Stampen op het podium/geluid maken gebeurt ook altijd bij hemquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij gaat de oche op laten meten zo.
Eens. Zodra je 85k+ verdient begint je work life balance hard door te wegen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, maar doorgaans kom je daarna wel goed terecht. Maar goed dat kan net zo goed op een andere manier.
Mag misschien wel, maar dan moet je weer testen om Engeland uit te mogen en weer in met het risico dat je geweigerd wordtquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Momo het volgende:
Ze moeten daar blijven? Ze mogen niet naar huis vliegen vanwege covid?
Asp ja. En Barney.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden we de beste opkomst van dit moment
Ik ga zo even uit de losse pols voor Asp
De meeste intro's met verlengde intro (dus 2 nummers). Anderson, Van Gerwen, Van Barneveldquote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
100% Aspquote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Gerrie won een finale van Adie en Adie won een finale van Gerrie, denk dat ie dat bedoeldequote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Allebei één keer gewonnen.
Hunebed op Marcel.
Barney en Aubergenius natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Heb jij eigenlijk ook net zulke tietjes als Adriaantjequote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Echt lekkere tietjes heeft Lewis! Best of both worlds!!!
Aspgodquote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
Aspinall woensdagavond. Daar kan ik nu al naar uitkijken.
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Momo het volgende:
Ze moeten daar blijven? Ze mogen niet naar huis vliegen vanwege covid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |