Alles om maar te laat terug naar de zaal te falenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze partij wordt helemaal kapot geanalyseerd
Tijd dat Ashton ook weer eens kapot wordt geanalyseerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze partij wordt helemaal kapot geanalyseerd
Ik zat al op deze post te wachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef wimderon het volgende:
Vischschraper ziek, ik heb dus écht geen zin in Niels de Ruiter hè.
Kan dit?quote:Ik had wel verwacht dat er compensatie zou komen, maar was vooral benieuwd wat ze zouden doen met mensen die nooit hebben geleend, zoals ik." Dat zegt Joppe te Lindert (22), vierdejaars hbo-student journalistiek.
Te Lindert heeft geen studieschuld opgebouwd. "Ik had een bijbaan en mijn ouders droegen ook wat bij. Ik snap dat ik in een luxepositie zit omdat ik geen schuld heb, maar ergens voelt het niet eerlijk dat ik daarom geen compensatie krijg."
Sjeffry tegen die dikke Griekquote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Zou Kleermaker Frank gezien hebben en weer besmet raken?
Ook een klootzak maar mensen die hondengeluiden maken en vervolgens denken dat het ''grappig'' is mogen wat mij betreft een heel naar griepje oplopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronald van Dam staat al klaar.
Niels is op d'n Twitterz druk met discussies over corona en Baudet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
De telefoon van Niels de Ruiter staat neem ik aan roodgloeiend?
Ergens heeft ie wel een punt hoor, als je achteraf zegt ja dat stelsel kon niet moet je misschien ook gewoon iets doen voor iedereen die wat met dat stelsel van doen hadquote:
Nja ik snap het ergens wel. Ik heb destijds ook jaren op droog brood geleefd om maar geen schuld op te bouwen terwijl er ook lui waren die er gewoon op los feestten met eeen kont schuld. En die krijgen dan allemaal "compensatie"?quote:
Ja datquote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik snap het ergens wel. Ik heb destijds ook jaren op droog brood geleefd om maar geen schuld op te bouwen terwijl er ook lui waren die er gewoon op los feestten met eeen kont schuld. En die krijgen dan allemaal "compensatie"?
Rijke ouders en geen gratis geld van de overheid. Wat een onrecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ja, zit in hetzelfde schuitje.
Dit zijn de echte slachtoffers
Maar het is wel vreemd dat mensen die er wel knoerthard elke week 20 uur extra bij hebben gewerkt ipv hebben geleend geen compensatie krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joppe, val van een middelhoog gebouw.
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Geen vlammetjes in die periode?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik snap het ergens wel. Ik heb destijds ook jaren op droog brood geleefd om maar geen schuld op te bouwen terwijl er ook lui waren die er gewoon op los feestten met eeen kont schuld. En die krijgen dan allemaal "compensatie"?
Ja, jammer.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het is wel vreemd dat mensen die er wel knoerthard elke week 20 uur extra bij hebben gewerkt ipv hebben geleend geen compensatie krijgen natuurlijk.
Het is gewoon een domme zet om het leenstelsel maar weer af te schaffen ten behoeve van de zorg.
Redenering zal wel zijn dat zij niets geleend hebben en er dus niets valt te compenseren. Neemt niet weg dat overheidsregels vaker stom zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het is wel vreemd dat mensen die er wel knoerthard elke week 20 uur extra bij hebben gewerkt ipv hebben geleend geen compensatie krijgen natuurlijk.
Het is gewoon een domme zet om het leenstelsel maar weer af te schaffen ten behoeve van de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |