Heel irritant is dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ze hebben de looproute voor het afhalen van de kerstpakketten door de kantorentuin (waar ik zit) gelegd. Dat betekent dat de buitendeur aan de lopende band open gaat, wat op zich zelf al irritant is maar ook de kou naar binnen laat..
Secretaresse kwam net naar me toe om te zeggen dat er een andere ruimte beschikbaar is als ik het storend vind, en nu vraag ik me af of ze hier meeleest.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant is dat inderdaad.
Jij weet helemaal niet waar m'n kantorentuin is.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* doet buitendeur open van @:Cyan9 's kantorentuin om zijn kerstpakket op te halen.
Iedereen die hier reageert, zou zomaar jouw secretaresse kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar m'n kantorentuin is.
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Secretaresse kwam net naar me toe om te zeggen dat er een andere ruimte beschikbaar is als ik het storend vind, en nu vraag ik me af of ze hier meeleest.
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Secretaresse kwam net naar me toe om te zeggen dat er een andere ruimte beschikbaar is als ik het storend vind, en nu vraag ik me af of ze hier meeleest.
Nou ja, dat bedoel ik o.a. met schoon schip maken; hij heeft z'n vader in principe uit het Koninklijk Huis gezet. En tja, de meeste dingen zijn dom omdat ze bekend zijn gewordenquote:Op donderdag 16 december 2021 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Weinig doms wat bekend is gewordenPa zit inmiddels toch met een oprotpremie en een van zijn vele matresses in een of ander buitenland?
Ik wil wel even verduidelijken dat ze niet mijn secretaresse is, daar ben ik niet belangrijk genoeg voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen die hier reageert, zou zomaar jouw secretaresse kunnen zijn.
Komt toch over als wappie, dan. En wat Rembrandt betreft: Dat is gewoon een investering en zo moet je het ook zien. De Nederlandse staat moet ook gewoon doorgaan met investeringen voor de toekomst. Een Rembrandt kan weer nieuw toerisme genereren, dus inkomsten, en daarbij verdwijnt dat geld ook niet. Kunst wordt over het algemeen meer waard met de tijd, dus het is een relatief veilige investering.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De adviezen, tenminste wat ik zo van het Facebook profiel afhaal. Hij is vrij kritisch omdat dit hen als artiest raakt. Alleen beetje jammer dat ie dan ook met Maurice de Hond komt aanzetten![]()
Voor de cultuursector (en horeca) is het zwalkende beleid toch niet te verkroppen, maar ondertussen geven ze wel miljoenen uit aan een Rembrandtterwijl veel mensen al bijna 2 jaar amper inkomsten hebben.
Cyan9 is een heel harde werker die een flink stuk chocola verdientquote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat geloof ik direct, alleen is de timing nogal ongelukkig. Zeker in deze tijd.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt toch over als wappie, dan. En wat Rembrandt betreft: Dat is gewoon een investering en zo moet je het ook zien. De Nederlandse staat moet ook gewoon doorgaan met investeringen voor de toekomst. Een Rembrandt kan weer nieuw toerisme genereren, dus inkomsten, en daarbij verdwijnt dat geld ook niet. Kunst wordt over het algemeen meer waard met de tijd, dus het is een relatief veilige investering.
Het is zeker onhandig, echter hebben ze wel genoeg voorzorgsmaatregelen genomen. Maar goed, ik vond dat gezeik over de reis naar Griekenland ook onzin, want eigen vliegtuig + eigen huis + code geel. Zijn genoeg mensen toen naar het buitenland gegaan. Maar bij het Koningshuis is het ineens een probleem?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
Dat het verder verschrikkelijk is voor de cultuursector, dat staat natuurlijk buiten kijf. Maar ik vind dat geen goede reden om het negeren van de adviezen door nota bene de kroonprinses toe te juichen.
Nou ja het is meer ongelukkig doordat het door mensen die de overheid in kwaad daglicht willen stellen (of dat terecht is of niet laat ik in het midden) dit misbruiken voor een klassieke 'zie je nou wel' richting de achterban.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, alleen is de timing nogal ongelukkig. Zeker in deze tijd.
Ja hoewel de wappies zichzelf uitsluiten omdat ze zich niet willen laten vaccineren. Dat moeten we niet vergeten; voor bijna iedereen is het gewoon een keuze.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is zeker onhandig, echter hebben ze wel genoeg voorzorgsmaatregelen genomen. Maar goed, ik vond dat gezeik over de reis naar Griekenland ook onzin, want eigen vliegtuig + eigen huis + code geel. Zijn genoeg mensen toen naar het buitenland gegaan. Maar bij het Koningshuis is het ineens een probleem?
Hier heb ik echt veel minder moeite mee met wappies die van allerlei feesten organiseren onder het mom dat niemand wordt uitgesloten omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Ja, dat is dan wel de ironiequote:Op donderdag 16 december 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel de wappies zichzelf uitsluiten omdat ze zich niet willen laten vaccineren. Dat moeten we niet vergeten; voor bijna iedereen is het gewoon een keuze.
Ga ESF liedjes zingen en kijk of ze meezingtquote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formati(...)esparen-op-zorg.htmlquote:Het kabinet is van plan om structureel ruim 4,5 miljard euro per jaar minder uit te geven aan de zorg. Op die manier moet volgens de coalitie van VVD, D66, CDA en ChristenUnie voorkomen worden dat de overheidsuitgaven te hard stijgen.
Vooral ook mooi geframe van de oppositiequote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef AgnesGru het volgende:
En hier maak ik me dus pissig om:
[..]
https://www.nu.nl/formati(...)esparen-op-zorg.html
Ik neem wel aan dat dit vandaag uitvoerig wordt besproken in de Tweede Kamer. Hier kan ik ook wel boos om worden gezien m'n moeder die in de zorg zit. Maar inderdaad er zit wel wat meer nuance in, maar de eerste neiging is wel om een beetje pissed te worden jaquote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wordt inderdaad nu verkocht, anders staan er 10 anderen klaar als je het nu laat.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is meer ongelukkig doordat het door mensen die de overheid in kwaad daglicht willen stellen (of dat terecht is of niet laat ik in het midden) dit misbruiken voor een klassieke 'zie je nou wel' richting de achterban.
Je zult wat moeten om het betaalbaar te houden. Het is al de grootste uitgavenpost van Nederland en gaat gezien de vergrijzing nog veel erger worden. Het is ook niet echt een bezuiniging in de zin van dat er minder geld naartoe gaat maar eerder iets minder extra.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zelfde hier! De waarde wordt geschat op 165 miljoen dus het is nog eens een uitstekende deal ookquote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad nu verkocht, anders staan er 10 anderen klaar als je het nu laat.
Kan niet wachten om ‘m te bewonderen.
Aan de andere kant is het wel zo dat Nederland een kleiner percentage van het BBP aan de zorg besteedt dan alle omringende landen. Ik heb ook wel de indruk dat er veel meer nadruk op de financin ligt in Nederland dan elders.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je zult wat moeten om het betaalbaar te houden. Het is al de grootste uitgavenpost van Nederland en gaat gezien de vergrijzing nog veel erger worden. Het is ook niet echt een bezuiniging in de zin van dat er minder geld naartoe gaat maar eerder iets minder extra.
[ afbeelding ]
Pfff dat is toch ook wat zeg... Alsof jullie niet al genoeg andere kosten hebben gehad door die ziekte (lijkt me).quote:Op donderdag 16 december 2021 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag belde de vrouw van de WMO.
"Uw moeder heeft een ziekte waarbij ze langzaamaan slechter wordt. Hier hadden jullie op moeten anticiperen door elke maand te sparen voor een traplift". "Dit is nou eenmaal ons beleid, waarschijnlijk wordt jullie aanvraag hierop afgewezen".
Dit gaat nog wel even duren.
Dat is wel een hele aparte manier van er naar kijken wat ze doenquote:Op donderdag 16 december 2021 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
"Uw moeder heeft een ziekte waarbij ze langzaamaan slechter wordt. Hier hadden jullie op moeten anticiperen door elke maand te sparen voor een traplift". "Dit is nou eenmaal ons beleid, waarschijnlijk wordt jullie aanvraag hierop afgewezen".
Ja, daar kwam ik pas na het gesprek op. We hebben een inloopdouche en drempels zijn weggehaald, dus op zich hebben we daar al kosten voor gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff dat is toch ook wat zeg... Alsof jullie niet al genoeg andere kosten hebben gehad door die ziekte (lijkt me).
Ze vertelde dat dit in het beleid stond, dus heb ik de beleidsregels opgevraagd. Ik ben benieuwd wat er precies staat.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een hele aparte manier van er naar kijken wat ze doenStaat dit ergens in hun voorwaarden zo benoemd?
Dat zullen weinig mensen doen inderdaad. De gedachte bij de meeste ziektes liggen namelijk niet vaak op de lange termijn. Je bent dan vooral bezig met het regelen van zaken die nu moeten gebeuren. Waarbij je wat een traplift betreft eerst ook nog niet eens zeker weet of je iemand in dezelfde woning laat wonen of naar een aangepaste woning o.i.d.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik pas na het gesprek op. We hebben een inloopdouche en drempels zijn weggehaald, dus op zich hebben we daar al kosten voor gemaakt.
Ik begrijp het ook wel, want gemeentes willen dat de WMO zo weinig mogelijk uitgeeft, maar ja, daar heb ik nu niets aan. Ze kwam met alternatieven als: "U kan voor 1,7% rente van de gemeente lenen, waardoor u in termijnen de traplift kan terugbetalen", maar dat is wat karig, want dit horen ze gewoon te regelen.
[..]
Ze vertelde dat dit in het beleid stond, dus heb ik de beleidsregels opgevraagd. Ik ben benieuwd wat er precies staat.
Het is sowieso raar, want vrijwel niemand met een progressieve ziekte gaat al sparen voor een traplift oid. In mijn beleving blijven de meeste mensen maar wat aan rotzooien totdat het echt niet anders kan en houden te lang vol dat het allemaal meevalt.
Ik heb wel moeite met het eigen vliegtuig.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is zeker onhandig, echter hebben ze wel genoeg voorzorgsmaatregelen genomen. Maar goed, ik vond dat gezeik over de reis naar Griekenland ook onzin, want eigen vliegtuig + eigen huis + code geel. Zijn genoeg mensen toen naar het buitenland gegaan. Maar bij het Koningshuis is het ineens een probleem?
Hier heb ik echt veel minder moeite mee met wappies die van allerlei feesten organiseren onder het mom dat niemand wordt uitgesloten omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Als je ziet hoe heel het land juicht om Max Verstappen, multimiljonair die geen belasting betaalt in Nederland en uitgebreid staat te feesten met jan en alleman... ja, dan is het wel een beetje hypocriet om hier moeilijk over te gaan doen. Maar ja, regels zijn regels, en het Koningshuis dient het goede voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Whutquote:Op donderdag 16 december 2021 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik Urker was dan had ik nu waarschijnlijk op natuurlijke wijze immuniteit zou ik ook de voorkeur geven aan n kerncentrale boven het volplempen van de omgeving met windmolens, zoals nu gebeurt.quote:
Allemaal terug naar Ankaraquote:
Jammer dat het niet op het ESF gebeurde.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Voila verslaat Zitti E Buoni in de Top 2000 trouwens
Ik begrijp dat de hele lijst bekend is?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:42 schreef Fred_B het volgende:
Arcade doet het ook beter dan ik had verwacht (251). Hij is ook dit jaar pas op Oudjaarsdag te horen. Weliswaar als allereerste, maar toch een mooie positie.
Ik heb liever dat ze met het eigen vliegtuig gaan, dan dat een ander vliegtuig moet worden afgehuurd.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met het eigen vliegtuig.
Jazeker, op de Radio 2 site.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de hele lijst bekend is?
Gewoon op een lijnvlucht, geen gedoe.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze met het eigen vliegtuig gaan, dan dat een ander vliegtuig moet worden afgehuurd.
Ik zie het! Dan krijgen we waarschijnlijk ook snel de mail over welke nummers van je stemlijst de top hebben gehaald. Ik verwacht dat voor mij wederom meer dan de helft het niet gehaald heeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jazeker, op de Radio 2 site.
Door de Wind is op 20 het hoogste nummer (ooit lijkt me?) met een ESF-connectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbara Pravi - Voil is binnen gekomen op nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler voor de zekerheid, mocht iemand niet de noteringen willen weten.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Wat jammer van de tafels!quote:Op donderdag 16 december 2021 13:44 schreef AgnesGru het volgende:
Kerstpakket binnen, tegoedbon te besteden bij een aantal geselecteerde winkels (voornamelijk gezondheidswinkels), gelukkig zit er ook een drankwinkel bij
De salontafels kunnen we niet terugbrengen, dus gaan nog even nadenken wat we nu gaan doen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Thierry heeft z'n spreekbeurt duidelijk niet voorbereid.
Beste Zangers effect.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef sportfreak het volgende:
Hijo de la Luna ruim 500 plaatsen gestegen
De mail net binnen gekregen. 7 van de 35 staan er niet in geven ze aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie het! Dan krijgen we waarschijnlijk ook snel de mail over welke nummers van je stemlijst de top hebben gehaald. Ik verwacht dat voor mij wederom meer dan de helft het niet gehaald heeft.
Ik ben niet eens een klein beetje verrast, past veel beter bij het Top 2000 publiek natuurlijk (maar dat heb ik misschien eerder ook al gezegdquote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Voila verslaat Zitti E Buoni in de Top 2000 trouwens
Hebben wij maar mooi voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef sportfreak het volgende:
Hijo de la Luna ruim 500 plaatsen gestegen
Ik heb nog geen mail. Tijd voor kamervragen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De mail net binnen gekregen. 7 van de 35 staan er niet in geven ze aan.
En n van die 7 zou Barbara Pravi zijn. De andere 6 ga ik ook nog even nakijken
Dat is vreemd, want die is aardig hoog binnen gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:02 schreef Em31 het volgende:
Huh bij mij staat dat Voil niet is meegeteld?
OPHEF!!quote:Op donderdag 16 december 2021 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail. Tijd voor kamervragen.
Het paste sowieso wel meer bij ‘onze’ smaak natuurlijk. 24 tegen 2 punten op het ESFquote:Op donderdag 16 december 2021 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een klein beetje verrast, past veel beter bij het Top 2000 publiek natuurlijk (maar dat heb ik misschien eerder ook al gezegd).
Knights of Cydonia zou eigenlijk eens op 1 moeten. Heel Nederland schrikt dan net op tijd wakker voor middernachtquote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog altijd niet de goede Muse als hoogste Muse, sterker nog, die is een plekje gezakt
En het effect van Chansons van Rob Kemps en Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een klein beetje verrast, past veel beter bij het Top 2000 publiek natuurlijk (maar dat heb ik misschien eerder ook al gezegd).
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2021 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail. Tijd voor kamervragen.
Dat vond ik zo fijn aan de Snob 2000, die eindigden met We hope that you choke, that you choke, that you choke.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Knights of Cydonia zou eigenlijk eens op 1 moeten. Heel Nederland schrikt dan net op tijd wakker voor middernacht
Radio 2 is niet voor niets zo'n grote, succesvolle zender natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het paste sowieso wel meer bij ‘onze’ smaak natuurlijk. 24 tegen 2 punten op het ESF
Steun voor deze motiequote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Knights of Cydonia zou eigenlijk eens op 1 moeten. Heel Nederland schrikt dan net op tijd wakker voor middernacht
Ben je nog gegaan? Voelde het nog een beetje veilig?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Verder hoor ik van steeds meer medestudenten dat ze corona hebben, maar toch moet ik nog naar de campus komen omdat voor sommige vakken geen alternatief aan wordt geboden terwijl het toch belangrijk is erbij te zijn. Heel naar en daardoor sta ik echt voor een dilemma of ik vanmiddag wel ga naar school.
En dan stikken in een oliebol zou dan wel toepasselijk zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vond ik zo fijn aan de Snob 2000, die eindigden met We hope that you choke, that you choke, that you choke.
Een mooier uiteinde van het jaar is er niet en gelukkig staat dat lied nu in de top 2000
Daar ben ik nooit zo bang voor, maar ik vind die Spaanse traditie, waarbij ze allemaal druiven in hun mond moeten stoppen wel eng, want dat moet snel. Daar zou wel meer gevaar zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan stikken in een oliebol zou dan wel toepasselijk zijn
Dan doel je neem ik aan op solo vrouwen. ABBA en Fleetwood Mac zullen er toch wel in staan?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
Heb de hele lijst doorgenomen, en ik verbaas me elke keer weer over de verhouding tussen mannen en vrouwen. Echt bizar hoe weinig vrouwen er in de lijst staan, in de top 50 bijvoorbeeld maar drie. Dat vind ik toch best wel treurig.
Solo vrouwen is er maar eentje (Miss Montreal), Lady Gaga staat er in met een duet, en ABBA. Fleetwood Mac heb ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan doel je neem ik aan op solo vrouwen. ABBA en Fleetwood Mac zullen er toch wel in staan?
Dan is het alleen Miss Montreal.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan doel je neem ik aan op solo vrouwen. ABBA en Fleetwood Mac zullen er toch wel in staan?
Tja... het is toch de smaak van een bepaald publiek, denk ik. Beetje ouder, beetje blanker, beetje conservatiever. Wel is het als solo vrouw moeilijker om een hit te scoren dan als solo man (behalve als je Adele heet).quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Solo vrouwen is er maar eentje (Miss Montreal), Lady Gaga staat er in met een duet, en ABBA. Fleetwood Mac heb ik overheen gelezen.
Ja, ik vind ‘onze’ pot eigenlijk al jammer. Duitsland en Denemarken zijn best leuke tegenstanders. Het zal wel iets worden als Frankrijk-Kroati-Oostenrijk, toch een beetje mwah.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Em31 het volgende:
Heb wel een keer zin in Nederland-Belgi
[ twitter ]
Ik vind de Top 2000 eigenlijk sowieso te conservatief, dus het zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja... het is toch de smaak van een bepaald publiek, denk ik. Beetje ouder, beetje blanker, beetje conservatiever. Wel is het als solo vrouw moeilijker om een hit te scoren dan als solo man (behalve als je Adele heet).
Tsja, het is weer makkelijker een ESF te winnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja... het is toch de smaak van een bepaald publiek, denk ik. Beetje ouder, beetje blanker, beetje conservatiever. Wel is het als solo vrouw moeilijker om een hit te scoren dan als solo man (behalve als je Adele heet).
Mij boeit het ook totaal niet hoor, als het voorbij komt vind ik het wel leuk om even te volgen maar dan denk ik al gauw: wat is dit nou voor een kutnummer joh, dit is toch niet een van de 2000 beste nummers ooit gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind de Top 2000 eigenlijk sowieso te conservatief, dus het zal wel aan mij liggen.
Inderdaad. En hopelijk geen Engeland.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vind ‘onze’ pot eigenlijk al jammer. Duitsland en Denemarken zijn best leuke tegenstanders. Het zal wel iets worden als Frankrijk-Kroati-Oostenrijk, toch een beetje mwah.
Tijd voor een diversiteitsquotum.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Mij boeit het ook totaal niet hoor, als het voorbij komt vind ik het wel leuk om even te volgen maar dan denk ik al gauw: wat is dit nou voor een kutnummer joh, dit is toch niet een van de 2000 beste nummers ooit gemaakt.
Prima, we zetten het aantal Zeeuwse bands op maximaal 1.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor een diversiteitsquotum.
Ik las Zweedse bands. Daar ben ik het niet mee eens. Nooit genoeg Zweedse bands.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima, we zetten het aantal Zeeuwse bands op maximaal 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |