Dan heb je mijn stem.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er irritantere mensen in Nederland dan Jesse Klaver? Die gaat er echt uit als ik aan de macht kom.
Wat is een topbaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot toen moest wel lenen, maar hij mocht van zijn ouders maximaal lenen en zij zouden alles terugbetalentja
Nergens voor nodig ook, die gast is vreselijk slim en gaat nu van de ene topbaan naar de ander.
Bijzonder vrouwonvriendelijkquote:
Ik heb nu een Hertog Janquote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een oersimpele Hollandse Heineken.
Aansteken, aan stokje zuigen en dan rook weer uitblazen. Dit dan een paar herhalen tot je stokje op is (of je je vingers verbrandt).quote:
Er posten minimaal vier mee in dit topicquote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er irritantere mensen in Nederland dan Jesse Klaver? Die gaat er echt uit als ik aan de macht kom.
Barbara Visserquote:Op donderdag 16 december 2021 22:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Marja van Bijsssssssssssterveldt
Best kans dat @Neef_Wuppie hier wat van vindt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De slogan ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ is verkozen tot de slechtste slogan van 2021. De leus van Benny’s Vleesservice versloeg de slogan ‘De lekkerste! borst voeding aan huis!’ van Cafetaria Borst en ‘I amlelo’, een vondst van de gemeente Almelo.
Gewoon even tussendoor.
Pieter van den Hoogenbandquote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
En nog vier klonen van Simon Spuitkak.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er posten minimaal vier mee in dit topic
Ja, maar dat houd ik in het midden. Het is hier een warm bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat @:Neef_wuppie hier wat van vindt.
Wat vind je van mensen die alleen op feestjes, tijdens het uitgaan en op vakantie gaan roken?quote:
Peter R de Vries.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Daar doelde ik eigenlijk op.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog vier klonen van Simon Spuitkak.
Proletenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die alleen op feestjes, tijdens het uitgaan en op vakantie gaan roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |