Nou, de truuk was optie 2 kiezen in het belmenu. Dus kiezen voor een reguliere prik. Dan kom je er meteen door… Maar dus wel pas over 2 weken plek.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:22 schreef Meridiaan het volgende: [..] Lukt het een beetje, of loop je tegen dezelfde dingen aan als BillDauterive?
Wat goedquote:Op woensdag 15 december 2021 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
Nou contact getekend. Blij dat de hele nieuwe baan zoektocht klaar is nu.![]()
![]()
Februari beginnen.
Zo blij, maar nu ook al doodop en het is pas half elf.quote:
Snap ik! Niet zo gek toch met alle emoties die een nieuwe baan met zich meebrengen?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo blij, maar nu ook al doodop en het is pas half elf.
Moeten er nog wel mondkapjes zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mondkapje halen bij de concierge vind ik beter. Ze geven nu onderwijsgeld uit aan mondkapjesbeveiligers…
Twee weken, dat vind ik nog vrij snel, nice!quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, de truuk was optie 2 kiezen in het belmenu. Dus kiezen voor een reguliere prik. Dan kom je er meteen door… Maar dus wel pas over 2 weken plek.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ntal-vs-naar-800-000quote:GGD roept op niet meer te bellen voor boosterafspraak vanwege drukte
Het heeft voorlopig geen zin om de Landelijke Vaccinatie Afsprakenlijn te bellen, meldt GGD-koepelorganisatie GGD-GHOR. Het callcenter voor boosterafspraken staat onder extreme druk en daarom worden geen extra telefoontjes meer aangenomen.
"Wij willen dat iedereen die dat kan, online een afspraak maakt, om het callcenter te ontlasten", zegt een woordvoerder. "Alleen als je dat echt niet kan, kan je wel bellen." De woordvoerder noemt de toestroom "echt extreem". "We doen een dringende oproep; iedereen die een muis kan aanraken vragen we om online een afspraak te maken."
Lekker de rest van de dag slacken joh, je gaat toch wegquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo blij, maar nu ook al doodop en het is pas half elf.
Dat betekent dus dat niemand nu nog durft te posten?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef H_T het volgende:
1+8+4+2 = 15, dus uit post 15 gaat de inspiratie komen voor de definitieve TT
Bij mijn moeder is het zelfs binnen een week.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ergens valt me dat nog mee. Dat is binnen twee weken! Sneller was natuurlijk fijner geweest, maar in de zomer kon ik pas vijf weken later terecht
Prima TT.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Dat denk jijquote:Op woensdag 15 december 2021 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het geen familie.
Had je nog bijna de TT.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat niemand nu nog durft te posten?
De laatste och paste er niet bij, tenzij ik Slowchat weer had ingekort naar SCquote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Een TT van één woord lijkt me niet te lastig in elk geval.
Dat de prik sneller gezet kan worden is al zo gemeengoed geworden dat we het nu over 'pas' hebben als het over twee weken isquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, de truuk was optie 2 kiezen in het belmenu. Dus kiezen voor een reguliere prik. Dan kom je er meteen door… Maar dus wel pas over 2 weken plek.
Is dit die Welshe stad?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het toch een prima TTquote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef H_T het volgende:
[..]
De laatste och paste er niet bij, tenzij ik Slowchat weer had ingekort naar SC
Gelukkig heb ik alleen maar beloofd dat de inspiratie uit post 15 zou komen
Jazeker, B&A zijn er zelfs nog geweest.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit die Welshe stad?
Ja, dat weet ik nog wel, maar wist niet meer zeker dat dat deze naam was.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jazeker, B&A zijn er zelfs nog geweest.
Kan je daar een leuke Polonaise Swanseaise op doen?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef Meridiaan het volgende:
Heb nu dat liedje van Brabantse nachten zijn lang in mijn hoofd
En dat terwijl Arie niet meer onder ons is.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef Meridiaan het volgende:
Heb nu dat liedje van Brabantse nachten zijn lang in mijn hoofd
Ik denk het welquote:Op woensdag 15 december 2021 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je daar een leuke Polonaise Swanseaise op doen?
In de zomer heb ik mijn wifi hernoemd naar Pfizer-5G, sinds kort heet een ander wifi-netwerk hier in de buurt Boosterprikquote:Op woensdag 15 december 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
En, voelt dit weer anders? Op welke frequentie zit je nu?
2xAZ + 1P = 6Gquote:Op woensdag 15 december 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
En, voelt dit weer anders? Op welke frequentie zit je nu?
We zijn bezig uw gegevens uit te lezen. Een moment geduld alstublieft.quote:
Deze wiskundige vergelijking met drie onbekenden kan niet worden opgelost.quote:
Nou ja, alle zestigplussers dit jaar nog boosteren lijkt in Twente dus een vrij onhaalbare kaart, mijn ouders zijn 69 en dus pas 2 dagen voor het einde van het jaar aan de beurtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Twee weken, dat vind ik nog vrij snel, nice!
Ik zie nu nos.nl
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ntal-vs-naar-800-000
Jawel. Twee keer AZ plus een keer Porto staat gelijk aan zes teams van FC Groningen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze wiskundige vergelijking met drie onbekenden kan niet worden opgelost.
Mijn ouders willen dus ook samen, want er is geen priklocatie meer in de buurt, de dichtstbijzijnde is 25 minuten enkele reis met de auto. En ze wilden netjes wachten op de brief, maar die is er nog niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:03 schreef Yesse het volgende:
Wel weer typisch. "Bel als u samen wil boosteren, dat kan niet online".
OPROEP: BEL NIET MEER NAAR DE GGD WANT HET IS TE DRUK MAAK JE AFSPRAAK ONLINE. PANIEK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om gezamenlijk een afspraak te kunnen maken.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maar wat is de waarde van 1 AZ, 1 Porto of 1 FC Groningen?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Twee keer AZ plus een keer Porto staat gelijk aan zes teams van FC Groningen.
2AZ + P = 6Gquote:Op woensdag 15 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
2AZ + P = 6G
2P + AZ = 6G
AZ = P
Hartelijk dank voor deze update! Uw wensen zijn in goede orde ontvangen!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:10 schreef Strani het volgende:
Mijn goedemorgen is nu komen te vervallen dus ik verwijs mensen die een goed dagdeel wensen graag door naar mijn eerder genoemde goedemiddag.
Onze freunden aan de andere kant van de grens kunnen ook gewoon een apotheek binnenlopen voor hun boostershot.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder is volgens mij allang geboost. Maar ja goed Nederland heeft natuurlijk wel een beetje een morgen-mentaliteit.
Ja ik verbaas me er echt over. Ook geen idee hoe Hugo dit allemaal tegen half januari klaar wil hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze freunden aan de andere kant van de grens kunnen ook gewoon een apotheek binnenlopen voor hun boostershot.
Wij moeten wachten op een jaartal en dan mogen we online een afspraak maken in een plaats op 65 km afstand als we dit jaar nog terecht willen, of in een plaats 25 minuten rijden en dan kunnen we in 2022 terecht. Maar niet als we samen met onze partner willen, dan moeten we wachten op een brief, die niet komt, om te bellen, maar we mogen ook niet meer bellen want dat is te druk.
Zorgvuldigheid
Of hij gokt erop dat het tegen die tijd allemaal de schuld is van zijn opvolgerquote:Op woensdag 15 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er echt over. Ook geen idee hoe Hugo dit allemaal tegen half januari klaar wil hebben.
Drie keer FC Volendam.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat is de waarde van 1 AZ, 1 Porto of 1 FC Groningen?
Ik heb ook geen idee. We hebben minder priklocaties dan afgelopen zomer. Toen zaten we op max 1 miljoen vaccinaties in de week. Om half januari te halen moeten we vanaf nu naar 2 miljoen vaccinaties per week. In mijn regio is het nu al niet meer mogelijk om binnen 2 weken een afspraak te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er echt over. Ook geen idee hoe Hugo dit allemaal tegen half januari klaar wil hebben.
Mag zijn opvolger zijn ontslag aanbieden en komt Hugo terug om de day te savenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Of hij gokt erop dat het tegen die tijd allemaal de schuld is van zijn opvolger
Daar zou jij wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Of hij gokt erop dat het tegen die tijd allemaal de schuld is van zijn opvolger
Mijn ouders hebben een kwartier!! aan de telefoon gehangen om een gezamenlijke afspraak te maken. De beste man die ze hielp moest een enorm belscript doorworstelen. (En hij was sowieso niet zo snel maar het was wel een heel aardige manquote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zou jij wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben.
Ik zeg niet dat ik de huidige Spaanse regering per se steun, maar ze zijn wel behoorlijk consequent geweest met alles. Vaccineren kwam ietwat traag op gang maar verliep daarna prima, ook qua procedure (ik hoefde niks te doen, kreeg gewoon twee afspraken via SMS en het was allemaal zo gedaan). Boostercampagne verloopt nu ook weer aardig, en ook qua maatregelen is het hier veel minder op-en-neer dan in Nederland.
Hugo heeft bijna elke keer een datum genoemd die al direct niet haalbaar bleek. Maar elke keer opnieuw weer een datum noemen die niet haalbaar is.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Malta lijkt me wel wat deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 15 december 2021 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar laten jullie je derde prik zetten?
Nog nooit geweest.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Malta lijkt me wel wat deze tijd van het jaar
Ik ook niet, dus dan kan ik die twee mooi combinerenquote:
Ik denk dat vandaag ook komt door de Astrazeneca groep lijkt me? Groot deel viel buiten die 6 maanden en kunnen dus ineens vandaag allemaal tegelijkertijd een afspraak maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar half januari zou iedereen boven de 18 toch een afspraak moeten kunnen maken voor de boosterprik? Hoe dan? Het maken van een afspraak loopt nu al helemaal vast.
Wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 15 december 2021 12:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een kwartier!! aan de telefoon gehangen om een gezamenlijke afspraak te maken. De beste man die ze hielp moest een enorm belscript doorworstelen. (En hij was sowieso niet zo snel maar het was wel een heel aardige man)
Ik ga gewoon weer voor links, net als de eerste twee keerquote:Op woensdag 15 december 2021 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar laten jullie je derde prik zetten? De eerste deed ik rechts, de tweede links.... Maar meer armen heb ik niet. Benen heb ik er wel drie van.
Dat lijkt mij ook geen probleemquote:Op woensdag 15 december 2021 12:27 schreef Em31 het volgende:
Ik heb online steeds weer vernieuwd totdat er op dezelfde datum een uurtje tussen de zat, volgens mij is dat geen ramp toch dat één dus wat eerder komt.
Dat is wel een verschil ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zou jij wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben.
Ik zeg niet dat ik de huidige Spaanse regering per se steun, maar ze zijn wel behoorlijk consequent geweest met alles. Vaccineren kwam ietwat traag op gang maar verliep daarna prima, ook qua procedure (ik hoefde niks te doen, kreeg gewoon twee afspraken via SMS en het was allemaal zo gedaan). Boostercampagne verloopt nu ook weer aardig, en ook qua maatregelen is het hier veel minder op-en-neer dan in Nederland.
Mij niet meer bellenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef Em31 het volgende:
De Jonge denkt vast, boeien roep dat gewoon is vanaf half januari toch Ernst Kuipers zijn probleem.
Eerste Europese land dat cannabis legaliseertquote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Malta lijkt me wel wat deze tijd van het jaar
Nee hoor, bij mijn tweede AZ ben ik gelijk met schoonouders gegaan (zij moesten in de ochtend). Was geen probleem.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:27 schreef Em31 het volgende:
Ik heb online steeds weer vernieuwd totdat er op dezelfde datum een uurtje tussen de zat, volgens mij is dat geen ramp toch dat één dus wat eerder komt.
Heb hem rechts laten zetten, omdat ik mijn linkerzij slaap.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar laten jullie je derde prik zetten? De eerste deed ik rechts, de tweede links.... Maar meer armen heb ik niet. Benen heb ik er wel drie van.
Da's voor mij niet de reden om eventueel te gaanquote:Op woensdag 15 december 2021 12:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerste Europese land dat cannabis legaliseert
Nee, maar las dat gisteren in een artikel. Grappig om even te vermeldenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's voor mij niet de reden om eventueel te gaanDe coffeeshop is nog altijd een stuk dichterbij en daar kom ik ook al nooit
Nou wees dan een kerel en laat 'm in je derde been zetten.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Canada is wiet al een tijdje gelegaliseerd. Toen ik daar was roken flinke delen van de steden naar kruidensigarettenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar las dat gisteren in een artikel. Grappig om even te vermelden
Prima toch? Goeie kans dat er een loonsverhoging in staat die je dan met terugwerkende kracht alsnog krijgtquote:Op woensdag 15 december 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een nieuwe cao binnen ons bedrijf is er.De cao gaat in per 1-1-21.
Is dat de Nederlandse uitdrukking voor The cat is out of The bag?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef Arizona het volgende:
Ik ga maar ff wandelen![]()
De kat is eindelijk van mijn schoot
Enkel de loonschalen worden per 1-1-22 met 1% verhoogd. Voor de rest niks.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Prima toch? Goeie kans dat er een loonsverhoging in staat die je dan met terugwerkende kracht alsnog krijgt
Wat heb je er dan op tegen?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enkel de loonschalen worden per 1-1-22 met 1% verhoogd. Voor de rest niks.
Dat is er in 2021 niks gebeurd. Enkel met ingang van 2022. en dus in drie jaar tijd krijgen we er 1% bij.quote:
Ze zullen eerst wel groots het nieuwe motto aankondigen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:28 schreef molloot200 het volgende:
Nou eens even NPO 1 aanzetten voor die presentatie van het regeerakkoord
Eerst het zuur...quote:Op woensdag 15 december 2021 13:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zullen eerst wel groots het nieuwe motto aankondigen.
Ja dit is echt wel een hele trieste manier om iets goed te pratenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:33 schreef Yesse het volgende:
LOL. "9 weken is wat lang maar hiervoor was het nog langer dus het is niet erg"
En daarna Henk Kampquote:
Dat "Kom je?" van Koolmees naar Remkesquote:Op woensdag 15 december 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
Hahhaha wat is dat overdragen op 1,5 meter een potje ongemakkelijk
Remkes heeft ook echt zo'n 'moet dit?' uitstraling.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat "Kom je?" van Koolmees naar RemkesAls een vader die zijn kind instrueert.
Hahaha ja die is er volgens mij helemaal klaar meequote:Op woensdag 15 december 2021 13:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Remkes heeft ook echt zo'n 'moet dit?' uitstraling.
Beste man zit ook al te lezen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even kijken wat de visboer uit Deventer ervan vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |