quote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sjoelen. Ik heb 15 jaar in de kroeg op de sjoelclub gezeten. Geweldige avonden altijd. Allemaal vrouwen. De glijgleuven heetten we.
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sjoelen. Ik heb 15 jaar in de kroeg op de sjoelclub gezeten. Geweldige avonden altijd. Allemaal vrouwen. De glijgleuven heetten we.
Ik vind haar zo leukquote:
Ja !! Dat heb ik gelezen!!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:24 schreef Prisha het volgende:
De Parker Solar Probe heeft de zon aangeraakt![]()
[ link | afbeelding ]
Hoe kan zoiets niet wegsmeltenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:24 schreef Prisha het volgende:
De Parker Solar Probe heeft de zon aangeraakt![]()
[ link | afbeelding ]
Oud collega van mij deed aan curling.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:32 schreef chufi het volgende:
Momenteel zijn ze in Leeuwarden ook een soort aan het sjoelen met grote stenen op een ijsbaan.. Curling heet dat.
Wat een geniale naamquote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij die glijgleuven zit soms wel eens een pareltje ...quote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef Speciale het volgende:
[..]
Oud collega van mij deed aan curling.
Blijkt dus dat het Canadese team dat meedeed aan het WK of de olympische spelen (1 vd 2) vol zat met leuke dames
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die glijgleuven zit soms wel eens een pareltje ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef Speciale het volgende:
[..]bijna.... in oesters....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, soms heb ik een helder momentquote:Op woensdag 15 december 2021 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geniale naam![]()
Voor corona gingen we met ESF regelmatig sjoelen in een kroeg in Rotterdam
Wel leuk om met een groep te doen, en dan wedstrijdjesquote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, soms heb ik een helder moment![]()
Ik vind het leuk om te doen, maar daarna nooit meer gedaan. Terwijl ik een bak heb staan.
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef Speciale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Nou.. eigenlijk...quote:
quote:Parels vormen zich in oesterachtige zeemossels, enkele soorten zoetwatermossels en soms ook in slakken
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze brengen het een beetje spectaculair. Hij is door de bovenste atmosfeer, de corona, gevlogen. Technisch gezien is dat de zon.
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk, en straks weer terug op aarde en we hebben weer een nieuwe variantquote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze brengen het een beetje spectaculair. Hij is door de bovenste atmosfeer, de corona, gevlogen. Technisch gezien is dat de zon.
Ik heb nog nooit gesjoeldquote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, maar daarna nooit meer gedaan. Terwijl ik een bak heb staan.
En dan moet je de zonnesteek halen ipv een nieuwe prikquote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en straks weer terug op aarde en we hebben weer een nieuwe variant
neeneequote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en straks weer terug op aarde en we hebben weer een nieuwe variant
Volgende meet?quote:
Vroeger hadden wij ook een sjoelbak , dat was best leuk , wel een tyfus herrie altijdquote:
Het kan, want die is uit het systeem verwijderd en dus weer beschikbaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaan
quote:
Huehuequote:Op woensdag 15 december 2021 16:47 schreef Speciale het volgende:
[..]
En ik op mossels, komt dat even mooi uit
Ja zeker, vroeger thuis sjoelden we veel, zo leuk. Sjoelmeetquote:Op woensdag 15 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel leuk om met een groep te doen, en dan wedstrijdjes
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, vroeger thuis sjoelden we veel, zo leuk. Sjoelmeet
40+ gaat gewoon doorquote:Op woensdag 15 december 2021 16:50 schreef Speciale het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!
Zitten jullie hier savonds ook, of is savonds weggelegd voor andere dingen?
Tegenwoordig zijn de nachten wel rustig. Dat is wel eens anders geweest.quote:
24/7 dienstverleningquote:Op woensdag 15 december 2021 16:50 schreef Speciale het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!
Zitten jullie hier savonds ook, of is savonds weggelegd voor andere dingen?
Dat is waar ,maar dat geldt voor heel FOK! eigenlijk welquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de nachten wel rustig. Dat is wel eens anders geweest.
Ik ben hierquote:Op woensdag 15 december 2021 16:48 schreef Speciale het volgende:
[..]
Waar is @:aoibhin wanneer je der nodig hebt
Nachtbraken op Fokquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mis t nachtbraken op fokquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Big Brother's, Gouden Kooi en Studio Vlemmix die ons weerhielden van het genieten van onze welverdiende nachtrust, maar die tijden zijn lang voorbij.quote:
secret storyquote:Op woensdag 15 december 2021 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Big Brother's, Gouden Kooi en Studio Vlemmix die ons weerhielden van het genieten van onze welverdiende nachtrust, maar die tijden zijn lang voorbij.
Alleen de vrijdagen en/of zaterdagen ga ik nog wel eens een nachtje door in MUZ , maar verder is het idd wel beter voor de nachtrustquote:Op woensdag 15 december 2021 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nachtbraken op Fok![]()
Al is het wel beter voor ieders nachtrust dat het wat minder voorkomt nu
Als alle nationale selecties weer beginnen in ESF kan het ook wel eens laat worden. Vooral San Remo (Italiaanse voorronde) duurt vaak tot 3 uur 's nachts ofzoquote:Op woensdag 15 december 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen de vrijdagen en/of zaterdagen ga ik nog wel eens een nachtje door in MUZ , maar verder is het idd wel beter voor de nachtrust
Voor de volgende meet.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar dan is de sfeer natuurlijk ook heel gezellig onder elkaar denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als alle nationale selecties weer beginnen in ESF kan het ook wel eens laat worden. Vooral San Remo (Italiaanse voorronde) duurt vaak tot 3 uur 's nachts ofzo
zij post nu hier in 40+ in de YouTube topicquote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan is de sfeer natuurlijk ook heel gezellig onder elkaar denk ik![]()
Dat is ook leuk![]()
Maar ik bedenk me ineens : dan ken jij vast xlCalypso ook wel![]()
![]()
Gelukkig heeft ze nu een ban
Ja i knowquote:Op woensdag 15 december 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik jou heb gezien![]()
Oh is ze al weer vrij?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
zij post nu hier in 40+ in de YouTube topic
Reageer ik op de verkeerde post , sorryquote:
dat heb ik nog nooit gemaakt, ziet er wel lekker uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
Ik ga Gnocchi maken, al héél lang willen doen omdat Tony het lekker vond. Het is van knorr (dus vloeken in de kerk van cul) Maar ik pas het wel een beetje aan.
[ link | afbeelding ]
Hahaha hij was ook lekkerquote:Op woensdag 15 december 2021 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gemaakt, ziet er wel lekker uit.
Ja die sfeer is dan zoooooo gezelligquote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan is de sfeer natuurlijk ook heel gezellig onder elkaar denk ik![]()
Dat is ook leuk![]()
Maar ik bedenk me ineens : dan ken jij vast xlCalypso ook wel![]()
![]()
Gelukkig heeft ze nu een ban
Nou, ik hou het gewoon niet meer volquote:Op woensdag 15 december 2021 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Big Brother's, Gouden Kooi en Studio Vlemmix die ons weerhielden van het genieten van onze welverdiende nachtrust, maar die tijden zijn lang voorbij.
Zij is ook helemaal niet belangrijk , het het schoot ineens door mijn gedachten . Alleen maar fijn als je daar last van hebt.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die sfeer is dan zoooooo gezelligEn dan worden we in de loop van de nacht ook zo melig dat de een na de andere foute grap voorbijkomt
![]()
De naam xlCalypso staat me vaagjes wat van bij, maar kan zijn dat ze actiever was voor mijn tijd
Vroeger wel ,maar toen was het ook heel anders , tegenwoordig gaat zelfs in de RLS alles vroeg naar bedquote:Op woensdag 15 december 2021 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, ik hou het gewoon niet meer vol
Vroegahhquote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger wel ,maar toen was het ook heel anders , tegenwoordig gaat zelfs in de RLS alles vroeg naar bed
Het is allemaal te voor gekauwd tegenwoordig. Veel te gezapig.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger wel ,maar toen was het ook heel anders , tegenwoordig gaat zelfs in de RLS alles vroeg naar bed
Secret story, mijn eerste kennismaking met fok. Als lurkster. Uto gaan posten...veel, heel veelquote:
samequote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Secret story, mijn eerste kennismaking met fok. Als lurkster. Uto gaan posten...veel, heel veel
Vroegah is niet meerquote:Op woensdag 15 december 2021 17:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vroegahh![]()
Ik ben te oud voor die ongein. Wij zitten hier 's avonds om half 10 wel eens van wat doen we nog in de woonkamer. Ben wel altijd rond 5 wakker. Uiterlijk 6 gaat de wekker
Jij en veel posten in Uto. Heb er geen actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Secret story, mijn eerste kennismaking met fok. Als lurkster. Uto gaan posten...veel, heel veel
Ja precies dat. alles gescript en voorgekauwdquote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is allemaal te voor gekauwd tegenwoordig. Veel te gezapig.
Ik ben begonnen met DGK , SS en UTO en nu weer BBquote:
Dus dat.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies dat. alles gescript en voorgekauwd
Heel gezellig daarquote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is er wel, @:aloa post er wel eens (in zijn eentje)
Wat??quote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb er toch wel weer zin in. En dat alles gescript is denk ik tot op zekere hoogte toch niet. Ik hoop wel dat ze geleerd hebben van de laatste die was saai. Oh en zit er een limiet op het aantal notes die je kan krijgen
Hoef je ook geen ban aan te vragen voor jezelfquote:
Ja dat ging rap in de SCquote:
Ik twijfel of je nu grappig doet of zuur?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je ook geen ban aan te vragen voor jezelf
Maar hoe zit dat dan met die notes? Is dat alleen in de SC?quote:
Vertel?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb er toch wel weer zin in. En dat alles gescript is denk ik tot op zekere hoogte toch niet. Ik hoop wel dat ze geleerd hebben van de laatste die was saai. Oh en zit er een limiet op het aantal notes die je kan krijgen
Oh jeequote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Wat jij wilquote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel of je nu grappig doet of zuur?
Verlos mij uit mijn lijden
Ik zoek ze wel even op, momentjequote:Op woensdag 15 december 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met die notes? Is dat alleen in de SC?
Ok Heintjequote:
Hey Konijnquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Misschien maar beterquote:Op woensdag 15 december 2021 17:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij en veel posten in Uto. Heb er geen actieve herinnering aan.
was je wegquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Ik was me aan het verstoppen voor alle vrouwen die me wilde ontvoeren voor tijdens kerstquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dit. Had me er ook op verheugd, nog geen dag volgehouden.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef pullup het volgende:
Ga er wel aan beginnen maar als het weer zo suffig lijkt te zijn als afgelopen jaar haak ik weer rap af
En nou heb je je lot geaccepteerd en ben je een sitting duck?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was me aan het verstoppen voor alle vrouwen die me wilde ontvoeren voor tijdens kerst
Ik ook niet. Twee dagen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit. Had me er ook op verheugd, nog geen dag volgehouden.
waren ook geen leuke mensen om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Zoiets jaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef pullup het volgende:
Utopia daarentegen was gelijk wel grappig met Bats Hakim en Paul
Vast wel. Weet niet of je je nog kan herinneren dat ik zo'n beetje altijd laatste wordtquote:
Mooie tijden.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef pullup het volgende:
Utopia daarentegen was gelijk wel grappig met Bats Hakim en Paul
Het staat of valt ook gewoon bij goede castingquote:
Oh jeequote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was me aan het verstoppen voor alle vrouwen die me wilde ontvoeren voor tijdens kerst
Nou, 3x per dag met mijn Hummer door het hek om die Bats te slaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het staat of valt ook gewoon bij goede casting
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, 3x per dag met mijn Hummer door het hek om die Bats te slaan
Mag nog steedsquote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Secret Story heeft mij -en ik ben er zeker van heel veel anderen- nooit één minuut nachtrust gekost hoor.quote:
Takketelliequote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee dan al die zeiltjes die klaar had liggen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
quote:
hou me tegennnnnnnnnnquote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Dat zou wat zijn als die terugkwam
Ik wil gewoon BOUWEN !!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenMaar eerlijk de eerste dag zijn het allemaal engeltjes totdat de ware aard naar boven komt
Hier bedoel jequote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Gast de Bouwer....kunnen wij het maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil gewoon BOUWEN !!!!![]()
![]()
Was ook het klote schakelen van stream en dat Belgische accentquote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenMaar eerlijk de eerste dag zijn het allemaal engeltjes totdat de ware aard naar boven komt
Nou en of !quote:Op woensdag 15 december 2021 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Gast de Bouwer....kunnen wij het maken?
quote:
Doet er niet toe, kies er maar eentjequote:Op woensdag 15 december 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Oh... welke? Daar heb ik een paar van laten schieten... Had ik ff een leven denk ik
Ikke nie.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
De meesten komen hier van Uto en BB zo te zien.
Het begon voor mij bij DGKquote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
De meesten komen hier van Uto en BB zo te zien.
Hier heb je eiquote:
Oeh iets anders op fok maar BB en DGK lieten me niet losquote:
Dat was echt dramaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel het summum
O manmanman? Heb jij zonder dwang naar DGK/BB/UTO zitten kijken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel het summum
Dat had gewoon allesquote:
Same hierquote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
Nou ik zit er klaar voor hoor. Ik heb gelukkig 2x AstraZeneca gehad die 0,0 beschermen. Goddank vind ik het prima alleen
Dat was wel ziek op een gegeven momentquote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat had gewoon alles
Al ging het snel de "verkeerde" kant op... de normalen waren zo weg... en we hielden de bizarren over.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O manmanman? Heb jij zonder dwang naar DGK/BB/UTO zitten kijken?
Jaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar heb ik stukjes van gezien.
Terror Jaap won die toch?
< Zwijgt subtielquote:Op woensdag 15 december 2021 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Same hierWe zijn genept...maar dat wist ik toen eigenlijk al wel
Mijn hoogste eindstand was een na laatste meen ikquote:Op woensdag 15 december 2021 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast wel. Weet niet of je je nog kan herinneren dat ik zo'n beetje altijd laatste wordt
Iedereen een boosterquote:Op woensdag 15 december 2021 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Amsterdam moest er vanaf dus. Ik had nog gebeld. Ja maar ik ben nog lang geen 60.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
GTST ATWT enz enz ook?quote:
Hou je van bier?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Speciale het volgende:
En ik heb door jullie voor het eerst sinds lange tijd weer de laptop voor mij gezet op de bank... Fok in de avonduren.. het is even geleden
Wel beter , ik moet het ouderwets achter de pc doen, in de kouquote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Speciale het volgende:
En ik heb door jullie voor het eerst sinds lange tijd weer de laptop voor mij gezet op de bank... Fok in de avonduren.. het is even geleden
Je mag wel hier komen zittenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel beter , ik moet het ouderwets achter de pc doen, in de kou
Ik ga voor het voorjaar, de beslissing is iig gemaaktquote:
Nee joh! Ben niet helemaal maf !quote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
GTST ATWT enz enz ook?![]()
Ik heb er stukjes van gezien omdat mijn ex dat "keigezellig" vond. Alhoewel dat niet wederzijds was omdat zij met een lang gezicht met mij naar Top Gear keek (oude variant met Jeremy enzo)
Ik heb me van meet af aan rot lopen ergeren, maar masochist als ik kennelijk ben, heb ik het uitgehouden tot de laatste week. Toen was ik het gemanipuleer, de gescripte verhaallijn, de streamlocks, de zoetsappigheid en de preutsheid zo beu dat ik de handdoek in de ring gooide.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb Jägermeister voor mij staan
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga voor het voorjaar, de beslissing is iig gemaakt
Oh dat is nog beroerder.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Amsterdam moest er vanaf dus. Ik had nog gebeld. Ja maar ik ben nog lang geen 60.
awwwquote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga voor het voorjaar, de beslissing is iig gemaakt
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef engine het volgende:
Het klagen op big brother is al begonnen
Ik heb lang genoeg in de rouw gezeten , ik mis het echt.quote:
Wij zitten klaar voor de foto'squote:Op woensdag 15 december 2021 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg getwijfeld , ik ga ervoor
En het is nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef engine het volgende:
Het klagen op big brother is al begonnen
ik snap datquote:Op woensdag 15 december 2021 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg in de rouw gezeten , ik mis het echt.
Jij hebt ook je beestje verloren , blijft verdrietigquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef cafca het volgende:
Toch weer vlechtjes in de OP!
Welkom terug @#ANONIEM !
Ork, ork, ork...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef Prisha het volgende:
ze zouden zo'n smilie met een lepel moeten hebben
Sta net spekjes uit te bakken voor in de Boerenkool... Met Gelderse rookworstquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef Prisha het volgende:
stokbrood in de oven en een tomatensoepie
ja behoorlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ook je beestje verloren , blijft verdrietig
Top Gear !!!!! Held die gozer. Ik keek dat vroeger vaak en nu heb ik alle afleveringen gebinged van Clarksons Farm Geweldige tv (op prime)quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh! Ben niet helemaal maf !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ahhhh lekkerrrrrrrrquote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sta net spekjes uit te bakken voor in de Boerenkool... Met Gelderse rookworst
BB1, BB2, BB5, BB6, DGK, TBO, SV, SS, BB7.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met DGK , SS en UTO en nu weer BB
ook lekkerrrrrrrquote:
@Floryquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef Prisha het volgende:
ze zouden zo'n smilie met een lepel moeten hebben
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Top Gear !!!!! Held die gozer. Ik keek dat vroeger vaak en nu heb ik alle afleveringen gebinged van Clarksons Farm Geweldige tv (op prime)Ja super hè, en ze zijn s2 ook al aan het opnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik ben geëvolueerd in een KillerBunnyquote:Op woensdag 15 december 2021 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En nou heb je je lot geaccepteerd en ben je een sitting duck?
Die oudere BB's zag ik toen nog op de tv , ik had toen nog niet eens pc volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB1, BB2, BB5, BB6, DGK, TBO, SV, SS, BB7.
Die laatste twee waren pure zelfkastijding om naar te kijken. En beter zal het er nooit meer op worden. Dat kan niet meer in dit door preutsheid, truttigheid en wokeness-idiotie geteisterde land.![]()
Trouwens, SV valt sowieso nooit meer te overtreffen.
Nijn, je bent er weerquote:Op woensdag 15 december 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben geëvolueerd in een KillerBunny
Geweldig ik wacht het af Top TV die gast die hij niet kan verstaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja super hè, en ze zijn s2 ook al aan het opnemen
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te makenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te maken
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te maken
Die gast was alleen leuk in Ik vertrekquote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, over scripten in (Talpa) RLS's gesproken: kijk een paar afleveringen van Chateau Meiland en je hebt al snel het idee dat je naar een remake van Utopia zit te gluren.
Krijgen we dan een ballon? 🎈quote:
Damm !!!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij riep toch altijd: "Mork calling Olson"
?
Hij was geen Chinees johquote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
Wat maakt het uit. Het is grappigquote:
Dat is ook zo verschikkelijk bij dat familie Gilles programma.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, over scripten in (Talpa) RLS's gesproken: kijk een paar afleveringen van Chateau Meiland en je hebt al snel het idee dat je naar een remake van Utopia zit te gluren.
Ooh op die fiets...quote:
Yes,quote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijn, je bent er weer
Terug van je vakantie
Ik geef je een 8 hiervoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh op die fiets...
Naah.. ik vind het close genoeg... en verdien toch punten !
minimaal 4!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh op die fiets...
Naah.. ik vind het close genoeg... en verdien toch punten !
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orsonquote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet
Ok maar ONZ nog niet?quote:
Ja duh.. dat snap ik nu ookquote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orson
Ik kom hier maar somsquote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en het is ook de eerste keer dat ik je hier zie
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orson
1 voor de moeitequote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. dat snap ik nu ook![]()
Hoeveel punten?
Ik vraag me of dat aan jou of aan mij ligtquote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.
Aan mijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me of dat aan jou of aan mij ligt
Van wat?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar.. nu sta ik op 13
Het is een exemplarisch voorbeeld: overal waar Talpa met zijn fikken aan zit gaat qua originaliteit naar de vaantjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast was alleen leuk in Ik vertrek
Ik kijk zelden reguliere tv. Nooit eigenlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een exemplarisch voorbeeld: overal waar Talpa met zijn fikken aan zit gaat qua originaliteit naar de vaantjes.
Overigens is CM wel briljante winstgevende tv: drie grote reclameblokken rond een programma dat NERGENS over gaat, bolstaat van de product-placement en toch wekelijks tussen de 1- en 2 miljoen kijkers trekt.
Zucht Van wat?quote:
Mijn Gnocchi is eigenlijk wel klaarquote:
Dan heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar.. nu sta ik op 13
Je zit toch ook in dit topicquote:
Gelustquote:
Ik ook steeds minder. We hebben ook geen kabel tv meer. Wat ik wil zien kijk ik wel via NL Ziet.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk zelden reguliere tv. Nooit eigenlijk
Kun je je punt niet terugnemen?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je nog een lange weg te gaan.
Wordt het voor jou ook geen time voor een nickchange?quote:
Oh als het hier om punten scoren gaat is de lol er wel vanaf. Daar hebben we Dotteke voor die het altijd per ongeluk doet in DTSquote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zit toch ook in dit topic
Zelfbedachte orginaliteitspunten in de categorie: Vrije Associatie.
Of je doet even je best om er nog een punt bij te verdienen. 14!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je je punt niet terugnemen?
Ah toe! Neem terug !
Me like 12
En betalen zeker weer. Daar ben ik van genezen, dit was de laatste keer dat ik voor fok betaal. Ik betaal voor een halve content nu. De groetenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt het voor jou ook geen time voor een nickchange?
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je doet even je best om er nog een punt bij te verdienen. 14!
Stel, het is eenmalig gratis. Welke nickname zou je kiezen dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En betalen zeker weer. Daar ben ik van genezen, dit was de laatste keer dat ik voor fok betaal. Ik betaal voor een halve content nu. De groeten
Je bent goed zoals je bentquote:Op woensdag 15 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En betalen zeker weer. Daar ben ik van genezen, dit was de laatste keer dat ik voor fok betaal. Ik betaal voor een halve content nu. De groeten
Dan wachten we daar toch gewoon opquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat werkt niet bij mij
Die komen spontaan.
Kutquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel, het is eenmalig gratis. Welke nickname zou je kiezen dan?
Souly natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel, het is eenmalig gratis. Welke nickname zou je kiezen dan?
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock wacht ook maar op spontane puntjes![]()
Wel een kutopmerking.quote:Op donderdag 4 oktober 2001 17:37 schreef Kut het volgende:
Ik vind het dermate storend dat men tegenwoordig meteen maar weer aanneemt dat het veranderen van een nick de persoonlijkheid van de desbetreffende persoon overhoop gooit
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Even opgezocht:
[..]
Wel een kutopmerking.
Wha! Waar zat je met je hoofd?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik maandag op weg naar mijn werk de afslag voorbij gereden ben x 2![]()
Niet om 1 of ander maar vind je zelf kut niet beter bekken voor de volgende meet?quote:
Hoe vind je dat zo snelquote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Even opgezocht:
[..]
Wel een kutopmerking.
Ja je bent de laatste tijd wel wat warriger dan ik gewend ben. Geeft niet, ik hou toch wel van je.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik maandag op weg naar mijn werk de afslag voorbij gereden ben x 2![]()
Doorgaans zitten die 10cm onder een vrouwennavel, maar dat bedoelde je vast nietquote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe vind je dat zo snel![]()
Hoe ziet het gebaar voor ‘kut’ eruit?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet om 1 of ander maar vind je zelf kut niet beter bekken voor de volgende meet?![]()
* SolidasRock kijkt ernaar uit![]()
10cm ??quote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doorgaans zitten die 10cm onder een vrouwennavel, maar dat bedoelde je vast niet
Ik kan twee afslagen nemen om op mijn werk te komen, maar was in verhit gesprek met mijn zus dus reed zonder erg langs de eerste en toen ik langs de tweede reed vroeg ik "Dit is toch onze afslag?" en toen waren we er voorbijquote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Waar zat je met je hoofd?
< GoA wacht geamuseerd geïnteresseerd op het antwoord.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe ziet het gebaar voor ‘kut’ eruit?
"Hoi ik ben kut"quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet om 1 of ander maar vind je zelf kut niet beter bekken voor de volgende meet?![]()
* SolidasRock kijkt ernaar uit![]()
Nou je neemt een ladder mee?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doorgaans zitten die 10cm onder een vrouwennavel, maar dat bedoelde je vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |