SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou de basisbeurs nog "gewoon" kunnen compenseren natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Redenering zal wel zijn dat zij niets geleend hebben en er dus niets valt te compenseren. Neemt niet weg dat overheidsregels vaker stom zijn
Mijn ouders verdienen toevallig te veel geld.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rijke ouders en geen gratis geld van de overheid. Wat een onrecht.
Wat zijn de compensatieregels geworden? Ik wil ook nog wel wat.quote:
Nee alleen van die piepschuimvlindersquote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen vlammetjes in die periode?
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Engels voetbal.BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ntbquote:Op donderdag 16 december 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat zijn de compensatieregels geworden? Ik wil ook nog wel wat.
Ik mis Berry van Peer.quote:
Mag het niet hopen, zo hoest ik hypo nooit op.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
15 uuro is geen geld joh, dat is 3 biertjes in de kroeg.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Engels voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 ton van je ouders krijgen en klagen dat je geen extra geld krijgt van de overheidquote:
VVD +3.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Los van de partij. Kan dit?
Erg jammer.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef bechirti het volgende:
[..]
Die zien we ook nooit meer terug idd
Het maakt mij niet zo uit, heb drie jaar basisbeurs gehad (wel anderhalf jaar minder omdat ik nog thuis woonde) en mijn ouders droegen bij dus wel prima. Heb pas de laatste jaren flink geleend en dat was niet omdat ik het nodig had.quote:
Dit is juist meer iets voor de grachtenpandbewoners.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
2 ton van je ouders krijgen en klagen dat je geen extra geld krijgt van de overheidVVD'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |