Ik ben begonnen met DGK , SS en UTO en nu weer BBquote:
Dus dat.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies dat. alles gescript en voorgekauwd
Heel gezellig daarquote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is er wel, @:aloa post er wel eens (in zijn eentje)
Wat??quote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb er toch wel weer zin in. En dat alles gescript is denk ik tot op zekere hoogte toch niet. Ik hoop wel dat ze geleerd hebben van de laatste die was saai. Oh en zit er een limiet op het aantal notes die je kan krijgen
Hoef je ook geen ban aan te vragen voor jezelfquote:
Ja dat ging rap in de SCquote:
Ik twijfel of je nu grappig doet of zuur?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je ook geen ban aan te vragen voor jezelf
Maar hoe zit dat dan met die notes? Is dat alleen in de SC?quote:
Vertel?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb er toch wel weer zin in. En dat alles gescript is denk ik tot op zekere hoogte toch niet. Ik hoop wel dat ze geleerd hebben van de laatste die was saai. Oh en zit er een limiet op het aantal notes die je kan krijgen
Oh jeequote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Wat jij wilquote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel of je nu grappig doet of zuur?
Verlos mij uit mijn lijden
Ik zoek ze wel even op, momentjequote:Op woensdag 15 december 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met die notes? Is dat alleen in de SC?
Ok Heintjequote:
Hey Konijnquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Misschien maar beterquote:Op woensdag 15 december 2021 17:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij en veel posten in Uto. Heb er geen actieve herinnering aan.
was je wegquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |