quote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sjoelen. Ik heb 15 jaar in de kroeg op de sjoelclub gezeten. Geweldige avonden altijd. Allemaal vrouwen. De glijgleuven heetten we.
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sjoelen. Ik heb 15 jaar in de kroeg op de sjoelclub gezeten. Geweldige avonden altijd. Allemaal vrouwen. De glijgleuven heetten we.
Ik vind haar zo leukquote:
Ja !! Dat heb ik gelezen!!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:24 schreef Prisha het volgende:
De Parker Solar Probe heeft de zon aangeraakt![]()
[ link | afbeelding ]
Hoe kan zoiets niet wegsmeltenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:24 schreef Prisha het volgende:
De Parker Solar Probe heeft de zon aangeraakt![]()
[ link | afbeelding ]
Oud collega van mij deed aan curling.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:32 schreef chufi het volgende:
Momenteel zijn ze in Leeuwarden ook een soort aan het sjoelen met grote stenen op een ijsbaan.. Curling heet dat.
Wat een geniale naamquote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij die glijgleuven zit soms wel eens een pareltje ...quote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef Speciale het volgende:
[..]
Oud collega van mij deed aan curling.
Blijkt dus dat het Canadese team dat meedeed aan het WK of de olympische spelen (1 vd 2) vol zat met leuke dames
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die glijgleuven zit soms wel eens een pareltje ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef Speciale het volgende:
[..]bijna.... in oesters....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, soms heb ik een helder momentquote:Op woensdag 15 december 2021 16:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een geniale naam![]()
Voor corona gingen we met ESF regelmatig sjoelen in een kroeg in Rotterdam
Wel leuk om met een groep te doen, en dan wedstrijdjesquote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, soms heb ik een helder moment![]()
Ik vind het leuk om te doen, maar daarna nooit meer gedaan. Terwijl ik een bak heb staan.
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef Speciale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Nou.. eigenlijk...quote:
quote:Parels vormen zich in oesterachtige zeemossels, enkele soorten zoetwatermossels en soms ook in slakken
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze brengen het een beetje spectaculair. Hij is door de bovenste atmosfeer, de corona, gevlogen. Technisch gezien is dat de zon.
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk, en straks weer terug op aarde en we hebben weer een nieuwe variantquote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze brengen het een beetje spectaculair. Hij is door de bovenste atmosfeer, de corona, gevlogen. Technisch gezien is dat de zon.
Ik heb nog nooit gesjoeldquote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, maar daarna nooit meer gedaan. Terwijl ik een bak heb staan.
En dan moet je de zonnesteek halen ipv een nieuwe prikquote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en straks weer terug op aarde en we hebben weer een nieuwe variant
neeneequote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en straks weer terug op aarde en we hebben weer een nieuwe variant
Volgende meet?quote:
Vroeger hadden wij ook een sjoelbak , dat was best leuk , wel een tyfus herrie altijdquote:
Het kan, want die is uit het systeem verwijderd en dus weer beschikbaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaan
quote:
Huehuequote:Op woensdag 15 december 2021 16:47 schreef Speciale het volgende:
[..]
En ik op mossels, komt dat even mooi uit
Ja zeker, vroeger thuis sjoelden we veel, zo leuk. Sjoelmeetquote:Op woensdag 15 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel leuk om met een groep te doen, en dan wedstrijdjes
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, vroeger thuis sjoelden we veel, zo leuk. Sjoelmeet
40+ gaat gewoon doorquote:Op woensdag 15 december 2021 16:50 schreef Speciale het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!
Zitten jullie hier savonds ook, of is savonds weggelegd voor andere dingen?
Tegenwoordig zijn de nachten wel rustig. Dat is wel eens anders geweest.quote:
24/7 dienstverleningquote:Op woensdag 15 december 2021 16:50 schreef Speciale het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!
Zitten jullie hier savonds ook, of is savonds weggelegd voor andere dingen?
Dat is waar ,maar dat geldt voor heel FOK! eigenlijk welquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de nachten wel rustig. Dat is wel eens anders geweest.
Ik ben hierquote:Op woensdag 15 december 2021 16:48 schreef Speciale het volgende:
[..]
Waar is @:aoibhin wanneer je der nodig hebt
Nachtbraken op Fokquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mis t nachtbraken op fokquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Big Brother's, Gouden Kooi en Studio Vlemmix die ons weerhielden van het genieten van onze welverdiende nachtrust, maar die tijden zijn lang voorbij.quote:
secret storyquote:Op woensdag 15 december 2021 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Big Brother's, Gouden Kooi en Studio Vlemmix die ons weerhielden van het genieten van onze welverdiende nachtrust, maar die tijden zijn lang voorbij.
Alleen de vrijdagen en/of zaterdagen ga ik nog wel eens een nachtje door in MUZ , maar verder is het idd wel beter voor de nachtrustquote:Op woensdag 15 december 2021 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nachtbraken op Fok![]()
Al is het wel beter voor ieders nachtrust dat het wat minder voorkomt nu
Als alle nationale selecties weer beginnen in ESF kan het ook wel eens laat worden. Vooral San Remo (Italiaanse voorronde) duurt vaak tot 3 uur 's nachts ofzoquote:Op woensdag 15 december 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen de vrijdagen en/of zaterdagen ga ik nog wel eens een nachtje door in MUZ , maar verder is het idd wel beter voor de nachtrust
Voor de volgende meet.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar dan is de sfeer natuurlijk ook heel gezellig onder elkaar denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als alle nationale selecties weer beginnen in ESF kan het ook wel eens laat worden. Vooral San Remo (Italiaanse voorronde) duurt vaak tot 3 uur 's nachts ofzo
zij post nu hier in 40+ in de YouTube topicquote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan is de sfeer natuurlijk ook heel gezellig onder elkaar denk ik![]()
Dat is ook leuk![]()
Maar ik bedenk me ineens : dan ken jij vast xlCalypso ook wel![]()
![]()
Gelukkig heeft ze nu een ban
Ja i knowquote:Op woensdag 15 december 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik jou heb gezien![]()
Oh is ze al weer vrij?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
zij post nu hier in 40+ in de YouTube topic
Reageer ik op de verkeerde post , sorryquote:
dat heb ik nog nooit gemaakt, ziet er wel lekker uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
Ik ga Gnocchi maken, al héél lang willen doen omdat Tony het lekker vond. Het is van knorr (dus vloeken in de kerk van cul) Maar ik pas het wel een beetje aan.
[ link | afbeelding ]
Hahaha hij was ook lekkerquote:Op woensdag 15 december 2021 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gemaakt, ziet er wel lekker uit.
Ja die sfeer is dan zoooooo gezelligquote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan is de sfeer natuurlijk ook heel gezellig onder elkaar denk ik![]()
Dat is ook leuk![]()
Maar ik bedenk me ineens : dan ken jij vast xlCalypso ook wel![]()
![]()
Gelukkig heeft ze nu een ban
Nou, ik hou het gewoon niet meer volquote:Op woensdag 15 december 2021 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Big Brother's, Gouden Kooi en Studio Vlemmix die ons weerhielden van het genieten van onze welverdiende nachtrust, maar die tijden zijn lang voorbij.
Zij is ook helemaal niet belangrijk , het het schoot ineens door mijn gedachten . Alleen maar fijn als je daar last van hebt.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die sfeer is dan zoooooo gezelligEn dan worden we in de loop van de nacht ook zo melig dat de een na de andere foute grap voorbijkomt
![]()
De naam xlCalypso staat me vaagjes wat van bij, maar kan zijn dat ze actiever was voor mijn tijd
Vroeger wel ,maar toen was het ook heel anders , tegenwoordig gaat zelfs in de RLS alles vroeg naar bedquote:Op woensdag 15 december 2021 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, ik hou het gewoon niet meer vol
Vroegahhquote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger wel ,maar toen was het ook heel anders , tegenwoordig gaat zelfs in de RLS alles vroeg naar bed
Het is allemaal te voor gekauwd tegenwoordig. Veel te gezapig.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger wel ,maar toen was het ook heel anders , tegenwoordig gaat zelfs in de RLS alles vroeg naar bed
Secret story, mijn eerste kennismaking met fok. Als lurkster. Uto gaan posten...veel, heel veelquote:
samequote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Secret story, mijn eerste kennismaking met fok. Als lurkster. Uto gaan posten...veel, heel veel
Vroegah is niet meerquote:Op woensdag 15 december 2021 17:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vroegahh![]()
Ik ben te oud voor die ongein. Wij zitten hier 's avonds om half 10 wel eens van wat doen we nog in de woonkamer. Ben wel altijd rond 5 wakker. Uiterlijk 6 gaat de wekker
Jij en veel posten in Uto. Heb er geen actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Secret story, mijn eerste kennismaking met fok. Als lurkster. Uto gaan posten...veel, heel veel
Ja precies dat. alles gescript en voorgekauwdquote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is allemaal te voor gekauwd tegenwoordig. Veel te gezapig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |