Niets ervan! Winnen met wheelbanging !quote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Max mag volgend jaar weleens cruisend het seizoen winnen zoals Hamilton weleens naar 't einde van het seizoen toefloot.
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.quote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
Moest wel heel hard lachen hoe Sir Lewis daar zo alleen stond te spuiten op het podium met zijn champagne, hij had een ministraaltje en niemand op het gehele podium spoot hem onder of zei wat, allemaal met de rug gedraaid naar hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In je Golf met kapsonesquote:Op zondag 12 december 2021 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rijd Audi en het is normaal dat je als Audi rijder altijd groot licht aan hebt en bumperkleeft. Oprotten met je goedkope auto.
Die heb ik gemist, wat was er te zienquote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.
De enige tokkies die ik doorgaans tegenkom op de weg zijn toch 9/10 keer Audi's.quote:Op zondag 12 december 2021 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Past idd meer bij BMW rijders
Dat hoort ook zo. Aan de kant met je frikandellenbak.quote:Op zondag 12 december 2021 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De enige tokkies die ik doorgaans tegenkom op de weg zijn toch 9/10 keer Audi's.
Oude golfjes ook?quote:Op zondag 12 december 2021 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen met een Golf daar heb ik een pittige mening over.
Nee, natuurlijk niet. Originele '82er GTI.quote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan. Nektasje en petje aanwezig?
Mja, tot in de rechtbank iigquote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
Dus hij is officieel winnaar?
Ik twijfelde er niet echt aan...
Maar toch...![]()
![]()
Dan micropenis waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 21:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Originele '82er GTI.
Lijkt mij ook kansloosquote:
Engineers van Mazepin zaten keihard te juichen toen Max Lewis inhaalde en de race won ;Dquote:Op zondag 12 december 2021 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, wat was er te zien
Ik heb meerdere auto's maar ik rij meestal in mijn Land Roverquote:Op zondag 12 december 2021 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen met een Golf daar heb ik een pittige mening over.
Gemist, wat gebeurde daar?quote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.
KlaasGod.quote:Op zondag 12 december 2021 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb meerdere auto's maar ik rij meestal in mijn Land Rover
wat is je mening daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |