Rust in vredequote:Op zondag 12 december 2021 21:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
vroegah had je A1GP om dat gat te vullen..
TV's, kapot, nieuwquote:Op zondag 12 december 2021 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom een topomzet voor de Mediamarkt? Ik begrijp hem niet...
O, sorry, ja, inderdaadquote:
Die zijn zo fucking zuurquote:Op zondag 12 december 2021 21:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Mercedes heeft Max nog niet gefeliciteerd
Memorabel!quote:Op zondag 12 december 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
"Checo Checo Checo, you helped...." hoorde ik iemand na de finish schreeuwen (bij het aankomen op de grid) nu ik even terug zit te kijken, was dat Jack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Als Verstappen dan niet had gepit onder de VSC, waren ze de leiding kwijt geweest. En dan was de situatie waarschijnlijk dus andersom geweest tot de crash van Latifi, wat je niet kunt plannen. Zonder die crash was Hamilton eenvoudig naar de winst gereden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je zou idd toch zeggen dat Merc zelf ook moet inzien dat ze de overwinning zelf hebben weggegooid door niet te pitten onder de VSC en/of de SC. En maar protesten uitschrijven. Rivaliteit oké, maar van respect is echt geen sprake meer. Flink gezichtsverlies voor Toto en Merc wat mij betreft, dan is Hamilton nog de meest respectabele van de renstal vandaag.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahjoh, dat hele F1-circus is toch helemaal klaar met HAM en Mercedes na al die jaren. Die beelden vanuit de Haas pitbox zeggen toch ook gewoon alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |