Ik was me aan het verstoppen voor alle vrouwen die me wilde ontvoeren voor tijdens kerstquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Dit. Had me er ook op verheugd, nog geen dag volgehouden.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef pullup het volgende:
Ga er wel aan beginnen maar als het weer zo suffig lijkt te zijn als afgelopen jaar haak ik weer rap af
En nou heb je je lot geaccepteerd en ben je een sitting duck?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was me aan het verstoppen voor alle vrouwen die me wilde ontvoeren voor tijdens kerst
Ik ook niet. Twee dagen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit. Had me er ook op verheugd, nog geen dag volgehouden.
waren ook geen leuke mensen om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Zoiets jaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef pullup het volgende:
Utopia daarentegen was gelijk wel grappig met Bats Hakim en Paul
Vast wel. Weet niet of je je nog kan herinneren dat ik zo'n beetje altijd laatste wordtquote:
Mooie tijden.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef pullup het volgende:
Utopia daarentegen was gelijk wel grappig met Bats Hakim en Paul
Het staat of valt ook gewoon bij goede castingquote:
Oh jeequote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was me aan het verstoppen voor alle vrouwen die me wilde ontvoeren voor tijdens kerst
Nou, 3x per dag met mijn Hummer door het hek om die Bats te slaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het staat of valt ook gewoon bij goede casting
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, 3x per dag met mijn Hummer door het hek om die Bats te slaan
Mag nog steedsquote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Secret Story heeft mij -en ik ben er zeker van heel veel anderen- nooit één minuut nachtrust gekost hoor.quote:
Takketelliequote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee dan al die zeiltjes die klaar had liggen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
quote:
hou me tegennnnnnnnnnquote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Dat zou wat zijn als die terugkwam
Ik wil gewoon BOUWEN !!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenMaar eerlijk de eerste dag zijn het allemaal engeltjes totdat de ware aard naar boven komt
Hier bedoel jequote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Gast de Bouwer....kunnen wij het maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil gewoon BOUWEN !!!!![]()
![]()
Was ook het klote schakelen van stream en dat Belgische accentquote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenMaar eerlijk de eerste dag zijn het allemaal engeltjes totdat de ware aard naar boven komt
Nou en of !quote:Op woensdag 15 december 2021 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Gast de Bouwer....kunnen wij het maken?
quote:
Doet er niet toe, kies er maar eentjequote:Op woensdag 15 december 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Oh... welke? Daar heb ik een paar van laten schieten... Had ik ff een leven denk ik
Ikke nie.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
De meesten komen hier van Uto en BB zo te zien.
Het begon voor mij bij DGKquote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
De meesten komen hier van Uto en BB zo te zien.
Hier heb je eiquote:
Oeh iets anders op fok maar BB en DGK lieten me niet losquote:
Dat was echt dramaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel het summum
O manmanman? Heb jij zonder dwang naar DGK/BB/UTO zitten kijken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel het summum
Dat had gewoon allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |