk op.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog vier klonen van Simon Spuitkak.
Proletenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die alleen op feestjes, tijdens het uitgaan en op vakantie gaan roken?
Daar heb ik geen enkel respect voor, als je het doet doe het dan goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die alleen op feestjes, tijdens het uitgaan en op vakantie gaan roken?
Nou ja het was op z'n minst al besproken toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja, maar dat houd ik in het midden. Het is hier een warm bad.
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De slogan ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ is verkozen tot de slechtste slogan van 2021. De leus van Benny’s Vleesservice versloeg de slogan ‘De lekkerste! borst voeding aan huis!’ van Cafetaria Borst en ‘I amlelo’, een vondst van de gemeente Almelo.
Gewoon even tussendoor.
Wacht is dat echt waar? Dan moet ik even aan het werk.quote:
Zeeeeekurquote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht is dat echt waar? Dan moet ik even aan het werk.
Eens hoor, maar doorgaans kom je daarna wel goed terecht. Maar goed dat kan net zo goed op een andere manier.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat is geen topbaan maar hard ploeteren voor matig salaris.
1quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
In welke leg gaat Adie bozig doen?
Dat kan nooit lang duren, ik gok op de tweede.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit één van de fijnste opkomsten.
Hij gaat de oche op laten meten zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Gerrie is ook lekker hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit één van de fijnste opkomsten.
Gourmetten op de hotelkamer.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Momo het volgende:
Ze moeten daar blijven? Ze mogen niet naar huis vliegen vanwege covid?
Mag wel toch? maar ik begrijp wel dat ze het niet doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Momo het volgende:
Stampen op het podium/geluid maken gebeurt ook altijd bij hemquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij gaat de oche op laten meten zo.
Eens. Zodra je 85k+ verdient begint je work life balance hard door te wegen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, maar doorgaans kom je daarna wel goed terecht. Maar goed dat kan net zo goed op een andere manier.
Mag misschien wel, maar dan moet je weer testen om Engeland uit te mogen en weer in met het risico dat je geweigerd wordtquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Momo het volgende:
Asp ja. En Barney.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden we de beste opkomst van dit moment
Ik ga zo even uit de losse pols voor Asp
De meeste intro's met verlengde intro (dus 2 nummers). Anderson, Van Gerwen, Van Barneveldquote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
100% Aspquote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Gerrie won een finale van Adie en Adie won een finale van Gerrie, denk dat ie dat bedoeldequote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Allebei één keer gewonnen.
Hunebed op Marcel.
Barney en Aubergenius natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Heb jij eigenlijk ook net zulke tietjes als Adriaantjequote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Echt lekkere tietjes heeft Lewis! Best of both worlds!!!
Aspgodquote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
Aspinall woensdagavond. Daar kan ik nu al naar uitkijken.
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Momo het volgende:
0.0 tietjes. Verbaasd het je?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook net zulke tietjes als Adriaantje
Gezien je BMI welquote:Op donderdag 16 december 2021 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0.0 tietjes. Verbaasd het je?
Take away genotquote:
Ik ga ook voor Asp. Mr Brightside is een heerlijk lied.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
5000 mensen in de zaal, 2 met een mondkapje genotquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef The_Undertone het volgende:
Mensen kussen met een mondmasker
Gratis flesje rood vanwege de lange bezorgtijdquote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Rode wijn met mayo
At least they tried
Ik ga de killers wederom live zien deze zomer, genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Asp. Mr Brightside is een heerlijk lied.
Poh, waar?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga de killers wederom live zien deze zomer, genot.
Alsof Vinnie daarna niet nog wat besteld heeft.quote:
James Wadequote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Als lui als @Poepz0r en @Nober zich laten vaccineren wel jaquote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga de killers wederom live zien deze zomer, genot.
Doe eens even normaal ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leeftijd van je minderjarige zusje ook.
Boh.
@Poepz0r is gevaccineerdquote:Op donderdag 16 december 2021 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als lui als @:poepz0r en @:nober zich laten vaccineren wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |