Hij lijkt wel een beetje op de broer van de depressieve postbode.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
@:zipportal weet niet of je 'm nog zoekt maar ik heb Braddiekofferbak.gif gevonden.
[ afbeelding ]
Ik zit er toch aan te denken om dan een maandje viaplay te nemen. Ik kan en wil niet zonder.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef spleeh het volgende:
[..]
Voor volgend jaar heb ik weinig hoop
Kofferbak.gif zocht ik!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op de broer van de depressieve postbode.
15 uuro is geen geld joh, dat is 3 biertjes in de kroeg.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit er toch aan te denken om dan een maandje viaplay te nemen. Ik kan en wil niet zonder.
Stuur maar een mailtje.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stuur alleen naar mensen van wie ik één krijg. (en het adres heb lol)
Kan dat als het WK over de maanden december en januari gaat, of betaal je dan voor 2 maanden?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit er toch aan te denken om dan een maandje viaplay te nemen. Ik kan en wil niet zonder.
Precies. Dus dat gaan we gewoon doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
15 uuro is geen geld joh, dat is 3 biertjes in de kroeg.
Neem aan dat je dan ergens rond 7 december het ook gewoon aan kunt zetten toch, net als veel andere extra zenders?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kan dat als het WK over de maanden december en januari gaat, of betaal je dan voor 2 maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |