quote:
quote:
hou me tegennnnnnnnnnquote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Dat zou wat zijn als die terugkwam
Ik wil gewoon BOUWEN !!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenMaar eerlijk de eerste dag zijn het allemaal engeltjes totdat de ware aard naar boven komt
Hier bedoel jequote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, transgenders en iedereen die zich nog anders-gender is, ik ben weer terug!
Gast de Bouwer....kunnen wij het maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil gewoon BOUWEN !!!!![]()
![]()
Was ook het klote schakelen van stream en dat Belgische accentquote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet het duurt even voordat je al die gasten door hebt. Jill was een backstabber b.v. dat werd me niet in dank afgenomenMaar eerlijk de eerste dag zijn het allemaal engeltjes totdat de ware aard naar boven komt
Nou en of !quote:Op woensdag 15 december 2021 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Gast de Bouwer....kunnen wij het maken?
quote:
Doet er niet toe, kies er maar eentjequote:Op woensdag 15 december 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Oh... welke? Daar heb ik een paar van laten schieten... Had ik ff een leven denk ik
Ikke nie.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
De meesten komen hier van Uto en BB zo te zien.
Het begon voor mij bij DGKquote:Op woensdag 15 december 2021 18:26 schreef aloa het volgende:
De meesten komen hier van Uto en BB zo te zien.
Hier heb je eiquote:
Oeh iets anders op fok maar BB en DGK lieten me niet losquote:
Dat was echt dramaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel het summum
O manmanman? Heb jij zonder dwang naar DGK/BB/UTO zitten kijken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel het summum
Dat had gewoon allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |