quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
De RBR-FIA heeft er wel alles aan gedaan om Max deze titel te geven.
Hopelijk komt het protest er nog door heen want dit was echt een schande, zo wil je toch geen titel winnen?
Lap 1 Max wil Lewis er volledig af gaan rammen. Perez die zich compleet tegen de regels in doet.
De rare beslissing van de FIA in de laatste rondes.
Dan ook nog de tactische blunders van Mercedes zelf.
De meest onverdiende kampioen in de historie?
Lewis was oppermachtig, ook vandaag weer. Max moest met misselijk gedrag zich er boven zetten, en helaas heeft RBR-FIA er alles aan gedaan om hem kampioen te krijgen.
Mooie OP heb je gemaakt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef PinkLow het volgende:
Hele tijd meegelezen de afgelopen uren. Plaats ik een berichtje mag ik gelijk een nieuw deel openen.
Dit is écht een top dag!quote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef PinkLow het volgende:
Hele tijd meegelezen de afgelopen uren. Plaats ik een berichtje mag ik gelijk een nieuw deel openen.
Ik ben echt heel benieuwd hoe de verhoudingen volgend jaar liggen. Ik denk in ieder geval dat Ferrari zich weer in de top gaat melden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef crv het volgende:
Ik vermoed dat dit voor merc/ham de voorlopig laatste kans was om de 8e binnen te halen en dat ze daarom zo blijven protesteren
Is mijn eerste keer ever op dit forum. Terwijl ik al jaren post.quote:
Hoezo dat? Wat kan er in de winter allemaal nog gebeuren waardoor Merc in één klap naar het niveau Alpha/Aston Martin afzakt?quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef crv het volgende:
Ik vermoed dat dit voor merc/ham de voorlopig laatste kans was om de 8e binnen te halen en dat ze daarom zo blijven protesteren
Je zou idd toch zeggen dat Merc zelf ook moet inzien dat ze de overwinning zelf hebben weggegooid door niet te pitten onder de VSC en/of de SC. En maar protesten uitschrijven. Rivaliteit oké, maar van respect is echt geen sprake meer. Flink gezichtsverlies voor Toto en Merc wat mij betreft, dan is Hamilton nog de meest respectabele van de renstal vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat Mercedes tijdens de race aan Hamilton vroeg welke banden die zou willen bij een SC en vervolgens bij 2 SC's niet naar binnen halen.
Bro'squote:
Hij twijfelde vorig jaar om te stoppen, op je hoogte punt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef crv het volgende:
Nog een mirakelquote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef PinkLow het volgende:
Sorry frist time ever...quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Kan een mod dat "< perfectie" aan het eind van de TT weghalen? Dat is natuurlijk alleen leuk bij 33.
Nieuw chassis 2022quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat kan er in de winter allemaal nog gebeuren waardoor Merc in één klap naar het niveau Alpha/Aston Martin afzakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |