quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
De RBR-FIA heeft er wel alles aan gedaan om Max deze titel te geven.
Hopelijk komt het protest er nog door heen want dit was echt een schande, zo wil je toch geen titel winnen?
Lap 1 Max wil Lewis er volledig af gaan rammen. Perez die zich compleet tegen de regels in doet.
De rare beslissing van de FIA in de laatste rondes.
Dan ook nog de tactische blunders van Mercedes zelf.
De meest onverdiende kampioen in de historie?
Lewis was oppermachtig, ook vandaag weer. Max moest met misselijk gedrag zich er boven zetten, en helaas heeft RBR-FIA er alles aan gedaan om hem kampioen te krijgen.
Mooie OP heb je gemaakt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef PinkLow het volgende:
Hele tijd meegelezen de afgelopen uren. Plaats ik een berichtje mag ik gelijk een nieuw deel openen.
Dit is écht een top dag!quote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef PinkLow het volgende:
Hele tijd meegelezen de afgelopen uren. Plaats ik een berichtje mag ik gelijk een nieuw deel openen.
Ik ben echt heel benieuwd hoe de verhoudingen volgend jaar liggen. Ik denk in ieder geval dat Ferrari zich weer in de top gaat melden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef crv het volgende:
Ik vermoed dat dit voor merc/ham de voorlopig laatste kans was om de 8e binnen te halen en dat ze daarom zo blijven protesteren
Is mijn eerste keer ever op dit forum. Terwijl ik al jaren post.quote:
Hoezo dat? Wat kan er in de winter allemaal nog gebeuren waardoor Merc in één klap naar het niveau Alpha/Aston Martin afzakt?quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef crv het volgende:
Ik vermoed dat dit voor merc/ham de voorlopig laatste kans was om de 8e binnen te halen en dat ze daarom zo blijven protesteren
Je zou idd toch zeggen dat Merc zelf ook moet inzien dat ze de overwinning zelf hebben weggegooid door niet te pitten onder de VSC en/of de SC. En maar protesten uitschrijven. Rivaliteit oké, maar van respect is echt geen sprake meer. Flink gezichtsverlies voor Toto en Merc wat mij betreft, dan is Hamilton nog de meest respectabele van de renstal vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat Mercedes tijdens de race aan Hamilton vroeg welke banden die zou willen bij een SC en vervolgens bij 2 SC's niet naar binnen halen.
Bro'squote:
Hij twijfelde vorig jaar om te stoppen, op je hoogte punt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef crv het volgende:
Nog een mirakelquote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef PinkLow het volgende:
Sorry frist time ever...quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Kan een mod dat "< perfectie" aan het eind van de TT weghalen? Dat is natuurlijk alleen leuk bij 33.
Nieuw chassis 2022quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat kan er in de winter allemaal nog gebeuren waardoor Merc in één klap naar het niveau Alpha/Aston Martin afzakt?
quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Kan een mod dat "< perfectie" aan het eind van de TT weghalen? Dat is natuurlijk alleen leuk bij 33.
Geeft niet.quote:
Goh, verrassendquote:
Gaat toch enigzins op de schop komend jaar dus hun raketmotor kan bij het grof vuilquote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat kan er in de winter allemaal nog gebeuren waardoor Merc in één klap naar het niveau Alpha/Aston Martin afzakt?
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef TjjWester het volgende:
Kan die OP niet worden vervangen door een foto van max??
Wel netjes gewacht met z’n tweetquote:Op zondag 12 december 2021 20:54 schreef NaturalScience het volgende:
[ twitter ]
Al die woeste reacties hieronder ..... verdrietig ....
Dat hebben ze alle voorgaande jaren toch ook prima kunnen ontwerpen? Tenzij ze zich daar over de winter compleet de vernieling in zuipen of zo zie ik niet echt in waarom ze dat volgend jaar niet nog eens kunnen doen.quote:
Nooit. Ook in COR niet. Altijd feest.quote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Fijn dat bianconeri niet teleur stelt
Sinds Lauda overleden is, is er niemand die Toto in het gareel kan houden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat slecht dit. Alle respect die ik had voor mercedes is helemaal verloren haha
Afvoeren.quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vast al besproken, maar wat een reuzenbaby
Dat verdient een like van de FOK influencer.quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Is mijn eerste keer ever op dit forum. Terwijl ik al jaren post.
Dit is echt een top dag!
En wat gifjes van een boze Totoquote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef TjjWester het volgende:
Kan die OP niet worden vervangen door een foto van max??
Que pasa?quote:
Jack is dan ook de grootste kleuter van t stel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gegokt en verlorenquote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij twijfelde vorig jaar om te stoppen, op je hoogte punt.
Hoe erg zal hij nu daar aan terug denken?
Nu is de grote Lewis wel verslagen..
Zo, is hij even vol van zichzelf...quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dynamiek Hamilton/Russell wordt daar veel interessanter.quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat hebben ze alle voorgaande jaren toch ook prima kunnen ontwerpen? Tenzij ze zich daar over de winter compleet de vernieling in zuipen of zo zie ik niet echt in waarom ze dat volgend jaar niet nog eens kunnen doen.
Met een compleet nieuw aero-reglement kan het zomaar eens zijn dat de verhoudingen straks heel anders liggen en Merc (en RBR ook overigens) helemaal niet meer zo dominant zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat hebben ze alle voorgaande jaren toch ook prima kunnen ontwerpen? Tenzij ze zich daar over de winter compleet de vernieling in zuipen of zo zie ik niet echt in waarom ze dat volgend jaar niet nog eens kunnen doen.
Nee joh. Russell heeft niks te vertellen, maak je geen illussies. Moet in dienst rijden van HAM.quote:Op zondag 12 december 2021 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dynamiek Hamilton/Russell wordt daar veel interessanter.
Dat hangt er vanaf, als Russell ook de bitch moet spelen volgens contract zal er weinig dynamiek zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dynamiek Hamilton/Russell wordt daar veel interessanter.
Lammers kegelt met jouw botten nog een keer kastanjes uit de boomquote:Op zondag 12 december 2021 20:59 schreef RAVW het volgende:
Wel mooi voor Lammers en die andere dat ze dit nog mee mogen maken wnat die zijn toch ook al aardig op leeftijd nu
Stephane Kox krijgt ze ook wel aan het praten.quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou kunnen, maar dan nog hebben ze het natuurlijk volledig in eigen hand. En ik denk als ik eerlijk ben dat 'Toto is gewoon een hele slechte verliezer' een veel eenvoudigere verklaring is voor het gedrag van Merc nu dan enige zorgen die ze daar hebben voor volgend jaar.quote:Op zondag 12 december 2021 20:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Met een compleet nieuw aero-reglement kan het zomaar eens zijn dat de verhoudingen straks heel anders liggen en Merc (en RBR ook overigens) helemaal niet meer zo dominant zijn.
Natuurlijk moet hij dat. HAM is 7-voudig WK, wie the fuck is Russell danquote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, als Russell ook de bitch moet spelen volgens contract zal er weinig dynamiek zijn.
Zelfs mijn moeder over de 80 kreeg bijna een beroerte. Ik zat bij vrinden met de nodige alcohol maar een telefoontje van een knotsgek oudje is dan wel mooi.quote:Op zondag 12 december 2021 20:59 schreef RAVW het volgende:
Wel mooi voor Lammers en die andere dat ze dit nog mee mogen maken wnat die zijn toch ook al aardig op leeftijd nu
Ook geen taxi meer bestellen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik koop nooit meer een Mercedes. Ter info.
daar is ook niet veel voor nodig hahaha ben ook niet de jongste meerquote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lammers kegelt met jouw botten nog een keer kastanjes uit de boom
Koop mijn Audi A3 E-Tron RS uitvoering niffo.quote:Op zondag 12 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als hij de snellere coureur is hij degene die ze op dat moment de meeste punten/makkelijker een wdc kan binnen halen. 7 Titels hebben is allemaal wel leuk een aardig maar je krijgt er op de zondagen natuurlijk geen bonuspunten voor.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat. HAM is 7-voudig WK, wie the fuck is Russell dan
Te groen maat.quote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koop mijn Audi A3 E-Tron RS uitvoering niffo.
Echte mannen hebben dan ook een Audiquote:Op zondag 12 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er is wel nog één ding erger dan dat: Na tig appeals verliezen van een frisdrank fabrikant.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef spapaars het volgende:
Misschien wel heel dom van Mercedes om zich zo te laten kennen. Al is het moeilijk te accepteren dat je als gerenommeerd autofabrikant hebt verloren van een blikje frisdrank.
Al is hij 6 races sneller, dan nog blijft hij 2e rijder. Ze gaan een 7-voudig kampioen niet na 1 seizoen 2de rijder makenquote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als hij de snellere coureur is hij degene die ze op dat moment de meeste punten/makkelijker een wdc kan binnen halen. 7 Titels hebben is allemaal wel leuk een aardig maar je krijgt er op de zondagen natuurlijk geen bonuspunten voor.
FTFYquote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echte mannen die wat te compenseren hebben, hebben dan ook een Audi
Daar had ik deze soap niet voor nodig, een mercedes is gemiddeld net zo onbetrouwbaar als Totoquote:Op zondag 12 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
You and me bothquote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Tweet van net gaf me bijna een hartverzakking
Vettel dacht ook ooit de baas te zijn bij Ferrari, heeft ook iets anders voor hem uitgepakt.quote:Op zondag 12 december 2021 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al is hij 6 races sneller, dan nog blijft hij 2e rijder. Ze gaan een 7-voudig kampioen niet na 1 seizoen 2de rijder makenHAM is de baas zo simpel is het.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh. Russell heeft niks te vertellen, maak je geen illussies. Moet in dienst rijden van HAM.
Russell heeft WDC ambities, die kan het zich niet veroorloven om eerst twee seizoenen de bitch te spelen van Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, als Russell ook de bitch moet spelen volgens contract zal er weinig dynamiek zijn.
Ik ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar is ook niet veel voor nodig hahaha ben ook niet de jongste meer
Wist niet dat hij ook 7 wereldtitels had.quote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vettel dacht ook ooit de baas te zijn bij Ferrari, heeft ook iets anders voor hem uitgepakt.
Laatste Mercedes die ik had reed z'n rondes op een Feischell baan.quote:Op zondag 12 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er was geen spoilerquote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Sinister-D- het volgende:
M
[..]
You and me bothvandaar de disclaimer ook in de spoiler
Max was nog geen eens WK geworden en er zijn er al behoorlijk wat weggegaanquote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vettel dacht ook ooit de baas te zijn bij Ferrari, heeft ook iets anders voor hem uitgepakt.
Dat was mooi klote geweest. In dat scenario hadden we het allemaal weer #blessed genoemd.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Stel je overigens een voor dat dit scenario de andere kant op was geweest.
Max de hele race sneller, vervolgens een VSC en een SC en dan de laatste ronde worden ingehaald door Lewis. Denk dat de Mediamarkt dan morgen een topomzet zou hebben gedraaid.
Met 4 titels onder je riem kun je toch ook prima 'de baas' zijn binnen een team, of ligt de grens daarvoor op 6?quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ook 7 wereldtitels had.
Max is ook van een heel ander kaliber dan de meeste coureurs.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
Max was nog geen eens WK geworden en er zijn er al behoorlijk wat weggegaandie het niet konden waarmaken
Niet zo spannend graag.quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef RAVW het volgende:
was een mooi jaar , vol spanning en lang niet zo meer gezien
ondanks er door diverse teams best wel "vals"is gespeeld en soms ook te ver zijn gegaan heeft de beste speler het gewoon gewonnen ..
het was gewoon leuk om naar te kijken
en hopelijk volgend jaar net zo spannend
Ik ga morgen m'n 190D inruilen uit protest.quote:Op zondag 12 december 2021 21:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zojuist de bestelling van m'n Mercedes-AMG GT Black Series geannuleerd.
Ik denk 0 kans ze dan beiden de finish gehaald hadden.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Max de hele race sneller, vervolgens een VSC en een SC en dan de laatste ronde worden ingehaald door Lewis. Denk dat de Mediamarkt dan morgen een topomzet zou hebben gedraaid.
Zijn in Amsterdam toch allemaal Tesla’squote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn in Amsterdam toch allemaal Tesla’s
Dan was Max wel gestopt om banden te wisselen gok ik.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Past idd meer bij BMW rijdersquote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gremen het volgende:
Er worden er hier grapjes over gemaakt, maar ik vraag me wel eens af of Mercedes (het bedrijf dus) nou echt blij is met hoe Wolff te keer gaat dit hele jaar. Past totaal niet bij een "luxe" merk
Jawel. Slecht gekeken dan.quote:
Zo makkelijk is die keuze niet.quote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan was Max wel gestopt om banden te wisselen gok ik.
Tokkies rijden in een Mercedes dus wat dat betreft matcht het wel.quote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gremen het volgende:
Er worden er hier grapjes over gemaakt, maar ik vraag me wel eens af of Mercedes (het bedrijf dus) nou echt blij is met hoe Wolff te keer gaat dit hele jaar. Past totaal niet bij een "luxe" merk
Exact.quote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gremen het volgende:
Ik werd vandaag nog hard gesneden door een zwarte Mercedes inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tokkies rijden in een Mercedes dus wat dat betreft matcht het wel.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat Max Verstappen vroeg of laat wereldkampioen gaat worden, dat kunnen we nu denk ik wel wegstrepen
Ik denk meer bij audi rijdersquote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Past idd meer bij BMW rijders
Owoooooowquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
Zo gaaf om nu dit lijstje te zien
https://nl.wikipedia.org/(...)kampioenen_Formule_1
Ik rijd Audi en het is normaal dat je als Audi rijder altijd groot licht aan hebt en bumperkleeft. Oprotten met je goedkope auto.quote:Op zondag 12 december 2021 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk meer bij audi rijders
Het was de enige goede keuze. Want of de rijder achter je gaat achter je aan en je hebt voordeel (positie) óf de rijder gaat niet achter je aan en je hebt voordeel (nieuwere banden). Dit gaat overigens over de VSC, de SC was lastiger omdat niet duidelijk was of de race uitgereden ging worden achter de SCquote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is die keuze niet.
Mja, Mercedes heeft het kampioenschap bij DTM ook aardig verpest volgens mij... dus ze hebben er blijkbaar geen enkele moeite meequote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gremen het volgende:
Longcovid act erbij.quote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
Moest wel heel hard lachen hoe Sir Lewis daar zo alleen stond te spuiten op het podium met zijn champagne, hij had een ministraaltje en niemand op het gehele podium spoot hem onder of zei wat, allemaal met de rug gedraaid naar hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rijd Audi en het is normaal dat je als Audi rijder altijd groot licht aan hebt en bumperkleeft. Oprotten met je goedkope auto.
Max mag volgend jaar weleens cruisend het seizoen winnen zoals Hamilton weleens naar 't einde van het seizoen toefloot.quote:
Niets ervan! Winnen met wheelbanging !quote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Max mag volgend jaar weleens cruisend het seizoen winnen zoals Hamilton weleens naar 't einde van het seizoen toefloot.
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.quote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
Moest wel heel hard lachen hoe Sir Lewis daar zo alleen stond te spuiten op het podium met zijn champagne, hij had een ministraaltje en niemand op het gehele podium spoot hem onder of zei wat, allemaal met de rug gedraaid naar hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In je Golf met kapsonesquote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rijd Audi en het is normaal dat je als Audi rijder altijd groot licht aan hebt en bumperkleeft. Oprotten met je goedkope auto.
Die heb ik gemist, wat was er te zienquote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.
De enige tokkies die ik doorgaans tegenkom op de weg zijn toch 9/10 keer Audi's.quote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Past idd meer bij BMW rijders
Dat hoort ook zo. Aan de kant met je frikandellenbak.quote:Op zondag 12 december 2021 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De enige tokkies die ik doorgaans tegenkom op de weg zijn toch 9/10 keer Audi's.
Oude golfjes ook?quote:Op zondag 12 december 2021 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen met een Golf daar heb ik een pittige mening over.
Nee, natuurlijk niet. Originele '82er GTI.quote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan. Nektasje en petje aanwezig?
Mja, tot in de rechtbank iigquote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
Dus hij is officieel winnaar?
Ik twijfelde er niet echt aan...
Maar toch...![]()
![]()
Dan micropenis waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 21:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Originele '82er GTI.
Lijkt mij ook kansloosquote:
Engineers van Mazepin zaten keihard te juichen toen Max Lewis inhaalde en de race won ;Dquote:Op zondag 12 december 2021 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, wat was er te zien
Ik heb meerdere auto's maar ik rij meestal in mijn Land Roverquote:Op zondag 12 december 2021 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen met een Golf daar heb ik een pittige mening over.
Gemist, wat gebeurde daar?quote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.
KlaasGod.quote:Op zondag 12 december 2021 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb meerdere auto's maar ik rij meestal in mijn Land Rover
wat is je mening daarover?
quote:Op zondag 12 december 2021 21:18 schreef opreis het volgende:
Als ik Mercedes was zou ik toch eens gaan overwegen om Toto een andere functie te geven.
Goedkope brol.quote:Op zondag 12 december 2021 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb meerdere auto's maar ik rij meestal in mijn Land Rover
wat is je mening daarover?
Precies dat laatste. Als Lewis wel was gegaan was Max niet naar binnengegaan.quote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het was de enige goede keuze. Want of de rijder achter je gaat achter je aan en je hebt voordeel (positie) óf de rijder gaat niet achter je aan en je hebt voordeel (nieuwere banden). Dit gaat overigens over de VSC, de SC was lastiger omdat niet duidelijk was of de race uitgereden ging worden achter de SC
Ik zei dat ik meerdere auto's hebquote:
quote:Max Verstappen was handed the victory by the race steward Michael Masi after being so far adrift of the leader for much of the race it was like they were racing in a different series. To put a football analogy on it, the end of the race was like a team (Hamilton) being 4-0 up with a minute to go when the referee (Masi) decides that he’s had enough and the next goal will win the game and gives the losing team (Verstappen) a penalty. It was a total farce and Masi should resign. Verstappen’s title will always have a asterisk by it.
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Abu_Dhabi_Grand_Prix
quote:Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Botsenquote:Op zondag 12 december 2021 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zei dat ik meerdere auto's heb
Maar mijn Land Rover is vooral bedoelt als gekkies als jij met je audi tegen mij botsen dat jij plat bent en ik niet.
Daarbij hadden de Mercedes spelers hun schoenen kapot getrapt en tijdens de rust geen nieuwe aan gedaan, daardoor kon Red Bull makkelijk de winnende goal maken.quote:
"a asterisk", lol, iemand is viesdronken van woedequote:
ik rij niet zo hardquote:
Waarom een topomzet voor de Mediamarkt? Ik begrijp hem niet...quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
vroegah had je A1GP om dat gat te vullen..quote:
Veel slippers richting tv’squote:Op zondag 12 december 2021 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom een topomzet voor de Mediamarkt? Ik begrijp hem niet...
Kapot gegooiden tv’squote:Op zondag 12 december 2021 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rust in vredequote:Op zondag 12 december 2021 21:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
vroegah had je A1GP om dat gat te vullen..
TV's, kapot, nieuwquote:Op zondag 12 december 2021 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, sorry, ja, inderdaadquote:
Die zijn zo fucking zuurquote:Op zondag 12 december 2021 21:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Mercedes heeft Max nog niet gefeliciteerd
Memorabel!quote:Op zondag 12 december 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
"Checo Checo Checo, you helped...." hoorde ik iemand na de finish schreeuwen (bij het aankomen op de grid) nu ik even terug zit te kijken, was dat Jack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Als Verstappen dan niet had gepit onder de VSC, waren ze de leiding kwijt geweest. En dan was de situatie waarschijnlijk dus andersom geweest tot de crash van Latifi, wat je niet kunt plannen. Zonder die crash was Hamilton eenvoudig naar de winst gereden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je zou idd toch zeggen dat Merc zelf ook moet inzien dat ze de overwinning zelf hebben weggegooid door niet te pitten onder de VSC en/of de SC. En maar protesten uitschrijven. Rivaliteit oké, maar van respect is echt geen sprake meer. Flink gezichtsverlies voor Toto en Merc wat mij betreft, dan is Hamilton nog de meest respectabele van de renstal vandaag.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Memorabel!ik vond het toch een mooie actie, Bottas heeft zoiets in al die jaren niet gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend.quote:Op zondag 12 december 2021 21:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Mercedes heeft Max nog niet gefeliciteerd
quote:Op zondag 12 december 2021 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Memorabel!Maar waarom is Perez nu eigenlijk uitgevallen? Is dat al bekend? Of hebben ze hem gewoon met te weinig brandstof weggestuurd om het tempo bij te kunnen houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
oliedruk viel wegquote:Op zondag 12 december 2021 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar waarom is Perez nu eigenlijk uitgevallen? Is dat al bekend? Of hebben ze hem gewoon met te weinig brandstof weggestuurd om het tempo bij te kunnen houden?
Zelfs Kubica is met 2 races beterquote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Montov het volgende:
Mazepin 21e geworden in het klassement van de 20 auto's. Knap.
Ik las ergens anders dat er te weinig benzine in de auto bleek te zitten.quote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah vroeg het al een paar keren maar oliedruk dus.
Handig dat de Engelstalige Wikipedia vooral Britten kent als editors.quote:
ja en omdat het SC op de baan was en bang waren dat hij ook uit zal vallen is hij binnen gehaald , want ze wilde niet de SC langer ophoudenquote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah vroeg het al een paar keren maar oliedruk dus.
Nou, wat een prijs. Na de crash willen ze 'm een hartaanval bezorgen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:37 schreef BroesWillems het volgende:
Latifi beloond:
https://www.google.com/am(...)ticle.php%3fid=73495
Laat die jongeman nou effe lekker zuipen joh, die heeft ook een stressvolle middag/avond beleeft.quote:
Lekker op z’n balkon een paar peukies wegroeien.quote:
Zou wel geniaal zijn en ook verklaren waarom die redelijk bij bleef.quote:Op zondag 12 december 2021 21:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Die slechts 80% volle tank was dus een broodje aap?
Ik denk dat Toto onder de indruk is van Mol, en bij wijze van afscheidscadeau, naar Mol zal luisteren.quote:
quote:Der verdammte Holländer wollte ja Nur Linksfahren!!!!
Stalker.quote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het hotel van Olav niet vinden
Je wilt daar nu naar toequote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het hotel van Olav niet vinden
Minder fouten.quote:
Hoop dat ie dat wel doet bij anderen binnen zijn team die hem ongetwijfeld ook aan het vertellen zijn om het maar te laten. De kansen dat het succes zal hebben zijn astronomisch klein (het CAS gaat niet ingrijpen in resultaten van wedstrijden, die doos van Pandora zullen ze echt niet willen openen) en het ziet er PR technisch heel erg slecht uit als je maanden na je verlies nog steeds erover aan het mekkeren bent.quote:Op zondag 12 december 2021 21:49 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik denk dat Toto onder de indruk is van Mol, en bij wijze van afscheidscadeau, naar Mol zal luisteren.
Exact.quote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef franske19 het volgende:
Na Silverstone en Hongarije moet Mercedes zich schamen dat ze dit nog aanvechten.
Truste klaasquote:Op zondag 12 december 2021 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had niet verwacht dat max de titel zou winnen vandaag
wat een sensatie
zo een seizoen krijgen we nooit meer
ik ga slapen
Silverstone kon Lewis weinig aan doen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef franske19 het volgende:
Na Silverstone en Hongarije moet Mercedes zich schamen dat ze dit nog aanvechten.
*2 viesdikkequote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Video van treurende Britten
Met mooie meiden en een viesdikke vrouw![]()
https://nos.nl/video/2409(...)anhoop-in-3-seconden
Het was gezellig vandaag KlaasGOD. Slaap lekker.quote:Op zondag 12 december 2021 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had niet verwacht dat max de titel zou winnen vandaag
wat een sensatie
zo een seizoen krijgen we nooit meer
ik ga slapen
Hef jezelf op.quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Silverstone kon Lewis weinig aan doen.
Bottas maakte in Hongarije gewoon een fout, kan gebeuren.
Ben je trouwens Monza, Brazilie en Jeddah vergeten? Waar Max meerdere keren Lewis er BEWUST af heeft zitten te rammen.
En ben je vergeten al die regels die Max ook vandaag weer gebroken heeft?
Nou dan moet juist RBR zich weer eens schamen, dat zielige calimero ploegje.
Nou nou, wat erg. In ieder geval enthousiasme, beleving, humor en al 30 jaar het vertrouwde geluid bij F1.quote:
Kut hč, vreugde.quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben je trouwens Monza, Brazilie en Jeddah vergeten? Waar Max meerdere keren Lewis er BEWUST af heeft zitten te rammen.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is wederom de Nederlandse visie. De Britten zien een over-agressieve Verstappen die de laatste races steeds probeerde Hamilton er af te rossen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef franske19 het volgende:
Jammer he, een eerlijke sport die er zou moeten zijn.quote:
Die zijn vergeten wat racen precies inhoudt.quote:Op zondag 12 december 2021 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is wederom de Nederlandse visie. De Britten zien een over-agressieve Verstappen die de laatste races steeds probeerde Hamilton er af te rossen.
Dat laatste is dan ook de feitelijke visie lol.quote:Op zondag 12 december 2021 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is wederom de Nederlandse visie. De Britten zien een over-agressieve Verstappen die de laatste races steeds probeerde Hamilton er af te rossen.
En ham die de hele tijd netjes aan de kant gingquote:Op zondag 12 december 2021 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is dat B4P van hem dan?quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef Rianne84 het volgende:
Doornbos moet zijn stoel weer promoten
Noem 1 regel die Verstappen vandaag heeft overtreden.quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Janken dit ja.quote:Op zondag 12 december 2021 21:59 schreef Evenstar het volgende:
Waarom ben je fan van Lewis ... nou gewoon zijn mode en maatschappelijke dingen ..... godsamme.
Waar was de straf die Hamilton gehad had moeten hebben toen hij Verstappen van de baan duwde in Saudi-Arabië?quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hohoho, de voorzitter van de fanclub is er ook.quote:Op zondag 12 december 2021 21:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik kijk normaal nooit Humberto maar kunnen ze daar echt niet beter dan beheerders van Insta fan-accounts uitnodigen?
Neem aan dat die Bas van GoMax in Abu Dhabbi is…quote:Op zondag 12 december 2021 21:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik kijk normaal nooit Humberto maar kunnen ze daar echt niet beter dan beheerders van Insta fan-accounts uitnodigen?
Zowat alle meiden prefereren Lulu boven het Limburgs nerdjequote:Op zondag 12 december 2021 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze droomt vast van die grote zwarte knuppel.
Of hier toen hij flink aan het afsnijden was ....quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waar was de straf die Hamilton gehad had moeten hebben toen hij Verstappen van de baan duwde in Saudi-Arabië?
Kelly Piquet niet.quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zowat alle meiden prefereren Lulu boven het Limburgs nerdje
Die zit in Abu Dhabi.quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hohoho, de voorzitter van de fanclub is er ook.
Max heeft een kleine penis?quote:Op zondag 12 december 2021 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze droomt vast van die grote zwarte knuppel.
Dat je nog tijd hebt om hier te posten.....quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zowat alle meiden prefereren Lulu boven het Limburgs nerdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |