Top Gear !!!!! Held die gozer. Ik keek dat vroeger vaak en nu heb ik alle afleveringen gebinged van Clarksons Farm Geweldige tv (op prime)quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh! Ben niet helemaal maf !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ahhhh lekkerrrrrrrrquote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sta net spekjes uit te bakken voor in de Boerenkool... Met Gelderse rookworst
BB1, BB2, BB5, BB6, DGK, TBO, SV, SS, BB7.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met DGK , SS en UTO en nu weer BB
ook lekkerrrrrrrquote:
@Floryquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef Prisha het volgende:
ze zouden zo'n smilie met een lepel moeten hebben
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Top Gear !!!!! Held die gozer. Ik keek dat vroeger vaak en nu heb ik alle afleveringen gebinged van Clarksons Farm Geweldige tv (op prime)Ja super hè, en ze zijn s2 ook al aan het opnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
Ik ben geëvolueerd in een KillerBunnyquote:Op woensdag 15 december 2021 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En nou heb je je lot geaccepteerd en ben je een sitting duck?
Die oudere BB's zag ik toen nog op de tv , ik had toen nog niet eens pc volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB1, BB2, BB5, BB6, DGK, TBO, SV, SS, BB7.
Die laatste twee waren pure zelfkastijding om naar te kijken. En beter zal het er nooit meer op worden. Dat kan niet meer in dit door preutsheid, truttigheid en wokeness-idiotie geteisterde land.![]()
Trouwens, SV valt sowieso nooit meer te overtreffen.
Nijn, je bent er weerquote:Op woensdag 15 december 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben geëvolueerd in een KillerBunny
Geweldig ik wacht het af Top TV die gast die hij niet kan verstaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja super hè, en ze zijn s2 ook al aan het opnemen
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te makenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te maken
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te maken
Die gast was alleen leuk in Ik vertrekquote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, over scripten in (Talpa) RLS's gesproken: kijk een paar afleveringen van Chateau Meiland en je hebt al snel het idee dat je naar een remake van Utopia zit te gluren.
Krijgen we dan een ballon? 🎈quote:
Damm !!!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij riep toch altijd: "Mork calling Olson"
?
Hij was geen Chinees johquote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
Wat maakt het uit. Het is grappigquote:
Dat is ook zo verschikkelijk bij dat familie Gilles programma.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, over scripten in (Talpa) RLS's gesproken: kijk een paar afleveringen van Chateau Meiland en je hebt al snel het idee dat je naar een remake van Utopia zit te gluren.
Ooh op die fiets...quote:
Yes,quote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijn, je bent er weer
Terug van je vakantie
Ik geef je een 8 hiervoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh op die fiets...
Naah.. ik vind het close genoeg... en verdien toch punten !
minimaal 4!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh op die fiets...
Naah.. ik vind het close genoeg... en verdien toch punten !
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orsonquote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet
Ok maar ONZ nog niet?quote:
Ja duh.. dat snap ik nu ookquote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orson
Ik kom hier maar somsquote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en het is ook de eerste keer dat ik je hier zie
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orson
1 voor de moeitequote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. dat snap ik nu ook![]()
Hoeveel punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |