Mijn huisgenoot toen moest wel lenen, maar hij mocht van zijn ouders maximaal lenen en zij zouden alles terugbetalenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
2 ton van je ouders krijgen en klagen dat je geen extra geld krijgt van de overheidVVD'ers
#metooquote:Op donderdag 16 december 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Nu schuif ik het broekje wel naar de enkels
Ik sluit ook niet uit dat ze het beide niet doen en we een enorme flopshow krijgenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
#metoo
Maar ben bang dat Adriaan weer eens niet thuis geeft
Proost. Wat voor?quote:
Sophie Hermans.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er irritantere mensen in Nederland dan Jesse Klaver? Die gaat er echt uit als ik aan de macht kom.
Ashton zoekt het maar lekker uit met haar hele handel.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef spleeh het volgende:
Einde tijdperk Ashton
Tourkaart kwijt
Er zijn betere drugs inderdaad.quote:
Mag ook afgevoerd worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om Robert ten Brink nooit meer op tv te zien.
En hup terug naar de keuken!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:57 schreef spleeh het volgende:
Einde tijdperk Ashton
Tourkaart kwijt
Dan heb je mijn stem.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er irritantere mensen in Nederland dan Jesse Klaver? Die gaat er echt uit als ik aan de macht kom.
Wat is een topbaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot toen moest wel lenen, maar hij mocht van zijn ouders maximaal lenen en zij zouden alles terugbetalentja
Nergens voor nodig ook, die gast is vreselijk slim en gaat nu van de ene topbaan naar de ander.
Bijzonder vrouwonvriendelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |