Stalker.quote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het hotel van Olav niet vinden
Je wilt daar nu naar toequote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het hotel van Olav niet vinden
Minder fouten.quote:
Hoop dat ie dat wel doet bij anderen binnen zijn team die hem ongetwijfeld ook aan het vertellen zijn om het maar te laten. De kansen dat het succes zal hebben zijn astronomisch klein (het CAS gaat niet ingrijpen in resultaten van wedstrijden, die doos van Pandora zullen ze echt niet willen openen) en het ziet er PR technisch heel erg slecht uit als je maanden na je verlies nog steeds erover aan het mekkeren bent.quote:Op zondag 12 december 2021 21:49 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik denk dat Toto onder de indruk is van Mol, en bij wijze van afscheidscadeau, naar Mol zal luisteren.
Exact.quote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef franske19 het volgende:
Na Silverstone en Hongarije moet Mercedes zich schamen dat ze dit nog aanvechten.
Truste klaasquote:Op zondag 12 december 2021 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had niet verwacht dat max de titel zou winnen vandaag
wat een sensatie
zo een seizoen krijgen we nooit meer
ik ga slapen
Silverstone kon Lewis weinig aan doen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef franske19 het volgende:
Na Silverstone en Hongarije moet Mercedes zich schamen dat ze dit nog aanvechten.
*2 viesdikkequote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Video van treurende Britten
Met mooie meiden en een viesdikke vrouw![]()
https://nos.nl/video/2409(...)anhoop-in-3-seconden
Het was gezellig vandaag KlaasGOD. Slaap lekker.quote:Op zondag 12 december 2021 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had niet verwacht dat max de titel zou winnen vandaag
wat een sensatie
zo een seizoen krijgen we nooit meer
ik ga slapen
Hef jezelf op.quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Silverstone kon Lewis weinig aan doen.
Bottas maakte in Hongarije gewoon een fout, kan gebeuren.
Ben je trouwens Monza, Brazilie en Jeddah vergeten? Waar Max meerdere keren Lewis er BEWUST af heeft zitten te rammen.
En ben je vergeten al die regels die Max ook vandaag weer gebroken heeft?
Nou dan moet juist RBR zich weer eens schamen, dat zielige calimero ploegje.
Nou nou, wat erg. In ieder geval enthousiasme, beleving, humor en al 30 jaar het vertrouwde geluid bij F1.quote:
Kut hè, vreugde.quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben je trouwens Monza, Brazilie en Jeddah vergeten? Waar Max meerdere keren Lewis er BEWUST af heeft zitten te rammen.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is wederom de Nederlandse visie. De Britten zien een over-agressieve Verstappen die de laatste races steeds probeerde Hamilton er af te rossen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef franske19 het volgende:
Jammer he, een eerlijke sport die er zou moeten zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |