Daar heb ik geen enkel respect voor, als je het doet doe het dan goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die alleen op feestjes, tijdens het uitgaan en op vakantie gaan roken?
Nou ja het was op z'n minst al besproken toch?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja, maar dat houd ik in het midden. Het is hier een warm bad.
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De slogan ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ is verkozen tot de slechtste slogan van 2021. De leus van Benny’s Vleesservice versloeg de slogan ‘De lekkerste! borst voeding aan huis!’ van Cafetaria Borst en ‘I amlelo’, een vondst van de gemeente Almelo.
Gewoon even tussendoor.
Wacht is dat echt waar? Dan moet ik even aan het werk.quote:
Zeeeeekurquote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht is dat echt waar? Dan moet ik even aan het werk.
Eens hoor, maar doorgaans kom je daarna wel goed terecht. Maar goed dat kan net zo goed op een andere manier.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat is geen topbaan maar hard ploeteren voor matig salaris.
1quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
In welke leg gaat Adie bozig doen?
Dat kan nooit lang duren, ik gok op de tweede.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
In welke leg gaat Adie bozig doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |