You and me bothquote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Tweet van net gaf me bijna een hartverzakking
Vettel dacht ook ooit de baas te zijn bij Ferrari, heeft ook iets anders voor hem uitgepakt.quote:Op zondag 12 december 2021 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al is hij 6 races sneller, dan nog blijft hij 2e rijder. Ze gaan een 7-voudig kampioen niet na 1 seizoen 2de rijder makenHAM is de baas zo simpel is het.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh. Russell heeft niks te vertellen, maak je geen illussies. Moet in dienst rijden van HAM.
Russell heeft WDC ambities, die kan het zich niet veroorloven om eerst twee seizoenen de bitch te spelen van Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, als Russell ook de bitch moet spelen volgens contract zal er weinig dynamiek zijn.
Ik ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 21:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar is ook niet veel voor nodig hahaha ben ook niet de jongste meer
Wist niet dat hij ook 7 wereldtitels had.quote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vettel dacht ook ooit de baas te zijn bij Ferrari, heeft ook iets anders voor hem uitgepakt.
Laatste Mercedes die ik had reed z'n rondes op een Feischell baan.quote:Op zondag 12 december 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik koop nooit meer een Mercedes. Ter info.
Er was geen spoilerquote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Sinister-D- het volgende:
M
[..]
You and me bothvandaar de disclaimer ook in de spoiler
Max was nog geen eens WK geworden en er zijn er al behoorlijk wat weggegaanquote:Op zondag 12 december 2021 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vettel dacht ook ooit de baas te zijn bij Ferrari, heeft ook iets anders voor hem uitgepakt.
Dat was mooi klote geweest. In dat scenario hadden we het allemaal weer #blessed genoemd.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Stel je overigens een voor dat dit scenario de andere kant op was geweest.
Max de hele race sneller, vervolgens een VSC en een SC en dan de laatste ronde worden ingehaald door Lewis. Denk dat de Mediamarkt dan morgen een topomzet zou hebben gedraaid.
Met 4 titels onder je riem kun je toch ook prima 'de baas' zijn binnen een team, of ligt de grens daarvoor op 6?quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ook 7 wereldtitels had.
Max is ook van een heel ander kaliber dan de meeste coureurs.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
Max was nog geen eens WK geworden en er zijn er al behoorlijk wat weggegaandie het niet konden waarmaken
Niet zo spannend graag.quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef RAVW het volgende:
was een mooi jaar , vol spanning en lang niet zo meer gezien
ondanks er door diverse teams best wel "vals"is gespeeld en soms ook te ver zijn gegaan heeft de beste speler het gewoon gewonnen ..
het was gewoon leuk om naar te kijken
en hopelijk volgend jaar net zo spannend
Ik ga morgen m'n 190D inruilen uit protest.quote:Op zondag 12 december 2021 21:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zojuist de bestelling van m'n Mercedes-AMG GT Black Series geannuleerd.
Ik denk 0 kans ze dan beiden de finish gehaald hadden.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Max de hele race sneller, vervolgens een VSC en een SC en dan de laatste ronde worden ingehaald door Lewis. Denk dat de Mediamarkt dan morgen een topomzet zou hebben gedraaid.
Zijn in Amsterdam toch allemaal Tesla’squote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn in Amsterdam toch allemaal Tesla’s
Dan was Max wel gestopt om banden te wisselen gok ik.quote:Op zondag 12 december 2021 21:05 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |